Gå til innhold

Anmeldelse: Alan Wake (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skull ikke dette komme til PC også?

 

Det var egentlig meningen, men ble skrapet i siste liten. Muuuulig vi ser en port om et år ellerno? Skal aldri si aldri..

 

"jeg tør vedde skjorta mi på at vi får se en fortsettelse på marerittet på Xbox Live i nær fremtid."

 

Er jo trygt å si det når Remedy har sakt at de SKAL lage flere, spillet er lagt opp for å være en serie.

 

Jeg mente jeg hadde hørt no om det et sted, men fant plutselig ingen kilder! Var kanskje noe ør etter å ha spilt nonstop i to dager og knapt sovet ;)

Lenke til kommentar

Jeg mente jeg hadde hørt no om det et sted, men fant plutselig ingen kilder! Var kanskje noe ør etter å ha spilt nonstop i to dager og knapt sovet ;)

 

Wikipedia er kjekk den:

 

Remedy has confirmed that Alan Wake is only the first season of a bigger story, opening the door for future sequels

 

Kilde: http://www.gamezine.co.uk/news/remedy-alan-wake-only-first-season-$1309626.htm

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Håper det er like eksklusivt som GTA IV skulle være,kom ikke det på PC? Eller hva med Episodes from Liberty City? Skulle som kjent heller aldri komme på PC, eller vent hva var i hyllene forrige måned? Dette er spekulativ markedsføring. Mitt håp er at Alan Wake også vil dukke opp på PC. Skandale at Remedy selger seg til Microsoft på denne måten. Var andre tider med Max Pine.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Tja, jeg vil ikke si at trenden er overveldene, PC synes å være av lav eller ingen prioritet hos MS. Dette kommer jo lett til syne ved at de ikke har utgitt oppføgerne til Fable, Halo og Gears of War til PC, selv om forgjengerene ble portet over. Det er nå godt over 2 år siden MS gav ut sitt forrige spill til PC. Men i og med Alan Wake ble utviklet for PC-en rimelig lang stund, ville det heller ikke være utypisk MS å gi ut spillet til PC ett års tid senere, så det er lov å håpe.

Lenke til kommentar

Jeg mente jeg hadde hørt no om det et sted, men fant plutselig ingen kilder! Var kanskje noe ør etter å ha spilt nonstop i to dager og knapt sovet ;)

 

Wikipedia er kjekk den:

 

Remedy has confirmed that Alan Wake is only the first season of a bigger story, opening the door for future sequels

 

Kilde: http://www.gamezine.co.uk/news/remedy-alan-wake-only-first-season-$1309626.htm

 

Ja, det er vel ingen tvil om at det vil komme mer. Det jeg tenkte på var om de kom til å selge de kommende episodene som DLC på XBL.

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på att Alan Wake noen gang kommer til PC og grunnen til att jeg sier dette er ikke fordi jeg er 360 fanboy men fordi att hvor mange av MS eksklusivene fra de siste årene som har kommet på 360 og enda ikke kommet på PC. Jeg tenker da på spill som Lost Odyssey, Blue Dragon, Forza Motorsport 2,3, Halo 3, Halo ODST, Crackdown osv for å nevne noen.

 

Når de gjelder andre eksklusiver som har kommer så er disse hovedsaklig laget av EA og Ubisoft og da tenker jeg på Mass Effect 1,2 og Splinter Cell.

 

På GTA IV episodene så var dette bare en tidseklusiv greie og grunnen til att både MS og Rockstar lenge nektet på att dette ville komme på andre plattformer var fordi MS på mange måter stod for utviklingskostnadene til tilleggspakken. Jeg tror ikke disse ville ha vært så omfattende om ikke MS hadde spytta inn 50 millioner.

 

Så Alan Wake på PC, neppe, men det går jo ann å drømme :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...