Gå til innhold

Test: HTC Dream


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dream har en ganske spesiell design. Stor trykkskjerm som kan skyves til siden med fullt tastatur under, er noe vi har sett før. Men HTC har fornyet denne designen litt med en liten underleppe nederst på telefonen.
Underleppe-designet er vel hentet fra Danger Hiptop (T-Mobile Sidekick) og sånn sett ikke noe unikt.

 

Kult at dere tar dere tid til å teste en telefon for OSets skyld.

Lenke til kommentar
Veldig interesang telefon, men synd at den mangler støtte for Exchange. Kunne godt tenkt meg en slik en, og hadde det ikke vært for at jeg har Diamonden min, så hadde jeg ratt kjøpt en. For å få sendt den til Norge er det vel bare å bruke JetCarrier?

 

Det finnes allerede et par alternativer for Exchangestøtte på Market, de fleste er fortsatt i beta, men det er liten tvil om at det kommer til å være god støtte for Exchange på denne om ikke lenge. Jeg bruker selv Moxier Mail som gir push på denne telefonen :)

Lenke til kommentar

Dream er helt knall. Jeg har hatt min siden november, og siden da har den bare blitt bedre og bedre. Android som OS er overlegent alt annet jeg har brukt tidligere, selv om det enda er mange funksjoner som ventes i fremtidige updates. Fin review av telefonen... løp og kjøp :new_woot:

Lenke til kommentar
Hvordan kan man skaffe seg denne nå? Jetcarrier og jailbraking? Virker litt omstendelig

 

Registrer deg som utvikler på code.google.com, du må betale engangsavgift på ca 125kr, deretter kan du bestille dev phone som er en pip åpen telefon med rot-privilegier. Den koster vel 399$ om jeg ikke tar feil, samt at du må finne en måte å få den frakta til norge, jetcarrier funker selvfølgelig.

 

Eventuelt kan du kjøpe en t-mobile på ebay og åpne den...

 

/Espen

Lenke til kommentar
Dream har en ganske spesiell design. Stor trykkskjerm som kan skyves til siden med fullt tastatur under, er noe vi har sett før. Men HTC har fornyet denne designen litt med en liten underleppe nederst på telefonen.
Underleppe-designet er vel hentet fra Danger Hiptop (T-Mobile Sidekick) og sånn sett ikke noe unikt.

morsomt "sammentreff" siden android sjefen har en historie i danger...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...