Gå til innhold

Battlefield: Play4free avduket (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner 64 spillere. Alltid gøy med komplett kaos. :p

 

Oh, yeah!!!!! -da måtte man ha commander, og skulle det greit, folket inn i squad. skikkelige slag!!!!

 

Dette vil ikke bli like gøy som Battlefield 2 med kun 32 spillere.

 

Men kan dette være et hint om at Battlefield 3 også får kun 32 spillere? Jeg ser ikke helt grunnen til at det kun kan være 32 spillere i Play4free. Det må i såfall være årets største spillskuffelse dersom dette blir det samme for Battlefield 3.

32 spillere? -en reduksjon på 32 spillere? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Dette ender antagelig opp som alle andre såkalte "FREE2PLAY"-spill, håpløst amputert i forhold til et fullpris-spill, og totalt ubalansert som konsekvens av "buy only"-våpen. Jeg må si meg enig i en del andre folk her. Spillet ser ut som Battlefield 2 med nye teksturer, redusert spillergrense for serverne, og ødelagt balanse som følge av "betal for fordeler"-modellen. Med andre ord et skritt tilbake i forhold til Battlefield 2. Man kan sikkert ha det ganske artig med Battlefield Free2Play, uten å betale for bedre våpen ol. Men man kan nok ha det enda mer artig med det originale Battlefield 2 med ekspansjoner. Ikke koster det mye heller. Battlefield Complete-pakken ligger vel på litt over en hundrelapp hos de fleste butikker. Det er vel også en hel del aktive servere for spillet, så det skal ikke være noe problem å finne noen å spille med i multiplayer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...