Gå til innhold

Jack Thompson angriper Valve


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jo media veldig flinke til å ta opp ting som denne idioten spytter ut av seg. Spørsmålet er heller: Hvem i f bryr seg?

 

De som ikke syns det er så viktig å sette seg ordentlig inn i ting og allikevel uttale seg om sånt noe bare for å kunne slenge drit om spillmediet, og på den måten dra med seg fler som ikke helt vet hva de snakker om og som kanskje heller ikke vet at de blir dratt med på feil grunnlag. Og dem er det en del av.

Lenke til kommentar

Motivasjonen denne gangen er jo faktisk legitim. (Finnes det noe godt norsk ord for "sound"?) Modifikasjonen burde aldri sett dagens lys - det går en hårfin grense mellom kunstnerisk frihet, og ren og skjær usmakelighet. Likevel klarer Thompson å angripe helt feil side. Nesten så jeg synes synd på fyren...

 

NOT.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

De som ikke syns det er så viktig å sette seg ordentlig inn i ting og allikevel uttale seg om sånt noe bare for å kunne slenge drit om spillmediet, og på den måten dra med seg fler som ikke helt vet hva de snakker om og som kanskje heller ikke vet at de blir dratt med på feil grunnlag. Og dem er det en del av.

 

Husker EA gikk ut og takket Fox news for all den publisiteten de hadde gitt "Bulletstorm". Nå vet jo de fleste med 'litt' hår imellom øra at Fox news er en bedriten og useriøs kanal, noget ala VG.

 

.. Men, når denne karen som jeg ikke en gang gidder huske navnet på, går ut (atter en gang) å spyr ut sine usaklige meninger om spill mediet, ja da lurer jeg virkelig på hvorfor noen som helst gidder bry seg. Han er jo helt klart ute etter publisitet, noe som media gir han, gang på gang.

 

Uansett hvor mye saklige ting man kunne lagt fram til idioten, så hadde han nok funnet en måte å snu ting på til det negative (eller til sin fordel).

 

Vedder på om hvis ikke spill mediet hadde eksistert, så hadde han nok funnet noe annet å klage / spy på.

Endret av Kembo
Lenke til kommentar

For en trist liten hatefull mann dette er. Klarer ikke å bli forarget over idiotien etter å ha skummet over en brøkdel av "portefølgen" hans. Han burde vel mest av alt fått hjelp til å beskytte seg fra seg selv.

Det sagt, så er jeg enig med de andre som påpeker at akkurat denne source-moden - basert på navnet alene - ikke fortjener livets rett.

Endret av Daysleeper
Lenke til kommentar

Man kan gjøre nøyaktig det man vil med Source, så lenge man ikke tar seg betalt, og Valve er ikke noe kontrollorgan for alt som skapes. Men ingen som kjenner til Jack Thompson ville noensinne mistenke ham for å ha alle detaljene klart for seg før han fyrer av moralsk indignerte bredsider.

Lenke til kommentar

Jack Thompson driter jeg i, men synes mannen bak spillet sa det ganske greit med en av de siste setningene i The Escapist-intervjuet:

 

People are too easily offended by works of fiction when there are plenty of things in the real world to be offended by, like racism and politics.
Lenke til kommentar

Denne idioten er mer en PR kanal FOR spillindustrien enn noe annet.

Jeg er derimot enig i at denne modifikasjonen er smakløs, men mener ikke dermed at noe som helst skal bannlyses. Alt er lov, ingen (inkludert meg selv) har rett til å si at noe er mer feil enn noe som helst annet. Så lenge individers navn og privatliv ikke direkte angripes. Enten har vi total ytringsfrihet eller så har vi ingen ytringsfrihet. Det finnes ingen mellomting.

Lenke til kommentar

Ser flere har kommet med liknende kommentarer men; Kan folk slutte å gi denne mannen oppmerksomhet. Han har jo tydeligvis en addiction... ;)

 

Nå er jeg forøvrig enig i at den modden er smakløs, men jeg blir faktisk mer kvalm av Thompson, nå merker jeg, etter alt det fatal idiotiske han har klart å lirke av seg over tid.

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Nå skal det sies at denne modifikasjonen kan kanskje være litt "smakløs" for personer med svakt hjerte eller som er litt trangsynte, men at ingen har gjort noe for å kvitte seg med denne bortkastete menneskekroppen kan ikke jeg fatte å begripe.

 

Skulle jeg gjerne dyttet han utenfor prekestolen, ikke fordi jeg har blitt sinsyk av å spille spill, men fordi at en så trangsynt apekatt ikke fortjener å bruke opp min CO2 luft.

 

Håper for all del han kun gjør dette for penger og at han egentlig ikke har noe imot spill i det heletatt...hvis dette er saken så må jeg applaudere han.

 

Edit: Mente selvfølgelig luft, men i et forsøk på å legge inn noe "vitenskapelig" så ble det full bom gitt. Sånn går det når man er så dum og ikke følger med i naturfag timene :(

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...