Gå til innhold

Oppdater din Galaxy S nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JA!!! Har fått tilbud om en ny verson av Kies, noe som tyder på at jeg snart får 2.3.3 til Galaxy S'en min

 

Hmm, oppdaterte Kies men ingen gingerbread...

Fikk ikke noe gingerbread jeg heller (håpet veldig at jeg skulle det) men det kommer nok snart for sist jeg oppdaterte kies så tok det kanskje en uke før jeg fikk oppdatert mobilen min til 2.2.1

Lenke til kommentar

Ble ganske så lei av å vente på Samsung, så jeg har oppdatert min til 2.3.3 via XDA. Mobilen ble helt rå etter oppdatering, lagfix og overklokking(1,2ghz). Ingen problemer, ingen "lagg", blant annet så ble farge-kvalitet og lyd mye bedre etter oppgraderingen, er stor fornøyd - perfekt...

 

Og ikke minst så er Launcheren som følger med oppgraderingen helt konge, blå effekter med helt nytt design på alle ikoner, driit fett ;)

Endret av San22_
Lenke til kommentar

Ble ganske så lei av å vente på Samsung, så jeg har oppdatert min til 2.3.3 via XDA. Mobilen ble helt rå etter oppdatering, lagfix og overklokking(1,2ghz). Ingen problemer, ingen "lagg", blant annet så ble farge-kvalitet og lyd mye bedre etter oppgraderingen, er stor fornøyd - perfekt...

 

Og ikke minst så er Launcheren som følger med oppgraderingen helt konge, blå effekter med helt nytt design på alle ikoner, driit fett ;)

 

Har ikke like mye hastverk å få telefonen oppgradert, det kommer vel tidsnokk. En annen ting er jo at det i følge google er en feil i oppdateringen som fører til problemer med kameraet, noe som gjør at det kanskje ikke er det lureste å oppdatere den før den er offisiell :)

Lenke til kommentar

Ble ganske så lei av å vente på Samsung, så jeg har oppdatert min til 2.3.3 via XDA. Mobilen ble helt rå etter oppdatering, lagfix og overklokking(1,2ghz). Ingen problemer, ingen "lagg", blant annet så ble farge-kvalitet og lyd mye bedre etter oppgraderingen, er stor fornøyd - perfekt...

 

Og ikke minst så er Launcheren som følger med oppgraderingen helt konge, blå effekter med helt nytt design på alle ikoner, driit fett ;)

 

Har ikke like mye hastverk å få telefonen oppgradert, det kommer vel tidsnokk. En annen ting er jo at det i følge google er en feil i oppdateringen som fører til problemer med kameraet, noe som gjør at det kanskje ikke er det lureste å oppdatere den før den er offisiell :)

 

Dette er langt i fra den offisielle, denne finner du kun på XDA og knuser den originale versjonen uten stress :) Kalles for 2.3.3 V2 - Når du har prøvd den kommer du aldri i livet til å gidde å gå tilbake til den vanlige utgaven!

Lenke til kommentar

Dette er langt i fra den offisielle, denne finner du kun på XDA og knuser den originale versjonen uten stress :) Kalles for 2.3.3 V2 - Når du har prøvd den kommer du aldri i livet til å gidde å gå tilbake til den vanlige utgaven!

Men er det problemer med kamera?.

Lenke til kommentar

Dette er langt i fra den offisielle, denne finner du kun på XDA og knuser den originale versjonen uten stress :) Kalles for 2.3.3 V2 - Når du har prøvd den kommer du aldri i livet til å gidde å gå tilbake til den vanlige utgaven!

Men er det problemer med kamera?.

 

Har absolutt ingen problemer med kamera eller noe annet. Det var den originale som Samsung slapp ut som hadde problemer med kameraet.

 

Har oppgradert nå min Samsung Galaxy S til TouchWiz4, fungere enda bedre, fikk en score på hele 2780 på Quadrant, dette var med overklokking, men fortsatt meget bra for å være med enkel prosessor. Originalt fikk jeg 1780 på det høyeste.

 

Har lagt ut en video av det på youtube:)

 

Hopp frem til 06:35 for å se benchmark (Uten overclock)

 

http://www.youtube.com/watch?v=uHIxTaH-B4M&feature=channel_video_title

Endret av San22_
Lenke til kommentar

Dette er langt i fra den offisielle, denne finner du kun på XDA og knuser den originale versjonen uten stress :) Kalles for 2.3.3 V2 - Når du har prøvd den kommer du aldri i livet til å gidde å gå tilbake til den vanlige utgaven!

Men er det problemer med kamera?.

 

Har absolutt ingen problemer med kamera eller noe annet. Det var den originale som Samsung slapp ut som hadde problemer med kameraet.

 

Har oppgradert nå min Samsung Galaxy S til TouchWiz4, fungere enda bedre, fikk en score på hele 2780 på Quadrant, dette var med overklokking, men fortsatt meget bra for å være med enkel prosessor. Originalt fikk jeg 1780 på det høyeste.

 

Har lagt ut en video av det på youtube:)

 

Hopp frem til 06:35 for å se benchmark (Uten overclock)

 

http://www.youtube.com/watch?v=uHIxTaH-B4M&feature=channel_video_title

Hvor fikk du tak i TouchWiz4? Kan du sende link? Og er den gratis?

Lenke til kommentar

XDA, du finner alt du trenger der, må bare søke deg fram :) Og nei det koster ikke, men krever litt jobb:)

Ok, takk. Men det jeg lurer mest på, krever den root? For jeg har ikke roota og orker ikke det helder.

Edit: Forresten, kan du sende linken i stede? Finner den ikke på XDA. Prøvd å søke men finner den ikke. Finner bare masse andre greier jeg ikke har bruk for.

Endret av Androidman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Det er iallefall noe som er galt med denne oppdateringen gitt.. 3 timer siden jeg oppgraderte, 2 timer siden jeg koblet i fra med 100% batteri. Nå etter en sms er den helt tom for strøm.. Noe som sier meg at jeg skal bytte mobil jah.. :ph34r:

 

EDIT: Nå står den med et bilde av et 3/4 fullt batteri og 5 hvite dotter som bølger i fra venstre til høyre.. kommer ikke lengre.. :hmm:

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...