Gå til innhold

Her er Windows Phone 7 mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HTC telefonene ser spennende ut, men Windows phone 7? Dette blir litt som relanseringen av Internet Explorer i versjon 7. Andre langt bedre alternativer er nå på markedet. Og Microsoft har neglisjert kundene sine på denne fronten i mange år. Det skal noe virkelig spesielt til for å få meg over dit igjen, og så spesielt syntes jeg ikke dette var.

Lenke til kommentar

Klarer ikke å bli imponert over win7 uansett hvor mye godvilje jeg legger til. Skjønner liksom ikke hvorfor xbox live skal ta 1/6 av skjermen når jeg aldri kommer til å eie en xbox :p

 

Edit.

 

Ja, veldig dårlig skrevet artikkel. Hvorfor lansere win 7 når halvparten av innholdet er forbeholdt det amerikanske markedet, og hvorfor lansere enkelte telefoner senere i Norge/Europa.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Klarer ikke å bli imponert over win7 uansett hvor mye godvilje jeg legger til. Skjønner liksom ikke hvorfor xbox live skal ta 1/6 av skjermen når jeg aldri kommer til å eie en xbox :p

 

Edit.

 

Ja, veldig dårlig skrevet artikkel. Hvorfor lansere win 7 når halvparten av innholdet er forbeholdt det amerikanske markedet, og hvorfor lansere enkelte telefoner senere i Norge/Europa.

hjelpe meg, du styrer jo helt selv hva som skal fylle opp skjermen din av ikoner og snarveier.. om du ikke vil vise xbox live så viser du det jo selvsagt ikke :p all slags tåpelige ting folk skal klage på

 

Wp7 er HELDIGVIS ikke nok en blåkopi av standardoppsettet som Android iOS og nå også Symbian^3 kjører, men noe helt nytt der innhold er sortert i brukervennlige huber.

 

Jeg mener helt klart at android er det beste kjøpet på markedet i dag, men jeg er lei og vil ha noe nytt, WP7 ser sinnsykt sexy ut, samtidig som det faktisk har en del innovasjon i seg om dere setter dere ned og ser nærmere på funksjonaliteten.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Hver eneste tråd om WP7 blir alltid en debatt om grensesnittet, som egentlig er ganske slitsomt. Kan en ikke bare innse at det enten er noe man liker veldig godt, eller ikke i det hele tatt. Dette er for folk som liker store bokser med farger og fancy animasjoner, ikke for folk som liker et enkelt og clean grensesnitt. Folk er forskjellige.

Forøverig, uansett hvor mye jeg har lyst til på en WP7, må jeg si meg enig med Sir-Allistair,

Utrolig stusselig å kjøpe en slik telefon når så mange av tjenestene ikke funker

Må være temmelig knallhard entusiast for å kjøpe helt i starten. Men iløpet av neste år tror jeg dette blir veldig bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De eldre vil sikkert like dette grensesnittet, da det er store og lesbare knapper. Dette blir kanskje den nye eldretelefonen! :p Ellers er jeg enig med det som flere her har nevnt - at det er lite nytt og ingen grunn til å skifte hvis man allerede har en relativt ny mobiltelefon fra før. Jeg tror ikke Windows Phone 7-telefoner vil selge så mye. Min spådom er at det blir en ny flopp for Microsoft.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...