Gå til innhold

GOG.com utfordrer Steam (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer til å kjøpe dette på release, på GOG. Syns steam er greit, for all del, men jeg liker ikke at spill som er helt urelatert som Civilization plutselig KREVER steam fordi...ja, gudene vet. Det er ikke DRM engang som er problemet, det er at jeg låses til steam. Kommer en konkurrent på markedet vil jeg gjerne kunne bruke den ekslusivt og føre over spill som kun strengt tatt er lagt til steam kontoen min via dvd'er.

Lenke til kommentar

Om ikke 17. mai var helligdag fra før av. Så blir det iværtfall det når The Witcher 2 kommer. Bare idiotisk at det blir rett før eksamen :p

 

Håper bare at spillet kommer til xbox, så slipper man å kjøpe seg ny pc til den tid.

 

Forstår ikkje heilt den logikken. Du skal ha ganske søppel PC for ikkje å greie å kjøre nye spill i minst xbox kvalitet. (PC spill er skallerbart)

Viss du allerede har ein PC som kan kjøre bedre en ein xbox ka skall man med xbox versjon da?

Lenke til kommentar

Oi...ja, då spørs det berre kor mykje eg har lyst å ha eska å hylla, men sannsynlegvis blir dette no kjøpt gjennom min favorittbutikk, GOG.com. :) Det gledar meg å sjå eit nytt storspel som The Witcher 2 bli gitt ut utan DRM. Eg håpar og trur det blir ein suksess, og eit døme til etterfølging for andre utviklarar.

 

Kay

Lenke til kommentar

Om ikke 17. mai var helligdag fra før av. Så blir det iværtfall det når The Witcher 2 kommer. Bare idiotisk at det blir rett før eksamen :p

 

Håper bare at spillet kommer til xbox, så slipper man å kjøpe seg ny pc til den tid.

 

Forstår ikkje heilt den logikken. Du skal ha ganske søppel PC for ikkje å greie å kjøre nye spill i minst xbox kvalitet. (PC spill er skallerbart)

Viss du allerede har ein PC som kan kjøre bedre en ein xbox ka skall man med xbox versjon da?

Har ingen ny pc nei, så 360 er uten tvil sterkest grafikkmessig her i huset. Kjører The Witcher EE uten problemer men begynner tross alt å bli en del år siden det kom ut. Og hvis det kommer en xbox versjon, så trenger jeg ikke å være så kresen når jeg blir til å gå til innkjøp av ny maskin til de neste års studieliv.

Lenke til kommentar

Due to licensing and legal reasons the price of The Witcher 2 Digital Premium Edition in the European Union was set at 49.99 euros. The preorder price, being 10% less than that, is 44.99. Due to the favorable euro exchange, that means that EU customers are paying roughly $16 USD more than customers in the rest of the world, which just didn't seem fair to us. We're always trying to get the best value for money to our users, so to compensate our EU customers for the price difference between European Union and the rest of the world, we'll be giving all EU customers a $16 USD credit to spend on anything at GOG.com.

 

Kjøpt!

Lenke til kommentar

@Runarbs

 

Er det ikkje litt tidleg å utrope det til eit av dine favorittspel? Det er vel ikkje ferdigutvikla enno. :p

 

Novel, det er allereie tilgjengeleg for førehandsbestilling. :) For $45 får du The Witcher 2 heilt DRM-fritt, med ein haug godbitar (inkludert eit gratis spel). Du kan laste ned ein pakke med ekstramateriale med ein gong du førehandsbestiller, og førehandsbestillinga er ikkje bindande.

 

GOG.com demonstrerar igjen korleis det skal gjerast!

 

Kay

Lenke til kommentar

De skriver følgende på siden sin:

 

Does this release mean GOG will introduce full price, new games?

No. We're still devoted to bringing you classic games with no DRM at incredible prices. This is a one time special offer to promote the great RPG by our sister company CD Projekt RED, the developer behind The Witcher franchise.[/Quote]

Så det spørs nok om dette her et speisaltilfelle der de ønsker å samarbeide med CD Projekt. Men det hadde vært koselig om de begynte å levere flere nye, fullpris spill uten DRM. Er i mine øyne den riktige veien å gå ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...