Gå til innhold

Fable III bekreftet for PC (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke dette spillet som nesten er symbolet for store ord og lite handling?

Jaja om det kommer til PC blir jeg takknemmelig.

 

Koste meg nokså godt med 1'ern foruten ved at jeg hadde gått good guy over hele linja foruten en liten handling der jeg uheldigvis fikk slakta ei kjerring og gikk glipp av mr good guy items^^

Lenke til kommentar

Det er vel egentlig bekreftet for en god stund siden, i og med at Windows-logoen har stått på coveret? Nå er det riktignok ingen offisiell kilde i og med at det er rimelig lett å forandre i etterkant (eller manipulere av utenforstående for den del).

 

Siterer meg selv fra Fable 3-tråden

 

Her er coveret

500x_fable_iii_box.jpg

 

Jeg liker at de har fortsatt ideen med Fable 2-coveret med hovedfiguren nå som en litt eldre mann i noen lunde lik positur som forrige gang med de samme fargene som sist!

 

Dessuten røper logoen på toppen at spillet kommer til både Xbox 360 og Windows.

 

Lenke til kommentar

Jeg kommer garantert til å kjøpe Collector's Edition versjonen. Fable 2 var fantastisk, og dersom Fable 3 blir like bra så vil jeg helst ha CE-versjonen denne gangen.

 

For meg så endrer denne nyheten ingenting. Jeg har alltid foretrukket å spille på konsoll, og det kommer jeg til å fortsette med å gjøre. Det er dog positivt at serien nå får enda en sjanse til å nå ut til flere spillere. :)

 

Jeg lurer litt på om det er noe i ryktene om multiplayer-støtte på tvers av platformene.

Lenke til kommentar

Har ikke fulgt med på denne Fable-bølgen ettersom toeren ikke kom til PC, så jeg må bare stilleg spørsmålet:

 

Er man nødt til å ha spilt toeren for å skjønne historien i treeren? Hvordan var det med toeren? Bør man ha spilt eneren? Har spilt eneren og synes det er litt skuffende at toeren ikke kom til PC, og er litt redd for at jeg ikke kommer til å skjønne historien i Fable III. :)

Lenke til kommentar

Har ikke fulgt med på denne Fable-bølgen ettersom toeren ikke kom til PC, så jeg må bare stilleg spørsmålet:

 

Er man nødt til å ha spilt toeren for å skjønne historien i treeren? Hvordan var det med toeren? Bør man ha spilt eneren? Har spilt eneren og synes det er litt skuffende at toeren ikke kom til PC, og er litt redd for at jeg ikke kommer til å skjønne historien i Fable III. :)

Fable 1 og 2 foregår i samme verden, og enkelte element dukker opp i begge spillene, men historiene er selvstendige. I Fable 3 spiller man sønnen eller datteren til helten/heltinnen fra Fable 2, men historien har ingen spesiell tilknytning til det som skjedde i Fable eller Fable 2.

 

De som spilte Fable 2 og skal spille Fable 3 på X360 kommer til å få mulighet til å føre over lagringsdataen fra Fable 2. Lionhead har ikke fortalt noe om nøyaktig hvordan den vil påvirke Fable 3.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Jeg synes det er bra snodig at de hopper over Fable 2. Spesielt siden Fable 2 og 3 er tettere linket opp enn Fable 1 og 2 var. Fable 1 kom jo og til pc.

Jeg har enda et lite håp om at fable 2 også kommer på pc. Kanskje i en spesialutgave av fable 3 hvor toeren og er med.

Lenke til kommentar

Ja, det har jo vært en kjent sak lenge siden coveret ble offentliggjort at det kommer på PC også siden det står at det er på xbox og "windows" :p

 

Men men! Samleutgave kan sikkert inneholde noen goodies.

Håper det bare ikke blir noe middelmodig greier med en figuer og slikt.

Vil gjerne se en dvd om historien og arbeidet rundt spillet, gjerne siden 1ern!

Lenke til kommentar

Greit å endelig få det bekreftet at det kommer til PC også. Har jeg valget mellom PC og konsoll velger jeg PC. Virker som en helt grei samlerutgave også, men jeg må innrømme at jeg er ikke så fan av extra ingame content i CE og LE. Vil heller ha fysiske ting, som figurer, bøker, cd med musikk osv. Nå hadde jo denne en kortstokk og en mynt, så den var ikke så aller værst. Godt mulig jeg kjøper den om ikke prisen blir for høy.

Lenke til kommentar

Gleder meg. Litt kjipt at jeg bygde en splitter ny PC i går, og alt jeg har av nyinnkjøpte spill for den for øyeblikket, er Dirt 2 (har ikke ratt for tiden) og GTA IV, som jeg skal installere nuh.

 

Men gleder meg uansett, og jeg vil nok kjøpe C.E.

Endret av Sugarbeats
Lenke til kommentar

Jeg likte Fable 2 og selv om jeg syns enkelte elementer ved Fable 3 virker noe merkelige, og fordi Molyneux er verdens minst troverdige brite tillater jeg meg å være lunken til de fleste ting jeg hører, med unntak av John Cleese.

 

Samlerutgaven har derimot solgt meg så det holder, den skal jeg ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...