Gå til innhold

Wolverhampton Wanderers FC


Latias

Anbefalte innlegg

Wolverhampton Wanderers

 

b_44.png

 

  • Stiftet: 1877
  • Kallenavn: Wolves, The Wanderers
  • Hjemmebane: Molineux Stadium (29 303), Wolverhampton
  • Manager: Ireland.png Mick McCarthy
  • Kaptein: England.png Karl Henry
  • Siste opprykk: 2009
  • Beste ligaplassering: Ligamester i 1954, 1958 og 1959
  • Forrige sesong: 15. plass
  • Andre meritter: FA Cup (4 ganger), Ligacup (2 ganger)
  • Europacup: Ingen
  • Offisiell hjemmeside: Wolves.co.uk
  • Norsk hjemmeside: VikingWolves.no
  • Wikipedia: Engelsk - Norsk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Englands suverent beste lag uten tvil. Wolves er til og med så gode at vi kan spare spillere mot Manchester United i første halvdel av sesongen.

 

Selv om "alle" tipper Wolves på nedrykk i år også klarer vi oss nok. En strålende start på pre-season og nye gode og etablerte spillere gjør at en plassering blant 10-15 abselutt er mulig. I år kan det også bli 4-4-2 på Molineux etter kjøpet av Fletcher.

Lenke til kommentar

Tippa Wolves ned i tippetråden uten å ville det forsåvidt. Tror vel egentlig hellerr på en bunnplassering, men ikke nedrykk.

 

Snakka med en hyggelig Wolves-supporter på trikken inn til Manchester og det kombinært med at jeg "alltid" var dem på FIFA før, så har jeg litt sansen for Wolves.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Serieåpning mot Stoke hjemme på Molineux i morra. Kevin Doyle sliter med skade og er usikker, mens Hunt fortsatt er skadet. Skal bli spennende å se jelle van damme i aksjon, etter hva jeg har fått med meg en god offansiv spiller, men det mangler litt bakover, akkurat slik en back skal være :)

 

Hadde vært fantastisk med en seier i første kamp og jeg har troa. Håper på storspill fra Fletcher og Ebanks Blake, og satser på at Ebanks Blake har tatt av noen av de ekstra kiloene han hadde sist sesong.

 

Ellers gjelder det å unngå nedrykk nok en gang, slik at man virkelig får etablert seg i PL, tror at man kan få en plassering fra 12 og nedover, men mest sannsynelig en plass rundt 15-17(nedrykk blir det selvsagt ikke).

 

Årets positive overaskelser fra Wolves sin side tror jeg blir nevnte Van Damme, en skadefri Michael Kightly som herjer på høyrekanten og Jody Craddock som forsetter storspillet i en alder av 35.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Kongestart på sesongen med 2-1 mot Stoke. Synd med skade på Fletcher, men tror ikke det er noe alvorlig. Spiller også uten Zubar, Doyle og Kightly eller Hunt, få inn tre av de så begynner laget å se meget sterkt ut. Tøff kamp neste uke mot Everton og kan ikke forvente mer enn maks uavgjort, men alltid lov til å håpe på mer.

Lenke til kommentar

Har han selv på fantasy laget faktisk :) Han klarte seg helt greit, spilte venstremidtbane/ving, en posisjon han mest sannsynelig ikke kommer til å spille i resten av sesongen. Tipper han er kommer til å spille mest back når Hunt/Kightly er klare. Han hadde som regel Robert Huth i duellene så han hadde det ikke alt for enkelt i dag.

 

Men en offansiv type som kommer til å være med mye oppover også når han spiller back og det han viste i lufta tyder på at han abselutt kan score noen mål fremover.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Med Michael Mancienne inn på lån så er laget nå ganske så komplett, kommer til å være backup for kaptein Henry noe vi ikke hadde for mye av fra før. En dårlig nyhet fra Wolverhampton er at Matt Murray legger opp i en alder av 29 pga skader. Veldig synd for Murray som har vært meget uheldig med skader.

 

Ser ellers fram til Newcastle til helgen. Blir nok en spennende kamp og jeg tror på seier. Fortsatt en del skader men kan abselutt mønstre et godt lag.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Som jeg sa før matchen, så var det typisk at Wolves tok seieren idag. Hver gang West Ham vinner, og ser ut til å stikke fra, så vinner Wolves og Wigan etc. også. Med seier mot B'Ham imorgen ligger vi mellom West Brom og Blackpool på tabellen også, enda flere lag i nedryksstriden.

 

Håper og tipper på det jeg gjorde før sesongen jeg:

 

2. Hvilke lag rykker ned?

Wigan, Blackpool og Birmingham

 

Har begynt å bli litt sjarmert av Wolves faktisk. Er ganske fan av Adam Hammill, og syntes synd på Zubar etter kampen mot Bolton. Liker dem bedre enn oppskrytte Blackpool.

Lenke til kommentar

Imponerende av Wolves i dag. De tre siste seirene deres har vært mot Liverpool borte, Chelsea og nå United. Det er bare helt sykt. Og så viser de at det fortsatt er mulig for bunnlaget å slå serielederen. Håper de slår Arsenal kommende helg, da er lista over seire mot topplag denne sesongen komplett.

Lenke til kommentar

Enig med Parker. Alle kan slå alle i PL. Vi så Arsenal gi bort den største ledelsen noen gang i PL. Vi så førsteplassen tape mot sisteplassen. Vi så fire mål fra en spiller som ikke har scoret hat-trick siden år 2000. Vi så midtstopperen Huth snu kampen med to scoringer på de siste minuttene. Eneste normale denne runden var vel at City vant, ellers var det bare rare resultater.

 

Mye bedre med en liga der alt kan skje enn en liga der lederen har 20-1-1 i kamper, og han samme gjøken scorer 3-4 mål pr. kamp. :p

Lenke til kommentar

Nå skal du faktisk ikke se bort i fra at Barcelona hadde vært like suverene i PL, de har et enormt godt lag, av det jeg har sett, tidenes beste. Real Madrid som tok 15 av 18 poeng i CL gruppe har slitet ekstremt på bortebane denne sesongen og det er flaks man har så mange poeng som man har. Barca kunne nok hatt hatt noen flere poengtap i PL, men ikke mange.

 

Den eneste jeg virkelig misliker i Wolves er volcanocunten Karl Henry.

 

Slapp av, det er det ikke mange som gjør, selv ikke i Wolves leiren. Men han skal ha for en god kamp i dag.

 

Vi slo dem på Molineux, og de har bare tatt fire poeng borte denne sesongen. Jeg forventer en seier.

 

Skal ikke lengre tilbake enn i fjor der dere scorer 4 minutter på overtid og vinner. En kamp der Karl Henry blir billig utvist etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...