Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh.. ligger meldinger der som bl.a. inneholder fullt navn på personer.

Hva er det Tele2 tenker på egentlig? Er dette lovlig?

 

Edit: Man må kanskje spesifikt sende inn meldinger. Ser det ligger sjikanerende meldinger der bl.a. Blir nesten som en anarkistisk blogg? Får Tele2 et redaktøransvar tro?

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

Bare det at de kaller seg et "nasjonalmuseum" gjør meg litt skeptisk. Ordet har en offisiell klang, mens det tele2 gjør, er å klone TFLN, samtidig som de får inn navn, nummer og nok pinligheter for resten av livet. Som aktør i telemarkedet, ligger de farlig nær å krysse en grense mellom hva som er reklame og hva som er offentlig opplysning.

 

Hvis bildet illustrerer den generelle kvaliteten, vel, da kjenner jeg at jeg ikke behøver. Interne vitser, skrivefeil fordi man er full, kopier av vitser fra bash/TFLN/failbook/4chan, kosemeldinger som sikkert betyr noe for avsender og mottaker. Det er litt vel tynt.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Synest det virker litt som eit reklamestunt fra Tele2,sjølv om dei vel egentlig plikter å holde "Nasjonalmuseumet" ope.

 

Er også int. i det juridiske aspektet,både i forhold til kva den som sender inn meldinger kan ta med av namn,telefonnummer etc.Og korleis Tele2 håndterer den informasjonen dei får fra den som sender..

 

Elles drog eg litt på smilebandet av noen av dei innsendte SMSene i går kveld.Men,skal dog skrives at eg var dehydrert og trøtt..,Så eg er kanskje unnskyldt? ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...