Gå til innhold

Bevis for at jødene står bak "multikulturen" i Norge.


pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tvangsbesettelse faktisk. Det er ikke til å legge skjul på at jødenes gruppestrategi har vært ødeleggende for de verstsamfunn de har befunnet seg i, det er ikke uten grunn at de har blitt kastet ut av såpass mange land. Du kan ikke i all oppriktighet skylde problemet på alle de folk som har bestemt seg for å gjøre noe med sitt lands interne anliggende når det kommer til jøder. Det er ikke slik at over 80 land og nasjoner alle har en "tvangsbesettelse"

 

Tvangsbesettelse ja, det er det som gjør at når en jøde uttaler seg så får man det for seg at de opererer på vegne av "jødedommen" og så får man en verdensomspennende konspirasjon gående der alt er ett ledd i "Planen".

 

Det er ikke uten grunn at de har blitt kastet ut av såpass mange land? Som oftest så er det svært gode grunner til det, og som oftest så ligger det store politiske ambisjoner bak det, for å ikke nevne at jødene har aldri vært særlig populære fordi mange er vellykkede, de brukte rentesystemet, som var svært upopulært mange steder. Deres kollektive natur som du nevner skaper også mye mistanke, noen ganger har den vært tvunget, slik den var under Tsaren i Russland, som er også en av grunnen til at så mange i den russiske revolusjonen var jødiske intellektuelle.

 

Enkelt, du har et land med et misfornøyd folk, du har en bitteliten minoritet som besitter ressurser og for å konsolidere makten din så legger man skylden på minoriteten, vender blikket utover og slår ned på de. Utmerket metode for å holde på makten og noe som har skjedd mange minoriteter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

"Fact: America became involved in WWI due to Jewish intervention."

 

Så Pearl Harbor hendte aldri? Det var USA som erklærte krig mot Japan. Fire dager senere erklærte Italia og Tyskland krig mot USA. Ser ikke hva jødene har med dette.

 

Det du poster her har så nynaziztisk preg at jeg blir kvalm.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er ikke slik at jødene alltid er uskyldige offer, det er en grunn til at de greier å røve til seg ressursene og det er pga deres talmud som sier at det er tillat å stjele, drepe fra oss goyim, mens seg i mellom har de andre regler.

 

Det er også en grunn til at de ble spredd i utgangspunktet og det er samme grunnen til at nasjonene de befinner seg i kaster dem ut. Deres kjærlighet til åger er en av grunnene, noe som er forbudt i både Islam og Kristendom og til dels i jødedom så lenge det ikke blir gjort mot medlemmer av deres egen rase.

 

Her hva kjente menn har å si om jødene (en video du selvsagt ikke gidder å se)

 

http://www.youtube.com/watch?v=1zCoRMvFelc

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jødene har ingen rett til å diktere andre folks levesett. De har det med å respektere de folk som har vært såpass vennlig å ta dem inn, men det skjer aldri. Jødene er alltid de samme. Fra Kristus sin tid til denne dag, jøden har ikke forandret seg.

 

Hater arbeid, får andre til å gjøre jobben, lever av andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så dere kritiserer såpe/lampehistoriene fra holocaust, men når kjente ledere sier at jødene lagde belter av innvollene til romerne så er det noe som tas for god fisk?

 

Nei, er helt garantert noen jøder som har gjort noe galt, tjent seg rik, misbruk makt gjennom svært suspekte metoder. Det betyr ikke at "jødene" (flertall, totalt, kollektivt) står ansvarlig eller på noen måte har noe med det å gjøre. Jødene er, som alle andre, individer og de handler etter hva de mener er best (for seg selv eller sine overbevisninger).

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jødene jobber alltid som en gruppe, deres lojalitet er alltid til stammen og ikke nasjonen de er gjester hos og det er også selve grunnen til at de pusher denne giftige multikulturen på det virkelige Israel. For om vi rettmessig skulle begynne å se på oss selv som en enhet og folkestamme så ville det være slutten på jødisk parasittisme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jødene jobber ikke som en gruppe, noe som kan særdeles enkelt tilbakevises med å se på bolshevikrevolusjonen i Russland og hvordan jødene ble behandlet av de som tok makten (der flere var jøder). Jødiske organisasjoner ble oppløst og man førte anti-zionistiske kampanjer, synagoger ble overvåket, hebraisk ble forbudt og alle bøker på språket ble samlet inn og stoppet produksjon på.

 

Videre, vi er ingen enhet, jeg deler ingen av dine politiske preferanser, jeg kunne ikke brydd meg mindre om deg. Bare fordi vi deler et genetisk opphav så har vi _ingenting_ til felles ellers. Dine rasepreferanser har ingenting med meg å gjøre. Det er ingenting rettmessig ved å se på oss selv som en "enhet". Vi er individer.

