Gå til innhold

Last ned lynrask IE9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder ikke engang lese, IE er og vil alltid være noe piss.

 

Lynrask? Dagens.

 

 

Om du leser artikkelen og kilden, vil du se at IE9 har fått veldig god støtte for gamle og fremtidige webstandarder, samtidig som den har fått maskinvareakselerasjon :-)

 

Et skritt i riktig retning, selvom de forskjellige versjonene lar vente på seg.

 

Du kan også ta en titt i denne blog-posten: http://blogs.msdn.com/b/ie/archive/2011/02/10/acting-on-feedback-ie9-release-candidate-available-for-download.aspx

 

 

Mvh,

Mads

Lenke til kommentar

Tror kanskje du skal titte innom før du utaler deg om dette Jevrio.

 

Er det noe jeg har lært er det at HW gutta veit hva de prater om og ikke slenger ut med ting uten og vite noe ;)

 

Ta en titt, du blir kanskje overasket :thumbup:

 

Meh. 'HW-gutta' kan være så flinke de vil, IE.. ikke faen.

 

Tenkte jo det samme, men er fortsatt verdt en titt :)

 

Gidder ikke engang lese, IE er og vil alltid være noe piss.

 

Lynrask? Dagens.

 

 

Om du leser artikkelen og kilden, vil du se at IE9 har fått veldig god støtte for gamle og fremtidige webstandarder, samtidig som den har fått maskinvareakselerasjon :-)

 

Et skritt i riktig retning, selvom de forskjellige versjonene lar vente på seg.

 

Du kan også ta en titt i denne blog-posten: http://blogs.msdn.com/b/ie/archive/2011/02/10/acting-on-feedback-ie9-release-candidate-available-for-download.aspx

 

 

Mvh,

Mads

 

This^

Endret av kans
Lenke til kommentar

Tror kanskje du skal titte innom før du utaler deg om dette Jevrio.

 

Er det noe jeg har lært er det at HW gutta veit hva de prater om og ikke slenger ut med ting uten og vite noe ;)

 

Ta en titt, du blir kanskje overasket :thumbup:

 

Meh. 'HW-gutta' kan være så flinke de vil, IE.. ikke faen.

 

Tenkte jo det samme, men er fortsatt verdt en titt :)

 

Eneste 'kule' den har, ser ut til å være GPU greia. Holder meg til Firefox jeg. Åpen kildekode og støtte for greasemonkey.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gidder ikke engang lese, IE er og vil alltid være noe piss.

 

Lynrask? Dagens.

 

IE9 er rett og slett fantastisk. Med IE9 er Microsoft fullt på linje med både Chrome, Firefox og opera. Og at de for en stund tilbake ble kåret til den browseren som er best når det kommer til HTML5 av W3C er jo lettere katastrofalt for de tre jeg nevnte tidligere.

 

Facebook har også testet browserene og den viser at IE9 er klart raskest.

 

http://news.cnet.com/8301-30685_3-20029827-264.html

 

Nå håper jeg bare at de løsriver seg fra den tidligere utviklingsprosessen og lansere forbedringer til IE9 på løpende bånd slik Google gjør med Chrome. Bing avdelingen i Microsoft har forstått det, så håper IE avdelingen også gjør det.

 

Videre håper jeg at de andre nettleserene blir med på å standardisere renderingen også.

Endret av hvakrg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gidder ikke engang lese, IE er og vil alltid være noe piss.

 

Lynrask? Dagens.

 

IE9 er rett og slett fantastisk. Med IE9 er Microsoft fullt på linje med både Chrome, Firefox og opera. Og at de for en stund tilbake ble kåret til den browseren som er best når det kommer til HTML5 av W3C er jo lettere katastrofalt for de tre jeg nevnte tidligere.

 

Facebook har også testet browserene og den viser at IE9 er klart raskest.

 

http://news.cnet.com/8301-30685_3-20029827-264.html

 

Nå håper jeg bare at de løsriver seg fra den tidligere utviklingsprosessen og lansere forbedringer til IE9 på løpende bånd slik Google gjør med Chrome. Bing avdelingen i Microsoft har forstått det, så håper IE avdelingen også gjør det.

 

Videre håper jeg at de andre nettleserene blir med på å standardisere renderingen også.

 

 

Facebook har testet... facebook har også medlemmer som tror at å opprette en gruppe om noe kan endre verden om mange nok joiner den. Det værste er at det er sant! Faen for en gal verden.

 

Og til det andre du sier: IE har failet ca siden den kom, kanskje har de forstått visse ting nå, men altfor sent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lokkemat-overskrift: Last ned lynrask IE9

Realitet: Bli ubetalt prøvekanin for en muligens uferdig utgave av IE9, før MS kan stå inne for at den er sikker nok til lansering.

 

Det er noen måneder siden det kom en påstand om at IE9 beta var lynrask. Det viste seg at den faktisk var lynrask på de testene som ble kjørt. Problemet var bare at deltestene det ble publisert resultater fra var håndplukket. Alle de deltestene den gjorde det dårlig på var utelatt. Vi får nå se på hastigheten når uavhengige testere får testet den grundig.

 

Men det mest interessante her er vel kompatibiliteten, lock-in mekanismene og om den holder liv i IE6-modus til tross for at MS har gått ut og advart mot IE6, IE6-modus og nettsider tilpasset IE6.

Lenke til kommentar

Facebook har testet... facebook har også medlemmer som tror at å opprette en gruppe om noe kan endre verden om mange nok joiner den. Det værste er at det er sant! Faen for en gal verden.

 

Og til det andre du sier: IE har failet ca siden den kom, kanskje har de forstått visse ting nå, men altfor sent.

 

Hva har Facebooks medlemmer med dette å gjøre? Finnes sikkert nazister og barnemisshandlere som bruker Chrome, Opera og Firefox også, uten at det sier noe om disse selskapene.

 

Facebook består også av utviklere som er håndplukket fra bl.a. Google, og en er en enorm plattform for casual gaming. Så når de lager en test for å finne ut hvilken browser som er den raskeste for HTML5 spill så er nok det en test som sier mer enn f.eks. Sunspider som bare tester Java.

 

IE banet veg for gratis nettlesere så å påstå at den har failet siden den kom ut blir for dumt. Og hvorfor er det for sent? For sent for deg og dine kanskje, men for resten av verden er de ikke for sent.

 

Folk sa det var for sent for Bing også, men Bing vokser og vokser og Google skjelver i buksene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når dere først skal skrive om hva de støtter og ikke, hva med å komme med noe mer håndfast? F.eks resultater etter HTML5Test og ACID-test? Det at den skal støtte standarden bedre sier meg ikke mye, og det er det samme jeg har hørt hver gang. Om IE blir flinkere til å støtte standarden så er det et stort pluss! Har fått inntrykk av at mange web-utviklere sitter igjen med et bittert inntrykk av IE.

 

Leser en del om webutvikling nå, og det kommer stadig opp meldinger om at IE ikke støtter denne funksjonen enda. Det største problemet med IE er at mange også bruker eldre versjoner, og dermed skaper dette ytterligere problemer for de Web-utviklere, eldre versjoner av IE var håpløse på å støtte standarden. Noe som har ført til en del ekstra jobb for å få sider til å vises korrekt. På tidlig stadiet var vel dette mer vanlig praksis for å sikre seg kunder, så ikke bare MS som har fulgt den stien, men er vel en av grunnene til at en standard-definisjon har blitt viktig.

 

Bruker ingen faste nettlesere, liker å bytte på. Har ikke brukt IE 8 særlig mye, men blir interessant å teste ut IE9.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...