Gå til innhold

Test: Nokia 6760 Slide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin test, grei telefon med knall tastatur er mitt intrykk etter å ha trykket litt på den. Morsomt at fulltastaturet er 10 ganger bedre en på toppmodellene n97/ n97 mini :D

 

Ja, men en telefon som man knapt hører hva som blir sagt, blir altså regnet som bedre enn gjennomsnittet av NokiAmobil... Tror dere, med hånden på hjertet, at et annet mobilmerke har fått 4 for en telefon som knapt går å ringe med?

Lenke til kommentar

Fin test, grei telefon med knall tastatur er mitt intrykk etter å ha trykket litt på den. Morsomt at fulltastaturet er 10 ganger bedre en på toppmodellene n97/ n97 mini :D

 

Ja, men en telefon som man knapt hører hva som blir sagt, blir altså regnet som bedre enn gjennomsnittet av NokiAmobil... Tror dere, med hånden på hjertet, at et annet mobilmerke har fått 4 for en telefon som knapt går å ringe med?

 

Knapt går å ringe med? Kilde? i følge diverse andre test sider går det ganske så fint og ringe med den.. men den er tydeligvis dårlig på område.. men og gå så langt som å si at den knapt går og ringer med føler jeg ikke passer helt.. Men har ikke hørt lyden selv, men latterlig stygg var den.. Er vell skjermen som er såpass liten, som gjør at den ikke ser bra ut..

Lenke til kommentar

Ja, men en telefon som man knapt hører hva som blir sagt, blir altså regnet som bedre enn gjennomsnittet av NokiAmobil... Tror dere, med hånden på hjertet, at et annet mobilmerke har fått 4 for en telefon som knapt går å ringe med?

 

Ja, for Samsung I5700 Galaxy Spica fikk jo ikke 4 til tross for at den fikk kommentaren "Variabel samtalekvalitet" under konklusjonen og kritikk for at lydkvaliteten under samtaler ikke var topp i selve testen.

 

Helt klart et bevis på påstanden din det ja. :roll:

 

Og ingen sier det knapt går an å ringe med den utenom deg, fri fantasi er en fin ting. ;)

Lenke til kommentar

4 er vel ikke bedre enn gjennomsnittet? Er ytterst få telefoner som får 3 eller lavere

 

Hvis ikke 3 ska gjenspeile en gjennomsnittlig telefon, hva skal det da gjenspeile? Men jeg føler meg sikker på at hadde denne hatt Samsung logo, hadde den fått en 3-er. Muligens en 2-er.

Lenke til kommentar

4 er vel ikke bedre enn gjennomsnittet? Er ytterst få telefoner som får 3 eller lavere

 

Hvis ikke 3 ska gjenspeile en gjennomsnittlig telefon, hva skal det da gjenspeile? Men jeg føler meg sikker på at hadde denne hatt Samsung logo, hadde den fått en 3-er. Muligens en 2-er.

 

Flott at du deler dine synsinger og tomme påstander.. men ja, karakter 3 er midt på treet.. Men hva som er gjennomsnittskarakteren på Amobil vet jeg ikke. Måtte i så fall lagt alle karakterene sammen og delet på antallet..

Lenke til kommentar

PhoneArena.com var ikke like imponert:

 

The in-call quality is not the best we have experienced and voices sound somehow surreal and remote. Still, you won´t have any problems catching onto what you´re being told and the overall loudness is proper.

 

Og Cnet Australia kommenterer også at lyden kunne vært bedre:

 

While messaging features are the standout, we were disappointed with the call quality of the 6760, or more specifically with the quality of the earpiece speaker. We had no complaints about volume or clarity from the people we spoke to, but we noticed low volume and a muffled quality to the audio when heard through the speaker during calls. This doesn't make the phone unusable, but as with our issues with the navigation pad, this problem only makes the phone more difficult to use than many other phones available.

