Gå til innhold

Gamer.no og Spillmagasinet.no i samarbeid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem blir det som må bytte forum, da?

Som Lars Wærstad i Spillmagasinet sier i artikkelen:

 

"Vårt håp er at det som i dag allerede er Norges sterkeste spillforum på Gamer.no kan videreutvides ved at Spillmagasinet.no blir en del av dette"

 

Brukerne på Spillmagasinet.no skal altså etterhvert over til Innlegg.no :-)

Lenke til kommentar

Småskeptisk til dette etter å ha lest kommentarfeltene på spillmagasinet.no de senere år.

Moro med flere folk, men nivået på spillmagasinet sine kommentarfelt har vært direkte forferdelig til tider. Moderatorene vil få nok å henge fingrene i, og jeg håper de klarer å holde tilstandene her inne siviliserte og ordentlige også etter en evt sammenspleising av forumene.

Lenke til kommentar

Jeg vet dette kommer til å se veldig "åvipågamer.noerbestingenprotest!" ut, men uansett:

Med tanke på at Spillmagasinet virker å være like opptatte av å skrive om sexy damer hver gang det kan være en mikroskopisk relativitèt i det (de gjorde iallefall det den lille tiden jeg var bruker der), og at brukerne elsker det, så sier det iallefall meg at det er en kjerne av brukere som jeg forhåpentligvis slipper å måtte diskutere så veldig mye med.

 

Altså, jeg er på Gamer.no for å lese og diskutere om spill, ikke for å diskutere lettkledde Wii-reklamer e.l.

 

Men blir uansett godt med en større bredde, er bare positivt for aktivitèten dette.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Småskeptisk til dette etter å ha lest kommentarfeltene på spillmagasinet.no de senere år.

Moro med flere folk, men nivået på spillmagasinet sine kommentarfelt har vært direkte forferdelig til tider. Moderatorene vil få nok å henge fingrene i, og jeg håper de klarer å holde tilstandene her inne siviliserte og ordentlige også etter en evt sammenspleising av forumene.

Det vil nok gå seg til etter at de nye brukerne blir kjent med vårt regelverk og våre forventninger til hvordan man skal oppføre seg på et diskusjonsforum.

 

Jeg foreslår i alle fall at alle tar imot de nye brukerne med åpne armer når den tid kommer, og være positivt innstilt fra dag 1. Mye vil gå av seg selv så lenge man gir folk en sjanse, i stedenfor å fryse dem ut for noe de har gjort på et annet forum - hvor det kanskje har vært en annen kultur og andre retningslinjer.

Lenke til kommentar

Småskeptisk til dette etter å ha lest kommentarfeltene på spillmagasinet.no de senere år.

Moro med flere folk, men nivået på spillmagasinet sine kommentarfelt har vært direkte forferdelig til tider. Moderatorene vil få nok å henge fingrene i, og jeg håper de klarer å holde tilstandene her inne siviliserte og ordentlige også etter en evt sammenspleising av forumene.

 

Er forsåvidt enig med Konamixx, og jeg vil gjerne quote noe Heretic sa (og traff spikeren på hodet etter min mening) i tråden om samme artikkel på Spillmagasinet.no

 

Jeg vil nå tørre å påstå at flerparten av de som er aktive på Spillmagasinet er 17 år og nedover. Spillmagasinet har vel ikke akkurat fått på seg et rykte for å være et nirvana for fjortissgamere uten grunn.
Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Men selv om vi er skeptiske er det ingen grunn til å være negative ovenfor brukerne som kommer derfra.

Jeg er selv av den oppfatning om at majoritèten av brukerne der ikke faller i den gruppa av med-debattanter jeg er interresert i, men det betyr ikke at jeg vil ignorere/hetse de av den grunn.

 

De er hjertelig velkomne til Gamer.no for min del, så får de heller drepe mine latterlige forhåndsdømmelser.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...