Gå til innhold

Anmeldelse: Hannah Montana: The Movie (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må gjerne gjøre det, bare vær obs på at ett av dem krever at du spiller det ene minispillet sammen med tre venner. Hvis du ikke har fire kontrollere til maskinen din (eller kjenner noen som har flere), kan det bli en dyr affære å få full pott. :p

 

 

Takk for tips :thumbup: Jeg har et par gitarer samt tre håndkontrollere så den biffen skal jeg greie :)

Lenke til kommentar

Uansett, hva forventer man av en lisens så melkbar som Hanna Montana? Hiv sammen noe skit i løpet av et halvt år og håv inn. Snart ser vi vel Hanna-stæsj til Sims 2 også:

 

Hear ye, hear ye!

Now thou can play as thy favorite squealin' pig! Dresses, wigs and a fully equipped stage! Build thy home just as thou saw on television! Get thy bottom to the nearest stall now!

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
ahh, jeg satt og leste meg igjennom hele anmeldelsen i håp om den skulle få 1/10. Der skuffet du :p

1/10 er forbeholdt de spillene som virkelig er ødelagte, som ikke engang har forutsetninger for å være morsomme. Hannah Montana kunne ha vært helt greit eller til og med ganske bra hvis utviklerne hadde gjort jobben skikkelig. Det gjorde de ikke, så da ble det 2/10.

Lenke til kommentar
Uansett, hva forventer man av en lisens så melkbar som Hanna Montana? Hiv sammen noe skit i løpet av et halvt år og håv inn. Snart ser vi vel Hanna-stæsj til Sims 2 også:

 

Hear ye, hear ye!

Now thou can play as thy favorite squealin' pig! Dresses, wigs and a fully equipped stage! Build thy home just as thou saw on television! Get thy bottom to the nearest stall now!

Tror det er kommet noe for å ha Miley Cyrus i spillet.... Eller så var det bare en mod...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...