Gå til innhold

Familiene får det ikke billigere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det lov å diskrimere noen land ut fra landets størrelse? Tenker på EU-lovverket. Det kan da ikke være rimelig at de kan tilby varer/tjenester i noen land i EU og noen land ikke, i særdeleshet ikke når tilbyderen er etablert med salgskanaler i de land som er diskriminert. At to land i EU/EØS skal betale vidt ulike priser strider vel litt mot dette med en-for-alle-alle-for-en prinsippet EU forfekter. Bare undrer...

Lenke til kommentar

For lite marked? ja er kanskje det for retail, for MS saksøker jo nærmest pc produsenter som ikke leverer med windows.

 

Her skal det være full pris som alltid. En 3 pack retail av home premium burde vi kunne fått for 2500kr. De hadde garantert tjent mer enn at folk leker pirater og den sikkerhetstrusselen det kan være med dritt som kan være lurt inn i de isoene.

 

Får handle i Sverige jeg da, om prisen der blir vettug. Skal ha engelsk og betaler ikke 3xmangetusen for lisenser til pcene mine som sjelden brukes samtidig også. Dream on MS!

Endret av L O G I M A N
Lenke til kommentar
Er det lov å diskrimere noen land ut fra landets størrelse? Tenker på EU-lovverket. Det kan da ikke være rimelig at de kan tilby varer/tjenester i noen land i EU og noen land ikke, i særdeleshet ikke når tilbyderen er etablert med salgskanaler i de land som er diskriminert. At to land i EU/EØS skal betale vidt ulike priser strider vel litt mot dette med en-for-alle-alle-for-en prinsippet EU forfekter. Bare undrer...

 

Mulig du har rett i det, jeg vet ikke.

 

Men, det er MS norge som taper på dette og evnt detaljhandelen. Ikke noe problem for meg å kjøpe i Sverige, eller annet land. Engelsk er engelsk. MS er bare korka :p

Lenke til kommentar
Er det lov å diskrimere noen land ut fra landets størrelse? Tenker på EU-lovverket. Det kan da ikke være rimelig at de kan tilby varer/tjenester i noen land i EU og noen land ikke, i særdeleshet ikke når tilbyderen er etablert med salgskanaler i de land som er diskriminert. At to land i EU/EØS skal betale vidt ulike priser strider vel litt mot dette med en-for-alle-alle-for-en prinsippet EU forfekter. Bare undrer...
Helt klart, så for meg er det underlig at det ikke kommer protester fra norske salgskanaler som hadde solgt fler lisenser med disse pakkene.
Lenke til kommentar

Spør du meg skulle prisen vært 1/2 til maks 2/3 av hva den er i dag. Da hadde folk gått bananas (Iallefall til 1/2 prisen).

 

Men igjen er det jo kundene som må betale for Vista fadesen.

Det merkes så det svir.

 

(skal forøvrig ha 1 oppgradering til fruen sin HP)

Vista skal ut med kors og vievann fortest mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...