Gå til innhold

Dubstep-tråden


*F*

Anbefalte innlegg

- DUBSTEPtråden -

 

 

Hei!

Ikke hørt så mye av denne sjangeren, men av det jeg har hørt så er det mye av det som er bra.

De to CD-ene jeg har skaffet meg (i musikkfiler) er følgende:

 

Caspa & Rusko - Fabriclive 37 (2007) <--elsker hvert track på denne, genial plate

e2fe91cd2a45eabdaafcf014addb8e50_full.jpg

 

Mt Eden - Mount Eden Album (2009) <--Denne er heller ikke gal, liker spessielt track 4 "Sierra Leone"

Uten_navn.jpg

 

Kom med anbefalinger :)

Endret av Dj_Evelen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Om dere liker dubstep burde dere høre på noen sanger av disse:

 

- Liquid Stranger

- Borgore

- Datsik

- Rumblejunkie

- Reso

- Doctor P

- Joker

 

 

Har selv gått litt vekk fra den mest grimey dubsteppen. Fått mer sansen for sangene som er dypere og "tregere".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dubstep har jo virkelig blitt populært de siste månedene har jeg fått med meg, så nå bør det vel bli litt aktivitet i tråden etterhvert :D

Hører atm igjennom et av albumene til Caspa "Everybodys Talking Nobodys Listening", kommet til track 3, så litt tidlig å bedømme, kommer med en konklusjon senere ;)

EDIT: etter første gjennomhøring var det greit, litt lite dubstep etter hva jeg hadde ventet, men absolutt ganske bra, men dog når ikke opp i mot Fabriclive 37

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Ok, hørt gjennom bla Rusko's "Bloc Mix" i dag,

Serlig track nr 5 "Chase and Status - Eastern Jam" vil jeg si er spesielt unik.

Anbefales :)

rusko.jpg

 

Har også hørt igjennom Wu-Tang Clan's "Wu-Tang Meets The Indie Culture Vol. 2: Enter The Dubstep".

Det er rap kombinert med litt dubstep ol, for det meste ikke så bra i mine øyne, men helt greit, kan vel godt høres igjennom ;)

Lenke til kommentar

Mt Eden - Mount Eden Album (2009)

Hvor kjøpte du skiva? Leter meg i hjel her.

Hei!

Jeg har ikke kjøpt den, den ligger gratis ute på nettet, jeg har lastet den ned.

 

Den kan lastes ned her: http://btjunkie.org/torrent/Mt-Eden-Dubstep-Album/4196fa2ffa9cec8ec4f2147ba02c0156cc1b7603c18f

Albummet etter hva jeg vet ikke mulig å få tak i på plate, eneste som går an å skaffe av Mt. Eden fysisk er vel en LP eller CD singel av Sierra Leone.

 

PS: Dette er ikke piratkopiering, dette er gratisvare.

Lenke til kommentar

Eneste jeg egentlig har hørt av dubstep er denne:

 

 

Men så er den til gjengjeld helt herlig. Noen som har noe i samme gate? :)

Resten av Ruskos plate "Bloc Mix" som jeg omtaler i inlegg #9 er veldig likt, dette tracket er faktisk et av trackene (nr 12) på denne platen.

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

dubstep ja, ikke det jeg hører på mest for å si det sånn :p

 

studerer i storbritannia og her er dubstep bra stort, det er events på universitetet fler ganger årlig hvor det er masse gode dj's som mikser dubstep live og greier. jævlig rått 20 000Watt i et 2-300kvm stort rom og skikkelig skitten dubstep.

 

hadde øresus lenge sist da jeg var en tanke utav kontroll etter litt mye drikke og sto forrerst forran en sub store deler av kvelden :p

Lenke til kommentar

Albummet etter hva jeg vet ikke mulig å få tak i på plate, eneste som går an å skaffe av Mt. Eden fysisk er vel en LP eller CD singel av Sierra Leone.

Hvor kan man få tak i LP'n? :)

Jeg vet ikke, jeg bar bare hørt at den eksisterer.

dubstep ja, ikke det jeg hører på mest for å si det sånn :p

 

studerer i storbritannia og her er dubstep bra stort, det er events på universitetet fler ganger årlig hvor det er masse gode dj's som mikser dubstep live og greier. jævlig rått 20 000Watt i et 2-300kvm stort rom og skikkelig skitten dubstep.

 

hadde øresus lenge sist da jeg var en tanke utav kontroll etter litt mye drikke og sto forrerst forran en sub store deler av kvelden :p

Nice, håper det blir litt sånn i norge etterhvert også :p Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...