 

Tror du på at jødene brukte innvollene til romerne som belter?

Endret av Rampage
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kanskje jeg og du ikke tilhører den samme enheten, det skal jeg ikke tvile på fordi din karakter virker alt annet enn nordisk, men det folk som har dyrket dette landet og bygget dette samfunnet vi begge befinner oss i er beslektet og har vært det siden tidenes morgen. Dermed har de også retten.

 

Jødene jobber i en gruppe over alt hvor de befinner seg, under bolshekvikrevolusjonen så ble jo også "anti-semitisme" straffet med en kule, men det hopper du over, at gulagene ble drevet av jøder hopper du også over, at bolshevismen var jødisk i karakter hopper du også glatt over.

 

Så du mener at jødene er de eneste som skal få lov til å se på seg selv som en raseenhet?

 

Denne ekstreme individualismen er et resultat av internasjonal finans og liberal kapitalisme, jødiske kreasjoner.

 

Tviler ikke på at jødene kunne vært truende til å lage belter av romere, de har trossalt blitt tatt for å ofre barn gang på gang opp gjennom tidene så det er ikke noe jeg vil si at de ikke er i stand til.

 

Og forøvirg, Politiske preferanser, tillat meg å si PRÆHÆ for dette har ikke noe med politikk å gjøre.

 

Kommet langt i filmen forresten?

Endret av Rampage
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Åh, jeg er nok ektenordisk, utgjør alt som Hitler omfavnet så fint. Likevel så deler jeg ingenting med deg. Det folket som har bygd dette landet har heller ingenting med deg å gjøre, man har ikke "blodsrettigheter".

 

Anti-semetisme ble straffet ja, jøder ble likevel utsatt for akkurat det samme som alle andre, og det med flere jøder bak roret. Så ikke noe gruppearbeid i det hele tatt. Bolshevismen var ikke jødisk i karakter, hva begrunner du det i? At det var noen revolusjonære jøder involvert? Hva er "jødisk karakter"?

 

Jødiske kreasjoner, du er en morroklump. På den ene siden så har man jødiske kommunister som vil avskaffe internasjonal finans og liberal kapitalisme, på den andre siden har man jødiske bankiere som vil beholde det. Og likevel så kommer du med "gruppetankegang". Det er morsomt og bekrefter bare tvangsbesettelsen om "kollektivet".

 

At du faktisk tror at jødene lagde belter av romerne viser bare hvor villig du er til å tro på alt som kan sverte jødene. Ditt kognetive filter jobber på høygir.

 

Det har alt med politikk å gjøre, vi har helt ulike syn på samfunn og politikk. Til tross for at vi er så "flotte og raserene" (som jeg antar siden du har dette synet).

 

Nei, jeg sluttet faktisk akkurat rundt "jødene brukte romerske innvoller som belter". Tviler ikke på at det har blitt uttalt, men at du ikke betviler sannhetsgehalten i disse uttalelsene gjør det meningsløst for meg å se resten. Det er sikkert mye interessante uttalelser i all mulig grad av sannhet og løgn.

Endret av Rampage
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Radzinsky's research confirmed what earlier evidence had already indicated. Leon Trotsky -- one of Lenin's closest colleagues -- had revealed years earlier that Lenin and Sverdlov had together made the decision to put the Tsar and his family to death. Recalling a conversation in 1918, Trotsky wrote:2

 

My next visit to Moscow took place after the [temporary] fall of Ekaterinburg [to anti-Communist forces]. Speaking with Sverdlov, I asked in passing: "Oh yes, and where is the Tsar?"

 

"Finished," he replied. "He has been shot."

 

"And where is the family?"

 

"The family along with him."

 

"All of them?," I asked, apparently with a trace of surprise.

 

"All of them," replied Sverdlov. "What about it?" He was waiting to see my reaction. I made no reply.

 

"And who made the decision?," I asked.

 

"We decided it here. Ilyich [Lenin] believed that we shouldn't leave the Whites a live banner to rally around, especially under the present difficult circumstances."

 

I asked no further questions and considered the matter closed.

 

http://www.ihr.org/jhr/v14/v14n1p-4_Weber.html

 

Du vet, federal reserve finansierte bolshevikrevolusjonen? kommunisme/kapitalisme/internasjonal finans et annet ord for det er Jødedom.

Endret av Shabbos Goy
Lenke til kommentar

Jødisk karakter er å ville overkaste vestlig kultur til fordel for deres verdensomspennende orden med konstante stridigheter og elendighet, å skape ustabile samfunn som de kan trumfe over. Feminisme, likestilling, multikultur, globalisme etc er alle bevegelser startet av jøder for å tjene den hensikt.

