Gå til innhold

Assassin's Creed 2 "avduket" (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første spillet forhåndsbestilte jeg lenge før jeg kjøpte meg PS3, men det gav meg igrunn svært lite. Jeg syntes spillet var utrolig ensformig. Hvert nye oppdrag var "same shit, new wrapping". Men med 8mill solgte gikk det tydeligvis hjem hos endel andre ;)

 

Håper uansett det blir mer variert enn det første. Det solgte jeg på Finn..

Lenke til kommentar

Den følelsen jeg fikk da jeg spilte 1'ern var litt sånn spiderman spill følelse, mye gjenntagelse. sideoppdragene var ikke interesang nokk til å gidde å gjøre så da ender det opp med at du pløyer deg igjennom mainstoryen dritkjapt å spillet blir kjedelig ettervært;) spesielt var Spillet litt kjedelig siden alle hovedoppdragene gikk så å si ut på det samme.

 

men nokk negativt. for spillet hadde et godt preg av kvalitet som fikk meg til å sitte å spille det flere ganger igjennom, storyen var bra, miljøet og omgivelsene var nydelig. så viss de greier å ta vare på alt det bra fra 1'ern, å kaste bort den kjedelige følelsen av at dette har du jo gjort hundre ganger før så blir 2'ern en kandidat til årets spill. det er jeg nesten sikker på:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...