Gå til innhold

Denne filmen er lagd for Blu-ray


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såg denne i 3D på kino, og skal definitivt ha denne utgivelsen på BD :) Når sant skal sies, soundtracket til denne filmen her er rett og slett heilt fantastisk! Var rimelig snar om å kjøpe den når det var tilgjengelig fo å si det sånn :love:

 

Syns forøvrig filmen var god underholdning også, blir spennende å smekke denne opp på skjermen i stua snart også, med bånn pinne på lyden.

Lenke til kommentar

Jeg så den på onsdag eller torsdag. Kjedelig, flat og veldig lite imponerende er måten jeg vil beskrive den. Har du ikke sett den så har du ikke gått glipp av noe, ikke engang lydsporet. Det kan du heller sette på fra Spotify mens du ser en bedre film.

 

Det eneste jeg syntes var bra med filmen var de par fire sekundene hvor Jeff Bridges høres litt ut som The Dude fra The Big Lebowski, som forøvrig er en god anbefaling til et alternativ å bruke to timer av livet på.

Lenke til kommentar

Jeg ble seriøst overrasket når jeg så den behind the scenes filmen. Trodde i flere scener at det var kroppen til Clu som var animert, men så var det hodet... Det var imponerende.

 

Uansett, har sett denne to ganger nå, og den holder seg bra. Skal sies at jeg har litt mer interesse enn vanlig da, men selv om historien ikke er i topp 10, så er filmen helt OK.

Lenke til kommentar

Hvordan har dere tatt snapshots? Ser nesten ut som de er tatt i VLC :ermm:

 

Denne blir nok artig å fyre opp bare for å nye bilde og lyd :)

 

PowerDVD ser det ut som når man ser på filnavnet.

-------------

Filmen i seg selv er ganske så OK.. Ikke den beste jeg har sett, men samtidig langt fra den værste.

Lyden er utrulig god og detaljene i bildet krystallklart.

Lenke til kommentar

Hvordan har dere tatt snapshots? Ser nesten ut som de er tatt i VLC :ermm:

 

Denne blir nok artig å fyre opp bare for å nye bilde og lyd :)

 

PowerDVD ser det ut som når man ser på filnavnet.

-------------

Filmen i seg selv er ganske så OK.. Ikke den beste jeg har sett, men samtidig langt fra den værste.

Lyden er utrulig god og detaljene i bildet krystallklart.

 

ah, ok. Jeg nevnte vlc, pga "støyen" i bildene ikke fordi jeg faktisk trodde de hadde gjort det.

 

Phhuu. Vanskelig å sikre seg på internett :p

 

Takk.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg sett denne filmen, men er jo nesten slik at den like gjerne kunne ha vært animert.

 

90% av alle scenene er jo greenscreen og det liker ikke jeg :)

...

 

Først og fremst så forstår jeg ikke hvordan det har noe som helst med saken å gjøre. Mange store filmer benytter seg heftig av greenscreen.

 

Og hvis du ikke viste det så har de bygd kolosalt mange store scener for filmen.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg sett denne filmen, men er jo nesten slik at den like gjerne kunne ha vært animert.

 

90% av alle scenene er jo greenscreen og det liker ikke jeg :)

...

 

Først og fremst så forstår jeg ikke hvordan det har noe som helst med saken å gjøre. Mange store filmer benytter seg heftig av greenscreen.

 

Og hvis du ikke viste det så har de bygd kolosalt mange store scener for filmen.

 

Har som sagt ikke sett filmen, så skal ikke uttale meg om den var bra eller ei.

 

Men jeg liker best "naturlige" filmer der det er ekte scener og der ikke alt forgår inni et lite varehus.

Lenke til kommentar
Har som sagt ikke sett filmen, så skal ikke uttale meg om den var bra eller ei.

 

Men jeg liker best "naturlige" filmer der det er ekte scener og der ikke alt forgår inni et lite varehus.

Jo, ja, men da hjelper det jo ikke om den kommer ut på blu-ray eller ikke da, eller hvor god kvalitet det er :p

 

Hehe, nei det stemmer vel, det. ^^

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...