Gå til innhold

Spill Tiberian Sun gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det dette middelmådige spillet et norsk spillmagasin i sin tid ga 10/10, for deretter, på grunn av kritikken de fikk, gi briljante Red Alert 2 6/10? :D

 

I så fall en helt korrekt anmeldelse, Tiberian Sun er det beste C&C spillet som er det laget etter min mening. Red Alert 2 klarte aldri gi meg samme følelse og stemning som første Red Alert og Tiberian Sun så det var for meg en stor skuffelse.

Håper så mange som mulig benytter seg av denne muligheten til å laste det ned :)

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk aldri gledet meg like mye til et spill som med Tiberian Sun.

 

Jeg husker jeg som 12-åring gikk lengre enn langt opp til det lokale biblioteket for å besøke tiberian sun sine hjemmesider og lagre dem på diskett.

 

Spillet var jo så til de grader hypet. Jeg hadde syke forhåpninger til AI'en for å si det mildt.

 

Jeg kjøpte PC Player den måneden for å si det sånn ;)

 

Red alert 2 derimot visste jeg ikke om før dagen jeg så det i butikkhyllene, men det er jo minst dobbelt så bra som TS.

Lenke til kommentar

Funker Multiplayeren over nettet på denne da? Har alltid hatt problemer med den og aldri spil multi over nett :( Men spillet er dritkult på lokalt lan da :)

 

Funker Multiplayeren over nettet på denne da? Har alltid hatt problemer med den og aldri spil multi over nett :( Men spillet er dritkult på lokalt lan da :)

 

Funker Multiplayeren over nettet på denne da? Har alltid hatt problemer med den og aldri spil multi over nett :( Men spillet er dritkult på lokalt lan da :)

 

Funker Multiplayeren over nettet på denne da? Har alltid hatt problemer med den og aldri spil multi over nett :( Men spillet er dritkult på lokalt lan da :)

 

OMG! hva skjer med innlegget mitt? Får ikke redigert det skikkelig! :huh:

Lenke til kommentar

Tiberian Sun bruker den gamle IPX protokollen for LAN games, noe Windows 7 og Vista har installert. Du kan ikke bruker IPX på Win7, mens den skal gå an å installere på Windows Vista.

 

 

MEN,

 

Det finnes en løsning på problemet, for både Windows 7 og Windows Vista:

 

Last ned denne lille fila:

http://www.getdriver.com/downloads/komku/ts_ra2_lanpatch_1_00-komku.blogspot.com-.zip

 

og plasser wsock32.dll i Tiberian Sun mappa og overskriv. (Kanskje ta backup, men ærlig talt så trenges det ikke.)

 

Samme fila kan brukes til Red Alert 2.

 

 

For CnC95 og Red Alert 1, bruk denne:

http://www.getdriver.com/downloads/komku/cnc95_ra1_lanpatch_1_01.zip

 

 

B)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Problemet med den patchen er at nå så går spillet utrolig treigt over lan selv om man maximerer farten i spillet.

 

Slik jeg har forstått det så er det fordi man nå med den patchen linket til over bruker UDP protocol som er treigere en IPX. Er totalt sirup!

 

Noen som har en annen løsning på probemet slik at spillet kjører normalt over lan?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...