Gå til innhold

Google med kryptert søk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er dealen med at de gjør ting komplisertere i det siste?

Jeg får ikke engang til å søke lynraskt, hver gang jeg prøver så må jeg vente til at den automatisk er klar til å skrive og de greiene, at den automarkerer mener jeg.

Den gamle versjonen var ultrarask med dette, så tror jeg heller bruker den som standard.

Lenke til kommentar

Dette er kun for syns skyld, er det ikke? Hvis du besøker nettbanken din i Google Chrome (sett bort ifra at BankID ikke virker), (...).

 

BankID fungerer utmerket i den versjonen av Chrome jeg kjører. Der er riktignok ikke nyeste Betaversjon jeg kjører, men jeg ser ikke noe grunn til at de skal ha tatt bort funksjonalitet. Min versjon er 4.1.249.1064 og jeg får logget inn i alt av nettbanker jeg har.

Lenke til kommentar

Dette er kun for syns skyld, er det ikke? Hvis du besøker nettbanken din i Google Chrome (sett bort ifra at BankID ikke virker), (...).

 

BankID fungerer utmerket i den versjonen av Chrome jeg kjører. Der er riktignok ikke nyeste Betaversjon jeg kjører, men jeg ser ikke noe grunn til at de skal ha tatt bort funksjonalitet. Min versjon er 4.1.249.1064 og jeg får logget inn i alt av nettbanker jeg har.

Du kjører vel Windows også? Det gjør ikke jeg, og Javaversjonen jeg har tilgjengelig under OS X støtter ikke rammeverket/de funksjonene Google Chrome trenger. Dette resulterer i at Java ikke virker, og jeg må bruke andre nettlesere for å logge inn i nettbanken. Dette igjen resulterte i at jeg gikk tilbake til Safari.

 

En utviklerversjon av Java skal visstnok gi støtte til Chrome, og Apple sendte ut en ny oppdatering av Java i dag, så det er lov å håpe.

Lenke til kommentar

Dette er kun for syns skyld, er det ikke? Hvis du besøker nettbanken din i Google Chrome (sett bort ifra at BankID ikke virker), (...).

 

BankID fungerer utmerket i den versjonen av Chrome jeg kjører. Der er riktignok ikke nyeste Betaversjon jeg kjører, men jeg ser ikke noe grunn til at de skal ha tatt bort funksjonalitet. Min versjon er 4.1.249.1064 og jeg får logget inn i alt av nettbanker jeg har.

Du kjører vel Windows også? Det gjør ikke jeg, og Javaversjonen jeg har tilgjengelig under OS X støtter ikke rammeverket/de funksjonene Google Chrome trenger. Dette resulterer i at Java ikke virker, og jeg må bruke andre nettlesere for å logge inn i nettbanken. Dette igjen resulterte i at jeg gikk tilbake til Safari.

 

En utviklerversjon av Java skal visstnok gi støtte til Chrome, og Apple sendte ut en ny oppdatering av Java i dag, så det er lov å håpe.

 

 

Du har helt rett. Jeg kjører Windows. Nå lærte jeg litt mer om OS X i dag også. Takk for oppklaringen.

Lenke til kommentar

Om de skal gå over til https som standard (noe jeg absolutt er for), bør de oppdatere Gmail Notifier for Windows. Slik som den er nå klarer den ikke å sjekke etter ny mail om man har https aktivert som standard i Gmail-instillingene :(

 

Og http er forresten grået ut men ikke fjernet i Chrome 5.0.375.53 beta (nyeste).

Endret av Demiurge
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...