 

Så jeg har mer tro på at det er GSMArena som ikke har vært like observant på dette problemet, virker litt for tilfeldig at både Amobil, PhoneArena og Cnet skulle ha fått et defekt testeksemplar.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

4 er vel ikke bedre enn gjennomsnittet? Er ytterst få telefoner som får 3 eller lavere

 

Hvis ikke 3 ska gjenspeile en gjennomsnittlig telefon, hva skal det da gjenspeile? Men jeg føler meg sikker på at hadde denne hatt Samsung logo, hadde den fått en 3-er. Muligens en 2-er.

 

Flott at du deler dine synsinger og tomme påstander.. men ja, karakter 3 er midt på treet.. Men hva som er gjennomsnittskarakteren på Amobil vet jeg ikke. Måtte i så fall lagt alle karakterene sammen og delet på antallet..

 

Herreminhatt! Jeg mente jo selvfølgelig gjennomsnittet på telefonene som NokiAmobil bedømmer, ikke hva de gir i karakter, for de tester jo langt flere modeller fra Nokia enn fra andre produsenter. Og akkurat det kan dere gjerne sjekke, hvis dere ikke tror meg. Det heter ikke NokiAmobil, uten grunn....

Lenke til kommentar

4 er vel ikke bedre enn gjennomsnittet? Er ytterst få telefoner som får 3 eller lavere

 

Hvis ikke 3 ska gjenspeile en gjennomsnittlig telefon, hva skal det da gjenspeile? Men jeg føler meg sikker på at hadde denne hatt Samsung logo, hadde den fått en 3-er. Muligens en 2-er.

 

Flott at du deler dine synsinger og tomme påstander.. men ja, karakter 3 er midt på treet.. Men hva som er gjennomsnittskarakteren på Amobil vet jeg ikke. Måtte i så fall lagt alle karakterene sammen og delet på antallet..

 

Herreminhatt! Jeg mente jo selvfølgelig gjennomsnittet på telefonene som NokiAmobil bedømmer, ikke hva de gir i karakter, for de tester jo langt flere modeller fra Nokia enn fra andre produsenter. Og akkurat det kan dere gjerne sjekke, hvis dere ikke tror meg. Det heter ikke NokiAmobil, uten grunn....

 

Det heter Amobil.. At du vil dikte opp ditt egent navn på Amobil er opp til deg.. Men det her er bare trolling fra din side igjen.. Du kommer med en påstand om at knapt går ann og ringe med telefonen.. Hedonism og genser legger frem en form for "bevis" at det går fint ann, men at 6760 er dårlig på område.. Men du kommer ikke med noe for og bekrefte din påstand..

Lenke til kommentar

4 er vel ikke bedre enn gjennomsnittet? Er ytterst få telefoner som får 3 eller lavere

 

Hvis ikke 3 ska gjenspeile en gjennomsnittlig telefon, hva skal det da gjenspeile? Men jeg føler meg sikker på at hadde denne hatt Samsung logo, hadde den fått en 3-er. Muligens en 2-er.

 

Flott at du deler dine synsinger og tomme påstander.. men ja, karakter 3 er midt på treet.. Men hva som er gjennomsnittskarakteren på Amobil vet jeg ikke. Måtte i så fall lagt alle karakterene sammen og delet på antallet..

 

Herreminhatt! Jeg mente jo selvfølgelig gjennomsnittet på telefonene som NokiAmobil bedømmer, ikke hva de gir i karakter, for de tester jo langt flere modeller fra Nokia enn fra andre produsenter. Og akkurat det kan dere gjerne sjekke, hvis dere ikke tror meg. Det heter ikke NokiAmobil, uten grunn....

 

Det heter Amobil.. At du vil dikte opp ditt egent navn på Amobil er opp til deg.. Men det her er bare trolling fra din side igjen.. Du kommer med en påstand om at knapt går ann og ringe med telefonen.. Hedonism og genser legger frem en form for "bevis" at det går fint ann, men at 6760 er dårlig på område.. Men du kommer ikke med noe for og bekrefte din påstand..

 

For det første så heter det å ringe ikke og ringe, videre så skrives det '''for å bekrefte dine..."