Endret av Shabbos Goy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jødisk karakter er å ville overkaste vestlig kultur til fordel for deres verdensomspennende orden med konstante stridigheter og elendighet, å skape ustabile samfunn som de kan trumfe over. Feminisme, likestilling, multikultur, globalisme etc er alle bevegelser startet av jøder for å tjene den hensikt.

 

Morsomt, de har bekjempet denne ikke-eksisterende vestlige kulturen ganske lenge med andre ord, siden den vestlige kulturen har utviklet seg betraktelig bare de siste 400 årene. Alle som er tilhengere av den "jødiske konspirasjonen" utviser så fantastiske dårlige historiekunnskaper til enhver tid at det er direkte imponerende.

 

Fra en skala på 1-10 i plausibilitet så er det 1.0.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I denne diskusjonen kan vi vel si det finnes to leire:

 

Leir A: tror på en jødisk konspirasjon.

Leir B: benekter eksistensen av en jødisk konspirasjon.

 

La oss se på det som kalles beviser. Altså - beviser for at enten A eller B har rett.

 

Hmm: de rikeste personene i verden er jøder. Eller det som kalles krypto-jøder. Verdens rikeste mann er Lord Rothschild, en jøde. Verdens nest rikeste er Rockefeller. En krypto-jøde. De sentrale personene i Federal Reserve er jøder. Og som vi vet så er det pengene som styrer politikken.

 

He he, min stavekontroll har hørt om Rockefeller, men ikke Rothschild. Morsomt, ikke sant?

 

Er trøtt nå. Kommer tilbake med mer senere. Anyway: jeg vet godeste Shabbos har mye mer på lur.

 

BB EDIT: Åja, jeg glemte Vatikanet. Men gutta boys i Vatikanet er vel krypto-jøder de og. Når var sist gang Paven/Vatikanet gikk ut mot jødene?

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hmm: de rikeste personene i verden er jøder. Eller det som kalles krypto-jøder. Verdens rikeste mann er I, en jøde. Verdens nest rikeste er Rockefeller. En krypto-jøde. De sentrale personene i Federal Reserve er jøder. Og som vi vet så er det pengene som styrer politikken.

Hæ?

 

http://www.justsharethis.com/top-10-richest-person-in-the-world-2010who-is-the-richest-person-in-the-world-2010/

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Forbes_list_of_billionaires

 

1: Carlos Slim Helú and family

2: Bill Gates

 

Ser ikke ut som om noen av de du nevner står på lista.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Jacob_Rothschild,_4th_Baron_Rothschild

 

"In the Sunday Times Rich List 2009 ranking of the wealthiest people in the UK he was placed 145th with an estimated fortune of £360million"

360 000 000 British pounds = 579.34800 million U.S. dollars

 

Til sammenligning så skal Carlos være kjent god for rundt 74 billion U.S dollars.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hmm: de rikeste personene i verden er jøder. Eller det som kalles krypto-jøder. Verdens rikeste mann er I, en jøde. Verdens nest rikeste er Rockefeller. En krypto-jøde. De sentrale personene i Federal Reserve er jøder. Og som vi vet så er det pengene som styrer politikken.

Hæ?

 

http://www.justsharethis.com/top-10-richest-person-in-the-world-2010who-is-the-richest-person-in-the-world-2010/

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Forbes_list_of_billionaires

 

1: Carlos Slim Helú and family

2: Bill Gates

 

Ser ikke ut som om noen av de du nevner står på lista.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Jacob_Rothschild,_4th_Baron_Rothschild

 

"In the Sunday Times Rich List 2009 ranking of the wealthiest people in the UK he was placed 145th with an estimated fortune of £360million"

360 000 000 British pounds = 579.34800 million U.S. dollars

 

Til sammenligning så skal Carlos være kjent god for rundt 74 billion U.S dollars.

 

Rothschild eier Sunday Times. Rothschild eier omtrent alt du kan peke på. For 100 år siden var ikke dette noen hemmelighet, men i dag har dette faktum blitt mer skjult. Av nødvendige grunner.

 

74 milliarder dollar er ingenting. Det er det Rothschild bruker på en ny neglesaks.

 

Ja, det er ikke så greit i dag å finne frem opplysninger om Rothschilds formue. Men det går om du forsker på saken. Rothschild eier praktisk talt 50% av alt i hele verden. Personlig.

 

Google "the true wealth of rothschild" og se hva du finner.

