Gå til innhold

Microsoft dropper Windows 7 E


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har jo en fin løsning nå, du velger rett og slett hvilken nettleser du vil ha.. ferdig pakke..

 

det eneste er vel å legge ved installasjons filene i windows pakka slik at du ikke trenger å gå online for å hente ned nettleseren du vil bruke..

 

må jo faktisk si at MS har kommet seg betraktelig den siste tiden ;)

Lenke til kommentar
Microsoft har bestemt seg for å ikke å vente på svaret fra EU.

 

Dermed virker det klart at Windows 7 blir den samme for Europa som for andre deler av verden, det vil si dersom EU godtar den nye installasjonsrutinen i Windows 7.

Så om ikke EU godkjenner så blir dette alikevel gjeldene for resten av verdenen, men ikke EU? Så det er ikke svar på hva som eventuelt kan skje i EU MS har bestemt seg for å ikke vente på?

 

Og hvor kommer installasjonrutinen inn i bilder? Er det snakk om at dette er noe som dukker opp når man installerer W7?

Endret av tamarin
Lenke til kommentar
Som jeg sier så tror jeg ærlig talt ikke at Microsoft bryr seg, de betaler små bøter og dominerer nettleser-markedet, samt mange andre markeder som Microsoft jukser seg innpå.

Hvordan jukser de seg til markeder når de velger å legge til en startsider med konkurrerende nettlesere i Windows.

Lenke til kommentar
Jeg mener at "påtvingelsen" av IE i alle Microsoft sine operativsystemer er feigt og juks. Er det ikke det en av tingene EU klager på da? 

Hva mener du at de skal gjøre da?

Legge konkurentene sitt produkt inn i Windows?

 

I Windows 7 kan du fint deaktivere Internet Explorer.

Lenke til kommentar
Jeg mener at "påtvingelsen" av IE i alle Microsoft sine operativsystemer er feigt og juks. Er det ikke det en av tingene EU klager på da? 

Hva mener du at de skal gjøre da?

Legge konkurentene sitt produkt inn i Windows?

 

I Windows 7 kan du fint deaktivere Internet Explorer.

Jeg mener at de skal la brukerene få velge selv, i det minste ha muligheten til å avinstallere og ikke velge IE.

 

 

 

 

 

I Windows 7 kan du fint deaktivere Internet Explorer.

 

Dette til tross for at EU fortsatt ikke har kommet med et svar til Microsofts utspill om å tilby Windows med installasjonsrutine som gir brukerne en mulighet til å installere alternative nettlesere.

 

 

 

 

Jeg trodde det var det som ikke ville skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...