 

Jeg er kanskje en av de få her som faktisk har prøvd å ringe med denne telefonene, så hva du påstår er påstander, får stå for din regning. Jeg ble så nysgjerrig når NokiAmobil trakk for en så opplagt funksjon, at jeg måtte prøve telefonen. Og ja, den er nærmest ubrukelig i samtaler. Men dette er altså en mobil som NokiAmobil vil anbefale til massene...

Og for hver gang NokiAmobil gjør dette, så blir det enklere og enklere å argumentere mot Amobil og deres tiltrekning til Nokia. Amobil, har alltid vært, og kommer alltid til å være, NokiAmobil. Derav navnet ....Amobil.

Lenke til kommentar

4 er vel ikke bedre enn gjennomsnittet? Er ytterst få telefoner som får 3 eller lavere

 

Hvis ikke 3 ska gjenspeile en gjennomsnittlig telefon, hva skal det da gjenspeile? Men jeg føler meg sikker på at hadde denne hatt Samsung logo, hadde den fått en 3-er. Muligens en 2-er.

 

Flott at du deler dine synsinger og tomme påstander.. men ja, karakter 3 er midt på treet.. Men hva som er gjennomsnittskarakteren på Amobil vet jeg ikke. Måtte i så fall lagt alle karakterene sammen og delet på antallet..

 

Herreminhatt! Jeg mente jo selvfølgelig gjennomsnittet på telefonene som NokiAmobil bedømmer, ikke hva de gir i karakter, for de tester jo langt flere modeller fra Nokia enn fra andre produsenter. Og akkurat det kan dere gjerne sjekke, hvis dere ikke tror meg. Det heter ikke NokiAmobil, uten grunn....

 

Det heter Amobil.. At du vil dikte opp ditt egent navn på Amobil er opp til deg.. Men det her er bare trolling fra din side igjen.. Du kommer med en påstand om at knapt går ann og ringe med telefonen.. Hedonism og genser legger frem en form for "bevis" at det går fint ann, men at 6760 er dårlig på område.. Men du kommer ikke med noe for og bekrefte din påstand..

 

For det første så heter det å ringe ikke og ringe, videre så skrives det '''for å bekrefte dine..."

 

Jeg er kanskje en av de få her som faktisk har prøvd å ringe med denne telefonene, så hva du påstår er påstander, får stå for din regning. Jeg ble så nysgjerrig når NokiAmobil trakk for en så opplagt funksjon, at jeg måtte prøve telefonen. Og ja, den er nærmest ubrukelig i samtaler. Men dette er altså en mobil som NokiAmobil vil anbefale til massene...

Og for hver gang NokiAmobil gjør dette, så blir det enklere og enklere å argumentere mot Amobil og deres tiltrekning til Nokia. Amobil, har alltid vært, og kommer alltid til å være, NokiAmobil. Derav navnet ....Amobil.

 

Norsk kunnskapene kan du være kry av..

 

Jeg lar som regel test-personer innenfor de forskjellige områdene, som lever av å utføre tester, avgjøre hva som er bra lyd og hva som er dårlig lyd.. Jeg tror lyden er dårlig, men ikke at den er så dårlig som du sier.. Etter 3 år med hakking på amobil hver gang det skjer noe med Nokia, også klage i flere månder når ikke en SE får anbefalt stempel.. Så blir man litt skeptisk til dine "erfaringer".

Jeg tror ikke du har testet 6760, jeg tror du bare troller som vanlig.. Slik som når du fant en test som sa at satio var bedre enn samsung sin kamera mobil.. men kunne ikke gi linken :!:

 

Det er vell derfor ingen tar deg seriøst, for du kan ikke komme med beviser for dine tullete påstander :roll:

Lenke til kommentar

 

Norsk kunnskapene kan du være kry av..

 

Jeg lar som regel test-personer innenfor de forskjellige områdene, som lever av å utføre tester, avgjøre hva som er bra lyd og hva som er dårlig lyd.. Jeg tror lyden er dårlig, men ikke at den er så dårlig som du sier.. Etter 3 år med hakking på amobil hver gang det skjer noe med Nokia, også klage i flere månder når ikke en SE får anbefalt stempel.. Så blir man litt skeptisk til dine "erfaringer".