 

Ta en titt på denne: http://land.netonecom.net/tlp/ref/federal_reserve.shtml

 

http://www.youtube.com/watch?v=fXVJzXsraX4

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er enda lamslått av det faktum at Shabbos Goy sa at Rampage ikke oppfører seg nordisk. Uansett hva det er dere prøver å bevise, er det ekstremt vanskelig å forholde seg til folk som ikke har mer vett enn å gi etter til rasistisk og diskriminerende propaganda.

 

Jeg kan forresten også be dere google mange ting og konspirasjonteorier. Google "English royal family reptiles". Eller "Jesus is among us". Eller hva med "Iran nuclear plant shut down by UFO". Eller hey! "Japan tsunami caused by USA experiment HAARP". Disse er noen av konspirasjonsteoriene jeg har lest på i utallige timer og selv samlet informasjon på. Forskjellen mellom oss er at jeg klarer å forholde meg fornuftig nok til å ikke tro på det.

 

Om dere tror det ligger et fnugg av plausibilitet i å linke en tilfeldig youtube video med "kjente" mennesker som diskriminerer jøder, er dere idioter hele gjengen. Hva faen bryr jeg meg? De var vel anti-semitter. Takk meg heller for at jeg orket å høre på ti minutter av det vrøvlet.

Endret av Narsissisten
  • Liker 7
Lenke til kommentar

"Probably the most important event in recent history, aside from WWII, was the so-called 'Russian' Revolution, which occurred in late 1917. In that revolution, communists gained control of Russia, murdering and enslaving millions of its citizens, most of whom were gentiles."

 

Dette er heller ikke sant. Om jeg husker riktig (forbanna historietimer..), begynte revolusjonen med kvinnelige arbeidere som nektet å arbeide, og marsjerte deretter ut i gatene i protest, grunnet elendige arbeidsforhold og forhold i landet. Deretter sluttet mannlige arbeidere seg til bevegelsen og sluttet likeså å arbeide til fordel for å protestere i gatene. De begynte å ta over deler av landet, og flere og flere mennesker sluttet seg til revolusjonen og snudde støtten sin vekk fra tsaren. Når hæren ble satt inn for å dempe protestene, nektet soldatene å skyte, til stor del fordi det var så mange kvinner der. Tsaren ble til slutt tvunget til å gå av, særlig på grunn av den elendige måten han og russiske høytrankede militære hadde håndtert krigen, og hadde ført flere millioner utrente bønder inn til sin død i håpløse slag. Derfor deserterte resten av soldatene, sett vekk fra de som hadde nektet å dempe opprørene, til fordel for å storme adle gods på landet og ta del i landfordelingen som foregikk (Dette høres for meg ut som en positiv ting.. En omvendelse fra føydalsamfunnet, kan man si. En av de bedre revolusjoner i historien).

 

Hvor kommer disse håpløse påstandene fra om at flere millioner ble drept og satt til slaveri? Om noe så var det jo akkurat det motsatte, fordi fraskrivelsen av adelens rettigheter endelig nådde Russland fra resten av Europa. Og hvor får du det fra at drivkreftene bak kulissene var jøder?

 

Og det skal også nevnes at Trotsky var en syk mann, og burde ikke settes i bås med andre jøder, samt mange andre innenfor enhver folkegruppe i verden.

 

 

 

Nå gikk jeg gjennom enda mer av denne teksten grunnet kjedsomhet. Hvem hadde trodd at den neste paragrafen fra hvor jeg slapp av også var hårreisende feil...

 

Fargelagt, håpløs tekst. Greit om du bare ville legge den fram på oppslagstavlen, men begrunn noe av det teksten påstår om du ønsker å oppnå noe med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke i tvil om at det finnes syke mennesker fra alle verdens religioner, lokasjoner og grupper. Er heller ikke i tvil om at mange av disse syke menneskene har gjort forferdelige overgrep mot uskyldige.

 

Problemet er at du drar frem en historisk event som jeg ikke har kunnskap til å si om er sann, men la gå, jødene har sikkert gjort forferdelige ting de også.

 

Deretter drar du plutselig frem en helt usaklig post om Rothschild og hans antatte verdensformue. Du kan IKKE vite sikkert. Poenget er at du er en typisk konspirasjonsteoretiker, og godtar alt som peker din retning, og avfeier alt annet. Kall meg gjerne naiv for å kreve mer bevis før jeg tar noe for godt, men jeg sluker i hvert fall ikke alt rått.

 

Kan jeg spørre deg BelzeBob hva du tenker om alle andre former for konspirasjonsteorier? Type aliens, area 51 osv? Hvor går grensen for hva som er realistisk for deg? Hvis det er konspirasjonsteorier du ikke tror på, hva gjorde at de ble for dumme?

 

Du kommer vel ikke til å svare på disse spørsmålene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...