Gå til innhold

Sniktitt: Iphone OS 4.0 Beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hverken Spotify eller MSN-klienter er foreløpig oppdatert for Iphone OS 4.0.

 

Kanskje ikke så rart det ikke finnes applikasjoner for OS 4 betaene ettersom Apple ikke tillater beta apps i AppStore.

 

Lovende i hvilken forstand? Litt vanskelig å si når de "lovende" funksjonene ikke lar seg prøve?

 

Så ser man vekk fra det så sitter man vel med det samme gamle + ustabilitet (+ mapper, wow!)?

Endret av oj88
Lenke til kommentar

At dette er betaprogramvare er vi godt kjent med. Det er to grunner til at det er interessant å teste dette før den faktisk slippes. Den ene grunnen er å forhåpentligvis få sett litt på hva som kommer i forkant. Den andre er at det ikke er uvanlig at folk legger inn testversjonene av disse tingene på egne telefoner, selv om ikke man nødvendigvis driver med testing. Det foregår enten via piratkopiering (og aktivering mot Apple fra fremmede), eller ved at man har tilknytning til selskaper som utvikler for Iphone og har mulighet til å aktivere gjennom dem.

 

Litt uferdig blir betegnelsen vi ender opp med når man hverken får noe skikkelig inntrykk av hvordan flerprogramkjøring er implementert og skal funke, og programvaren heller ikke er så ferdig at man har nevneverdig glede av den ut over helt standard Iphone OS 3.13.

Lenke til kommentar

En liten ting Mr. Fjarle:

 

"Apples eget reklamesystem Iad som skal erstatte dagens løsninger". Jeg leste iAd som lad (LAD) i artikkelen, og jeg tipper at mange andre også gjør/gjorde det. (Fonten i artikkelen gjør at I ser ut som l.)

 

For deres del, så håper jeg ikke at iLol kommer, for da blir det Ilol i artiklene. Du ser problemet? :p

Lenke til kommentar

Det går rykter om at den vil ha en skjerm med oppløsning på 960x640. Og ifølge Gizmodo så har skjermen på den iPhonen de fikk tak i betydelig høyere oppløsning enn dagens iPhone. Dette fant de ut når iPhonen ba dem koble telefonen til iTunes.

 

Nice.. 960x480 hadde gjort seg det.. gleder meg til og se åssen den blir når all informasjon kommer ut.. syntes den ser meget bra ut også..

 

Vist de på toppen av det hele klarer og få til en TV-ut funksjon som fungere bra, så jeg kan koble den til TVen og se en film i dvd kvalitet f.eks. Så er den nærme den perfekt telefon for meg.. Så sant de forsetter med god lyd ut av 3.5 pluggen..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...