Gå til innhold

Uncharted 2 rives fra hyllene (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, må i tilfelle være en lang kveld. Tror jeg brukte minst 10 timer fra start til slutt, riktignok på "hard" -- som ofte forlenger tiden med en times tid. I tillegg har jo spillet en svært underholdende flerspiller-modus, så alt i alt syns jeg Uncharted 2 gir mye moro for penga. Dessuten tror jeg du finner det til femhundre-lappen om du leiter litt ;)

Lenke til kommentar
Heh, må i tilfelle være en lang kveld. Tror jeg brukte minst 10 timer fra start til slutt, riktignok på "hard" -- som ofte forlenger tiden med en times tid. I tillegg har jo spillet en svært underholdende flerspiller-modus, så alt i alt syns jeg Uncharted 2 gir mye moro for penga. Dessuten tror jeg du finner det til femhundre-lappen om du leiter litt ;)

 

Joa konsoll spill er som regel sånn.

Etter og ha runnet AssiCreed for fort brukte jeg 600 kr på Uncharted 1 som jeg gikk rett hjem og satte i PS3'en og vips var det ferdig på noen timer...

Lenke til kommentar
Hehe eg må le! Eg ser at spillverket har skrevet en go del artikkler om hvor bra Uncharted 2 selger. Men viss dere ser på gamer.no så har dei ikke nevnt noe om Uncharted 2 etter den nedslående 7\10 anmeldelsen! Lurer på hvorfor?? hahahaha

 

 

OMG! BARE 7 AV 10 ? det er det verste karakteren noen sinne! you my friend, are an Idiot!

Lenke til kommentar
Hehe eg må le! Eg ser at spillverket har skrevet en go del artikkler om hvor bra Uncharted 2 selger. Men viss dere ser på gamer.no så har dei ikke nevnt noe om Uncharted 2 etter den nedslående 7\10 anmeldelsen! Lurer på hvorfor?? hahahaha

Er ikke rart i det hele tatt. Blir bare bråk når fanboysa ikke får den karakteren som de på forhånd har bestemt at spillet fortjener uten selv å ha prøvd det.

 

Forøvrig tilsier jo 7/10 at spillet er bra og verdt å kjøpe. Så det er jo i samsvar med denne artikkelen. :)

Lenke til kommentar
Er kommet til kapittel syv og jeg er hittil skuffet over hvor linært spillet er.

grafikken er fin og storyen virker fet den men selve kontrollerene og de såkalte "hintene" har skuffet meg veldig i dette spillet.

 

Du er klar over at du kan slå av hintene? Trykk start Options-Game-Hints On-Off vanskeligere er det ikke kompis!

Lenke til kommentar
Er kommet til kapittel syv og jeg er hittil skuffet over hvor linært spillet er.

grafikken er fin og storyen virker fet den men selve kontrollerene og de såkalte "hintene" har skuffet meg veldig i dette spillet.

 

Du er klar over at du kan slå av hintene? Trykk start Options-Game-Hints On-Off vanskeligere er det ikke kompis!

takk for tipset, så nyttige som tipsene er så kan de like gjerne slåes av. hint skal være nødløsning for å finne ut av noe ikke en påminnelse om hva du skal gjøre som det er i dette spillet. 99% av tilfellene så sier hintet bare: du skal opp der" og ja det vet man jo men å finne veien kan være problemet.

rota litt med det i jungelen på borneo...

Lenke til kommentar

Hvorfor er "lineært" negativt? Jeg elsker det. Jeg blir lei av å kjøre rundt på måfå som i GTA4 bare for å komme til neste oppdrag og så kræsjer man og må finne ny bil og kanskje må man kjøre fra politiet osv. Lineært/ulineært er ikke noe som skal telle positivt eller negativt i spill, det er rett og slett bare et valg fra utvikleren. Akkurat som action eller eventyr.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...