Gå til innhold

Treningstøy til damer og menn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør vi strengt tatt ikke, men jeg har funnet ut at jeg trenger en treningsbukse,siden jeg bare har løpetights, og når jeg ser buksene jentene i de samme timene bruker så blir jeg litt misunnelig over at jeg ikke ser like stilige bukser i herreavdelingen. Så ingen nødvendighet, bare luksus og unødvendig tull ;)

Lenke til kommentar

Kjører fortsatt old school Adidas bukse fra ungdomskolen når jeg trener. Så stilig er jeg

 

At du blir misunnelig pga damer har større utvalg av "kule" treningsklær er for meg et mysterium. Ingen som bryr seg om hva du har på deg mens du trener

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Eg mener komfort og funksjon kommer over utseende når det gjelder treningsklær. Men eg er enig i at det hadde vært greit med litt bedre utvalg. Sist eg kjøpte meg ny løpetights så kunne eg velge mellom helt svart, helt svart, svart, helt svart og svart med hvite striper. Løpejakka var det bedre med. Der var det knall gul med svart tekst, svart med hvit tekst og svart med hvite striper og hvit tekst. :roll:

 

Alt av treningsklær kjøpes forøvrig på XXL.

Lenke til kommentar

Ingen som bryr seg om hva du har på deg mens du trener

Jo, folk gjør det. De fleste ville reagert om jeg dukket opp i en løpeshorts fra 70 tallet. Eller treningsklær som ligner grilldress.

 

Trodde det ikke var noen som trengte i joggebukse lengre jeg :p

Omtrent alle her som driver med styrke trener i en form for joggebukse. Vanlige shorts har en tendens til å knipe ved dype knebøy, f. eks.

 

Ellers er det ikke såå ille som denne tråden skal ha det til. Finnes nok av ok t-skjorter å velge i mellom som er laget mtp trening. Samme gjelder bukser/shorts.

 

Jeg trener vanligvis i en blå, tight t-skjorte og joggebukser (styrke), nike shorts + løsere t-skjorte (jogging eller annen idrett) eller trange sykkelshorts :cool: (sykling seff)

Lenke til kommentar

Demping? Hvis man løfter burde man bruke tynne, rette såler, med så lite demping som mulig.

Regner med du mente løper og ikke løfte vekter elns.

 

Men, burde man det? : p Har alltid fått høre at å bruke demping er best, og har selv erfaring med at hvis jeg løper på asfalt uten demping blir beina mine ødelagt...

 

Løfter. Som i løfter vekter. Jeez...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...