Jeg tror ikke du har testet 6760, jeg tror du bare troller som vanlig.. Slik som når du fant en test som sa at satio var bedre enn samsung sin kamera mobil.. men kunne ikke gi linken laugh.gif

 

Det er vell derfor ingen tar deg seriøst, for du kan ikke komme med beviser for dine tullete påstander :roll:

 

Du snakker for andre nå? Eller snakker du for deg selv?

Men hvorfor drar du inn en påstand fra en helt annen tråd inn i denne? En påstand som ble redegjort for i tråden, men som du ignorerer, kun med den hensikten å forsøke å latterliggjøre meg. Slikt er personangrep, og iallefall ikke god debatt skikk.

 

Skal jeg nå bruke din og/å feil imot deg i all fremtid, uansett hva som diskuteres?

Lenke til kommentar

Er det på noen måte mulig å spare forumet for meldinger fra "poe"

 

Dette er en person som alltid rakker ned på spesielle merker med usakelige innlegg, og som ikke tåler at andre kritiserer hans/hennes favorittmerke.

 

Jeg har ringt med 6760 slide, og har på oppdrag som kvalitetsansvarlig sjekket alle som har ankommet et lager i Norge, INGEN av dem har problemer under samtaler.

Det var riktig nok en samtale som spraket, men da testet jeg samme oppringning med min C905 og Iphone og da var det også spraking.

 

Det som er synd med denne telefonen er at skjermen ikke er minimum 2,8 tommer, det hadde det vært plass til, men da hadde prisen blitt en annen også.

Størrelsen på den er genial, glimrende å ha i lomma.

 

Ellers intet å anføre på de testede mobiler type 6760 slide.

Lenke til kommentar

Er det på noen måte mulig å spare forumet for meldinger fra "poe"

 

 

 

Du er ikke lite frekk når du etterlyser at mine meninger skal sensureres. Hvis du er en så sårt sjel, at du ikke tåler at andre har en annen oppfatning enn du selv har, tror jeg kanskje du har store problemer, og trenger hjelp. Det første jeg kan foreslå for å hjelpe det, er at du logger deg av Internett, og iallefall slutter å delta på diskusjonsforum. God bedring!

 

Jeg har kun prøvd et eksemplar, inne på en butikk. Og den spraket noe aldeles forferdelig. Særlig når man hadde mye bakgrunnsstøy. Den telefonen som ble ringt til, befant seg i samme lokalet, og hadde null problemer med lyden. Jeg kan nevne at det også var en Nokia, men ikke en 6760 slide...

Lenke til kommentar

 

Norsk kunnskapene kan du være kry av..

 

Jeg lar som regel test-personer innenfor de forskjellige områdene, som lever av å utføre tester, avgjøre hva som er bra lyd og hva som er dårlig lyd.. Jeg tror lyden er dårlig, men ikke at den er så dårlig som du sier.. Etter 3 år med hakking på amobil hver gang det skjer noe med Nokia, også klage i flere månder når ikke en SE får anbefalt stempel.. Så blir man litt skeptisk til dine "erfaringer".

Jeg tror ikke du har testet 6760, jeg tror du bare troller som vanlig.. Slik som når du fant en test som sa at satio var bedre enn samsung sin kamera mobil.. men kunne ikke gi linken laugh.gif

 

Det er vell derfor ingen tar deg seriøst, for du kan ikke komme med beviser for dine tullete påstander :roll:

 

Du snakker for andre nå? Eller snakker du for deg selv?

Men hvorfor drar du inn en påstand fra en helt annen tråd inn i denne? En påstand som ble redegjort for i tråden, men som du ignorerer, kun med den hensikten å forsøke å latterliggjøre meg. Slikt er personangrep, og iallefall ikke god debatt skikk.

 

Skal jeg nå bruke din og/å feil imot deg i all fremtid, uansett hva som diskuteres?

 

Debattskikk* :thumbup:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...