Gå til innhold

Anmeldelse: Shadow Complex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En veldig bra anmeldelse som var både lettlest og underholdende. Bra jobba!

 

Når det kommer til spillet, så har jeg veldig lyst på det. Eneste problemet er at jeg ikke har en 360. Så jeg får håpe at de finner det i sitt hjerte å la PC-eierne få prøve seg på denne perlen også.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

aaah! Herlig lesning! leste vg sin anmeldelse igår hvor Rune Fjeld Olsen (som jeg aldri har satt særlig pris på) snakket mer om Metroid enn SC.. Så det var godt å se at du skrev en også Heger! MYE bedre skrevet!

 

Ett klart kjøp for meg uansett, men må vente til jeg har god til til å sette meg ned med det! :)

Lenke til kommentar

Tror jeg skal ha meg dette. Har kun kjøpt to XBL Arcade-spill før, Braid og Mega Man 9, så dette blir nummer tre. Virker veldig artig med flott grafikk og grei varighet. Skulle bare ønske Microsoft gikk bort ifra dette med å kjøpe poeng, så vi heller kunne betale den prisen som spillet koster i norske kroner. Må jo kjøpe mer poeng enn jeg har bruk for nå.

Lenke til kommentar

AMERICA! FUCK YEAH!

 

Jeg var solgt etter referansene til denne fantastiske sangen. Har hatt interesse for tittelen i en liten stund, men har hatt stunder fylt med skeptisisme. Det ser dog ut til at jeg har kastet bort de minuttene av mitt liv hvor jeg har tvilt. Spillet virker til å værevel verdt de 1200 MS Poengene det koster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...