Gå til innhold

Test: HTC Dream


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehhh...nei, noen av reglene er det, andre gjelder uansett om programmet er gratis eller kommersielt.

Og hvilke regler mener du er gale?

 

Har jeg sagt at jeg mener at noen av reglene er gale?? Nei. Jag har ganske enkelt påpekt det enkle faktum at Google har mange regler og begrensninger for Android og Android Market, og at det er ganske langt unna et åpen-kildekode-Nirvana der alt er tillatt, som enkelte tydeligvis har hatt våte drømmer om...

 

Da ser jeg fram til dokumentasjonen din på det...

http://mobile.slashdot.org/comments.pl?sid...mp;cid=27010517

Ser ingen ting der som avkrefter utestengingen av ADP1 fra store deler av Android Market, kun en diskusjon i et tilfeldig forum, med motstridende og generelt udokumenterte påstander.

Lenke til kommentar

jeg er ute etter en telefon som ikke koster skjorta men samtidig leverer varene og jeg synes dette ser ut som en skikkelig god handel :)

er det noen som vet når denne telefonen kommer ut på markedet?

eller om den i det hele tatt vil komme ut..

 

i så fall, noen andre telefoner som ligger rundt samme prisklasse som kan være noe å se på ?

 

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Ser at last.fm virker bra på denne mobilen, men hvordan er det med Spotify?
Det finnes idag ingen offisiell Spotify-støtte for andre plattformer enn Windows og Mac. Hvis de skal ha en like klientside-drevet applikasjon på mobiltelefoner vil det nok ta litt tid før de kommer med støtte for feks Symbian, Android og WM.

 

Last.fm er kun offisielt tilgjengelig for Android-kunder i US og UK pga lisens-avtaler.

 

Du ser dessverre det samme med iPhone-utgaven av Pandora, som på tross av at den kun er tilgjengelig i US har over 2M registrerte brukere.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Har jeg sagt at jeg mener at noen av reglene er gale?? Nei. Jag har ganske enkelt påpekt det enkle faktum at Google har mange regler og begrensninger for Android og Android Market, og at det er ganske langt unna et åpen-kildekode-Nirvana der alt er tillatt, som enkelte tydeligvis har hatt våte drømmer om...

Google har ikke "mange regler og begresninger" i forhold til Apple. Apple er ekstremister på området. Google har selvsagt regler. Man må ha regler for alt. Det er bare fornuftig.

 

Men hvilke regler mener du når opp mot Apples totalitære regelsett?

 

Ser ingen ting der som avkrefter utestengingen av ADP1 fra store deler av Android Market, kun en diskusjon i et tilfeldig forum, med motstridende og generelt udokumenterte påstander.

Det er en diskusjon der folk selv har bekreftet at det lar seg gjøre.

Endret av Pricks
Lenke til kommentar
Har jeg sagt at jeg mener at noen av reglene er gale?? Nei. Jag har ganske enkelt påpekt det enkle faktum at Google har mange regler og begrensninger for Android og Android Market, og at det er ganske langt unna et åpen-kildekode-Nirvana der alt er tillatt, som enkelte tydeligvis har hatt våte drømmer om...

Google har ikke "mange regler og begresninger" i forhold til Apple. Apple er ekstremister på området. Google har selvsagt regler. Man må ha regler for alt. Det er bare fornuftig.

 

Men hvilke regler mener du når opp mot Apples totalitære regelsett?

Nå gidder jeg ikke fintelle hvor mange regler de respektive selskapene har. Jeg har kun konstatert at begge har mange regler og begrensninger, og at artikkelen tar feil på dette og andre punkter.

Som du selv sier, "man må ha regler for alt", og "det er bare fornuftig". Det gjelder da for begge.

20.000+ applikasjoner tilgjengelig for iPhone tyder ikke på noe totalitært regelsett. Det er alltid noen som ikke sitter inne med all informasjon som må klage høylytt og som ikke forstår hvorfor ting er som de er - men det merkelige er at de som klager høyest ofte er de som sitter lengst unna, og aldri har hatt noen befatning med tingene de klager over... ;)

 

Ser ingen ting der som avkrefter utestengingen av ADP1 fra store deler av Android Market, kun en diskusjon i et tilfeldig forum, med motstridende og generelt udokumenterte påstander.

Det er en diskusjon der folk selv har bekreftet at det lar seg gjøre.

Det er en typisk Slashdot-diskusjon, som ender opp i lite eller ingen ting konkret. For hver "bekreftelse" på en eller annen obskur metode eller hack som noen tror fikser problemet kommer det en kontramelding i neste innlegg.

Les innleggene lenger opp i tråden her, fra MrEspen, som langt på vei bekrefter det jeg sier.

Lenke til kommentar
til begge parter:

"i reject your reality and substitute my own"...

:D

Overlater selvsagt til enhver å trekke sine egne konklusjoner om hva som er "reality", ut fra det som er lagt frem av saklig argumentasjon og dokumentasjon her. Jeg ser ikke at noen av de som faktisk har en ADP1 har satt meg på plass, så...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...