Gå til innhold

Nye oppdateringer til N78 og N82


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enkelte ting som at telefonen låser seg på bestemte steder er imidlertid ikke rettet.

Hvilke bestemte steder er dette?

 

Vi anbefaler også på det sterkeste at du tar minnekortet ut av telefonen før du starter, da en firmware-oppdatering erfaringsvis kan skade minnekortet.

Skade minnekortet? Det er vel ikke det dere virkelig mener?

 

Fint med oppdateringer :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Oppdaterte ikke min N82 da den forrige kom, så det blir nok ikke nå heller. Var et par ting som ble endret på (til det verre), f.eks at du ikke kan slå av lyden på kameraet.

 

Jeg vil heller ha en oppdatering av Sportstracker med kart (:

Lenke til kommentar
Oppdaterte ikke min N82 da den forrige kom, så det blir nok ikke nå heller. Var et par ting som ble endret på (til det verre), f.eks at du ikke kan slå av lyden på kameraet.

 

Jeg vil heller ha en oppdatering av Sportstracker med kart (:

 

Da tar du skammelig feil.... for å slå av lyden på kamera gjør du dette:

 

Meny - Verktøy - Innstillinger - Toner - Varseltoner = AV

 

Og dermed slipper du den utrolig slitsomme kameralyden.... :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Okei, leste flere plasser at de ikke fungerte lengre på den nye oppdateringen. :hmm:

 

 

xylitol: ja, enda en grunn til å ikke oppdatere.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Kan man oppdatere firmware utenom kabel? Laste den ned på minnekortet eller noe?

Har selvfølgelig rota bort den kabelen :roll:

Min N82 tar ikke mot signal lengre og håper en opptatering fikser det..

Ja.

 

 

Tast inn *#0000# så trykker du "velg" etterfulgt av "se etter oppdateringer". På denne måten lastes oppdateringer direkte til telefonen over WLAN

 

Husk å ta backup av instillingene dine først (hvis mulig). Dette gjøres i PC-suite. Men det kan vel bli vanskelig for deg? Uansett så ble ingen av mine instillinger tilbakestilt. så tror egentlig ikke backup er nødvendig.  

Lenke til kommentar

Jeg får bare denne beskjeden:

 

Latest available software for Nokia N82, product code 0563246

Version: 30.0.019

 

Compare numbers

If this version is greater than your current software version, update now to get the latest features, applications and improvements. Go to Nokia Software Updater download

 

Skulle likt å vite hvor den siste firmware versjonen ligger...

Lenke til kommentar
Kan man oppdatere firmware utenom kabel? Laste den ned på minnekortet eller noe?

Har selvfølgelig rota bort den kabelen :roll:

Min N82 tar ikke mot signal lengre og håper en opptatering fikser det..

Ja.

 

 

Tast inn *#0000# så trykker du "velg" etterfulgt av "se etter oppdateringer". På denne måten lastes oppdateringer direkte til telefonen over WLAN

 

Husk å ta backup av instillingene dine først (hvis mulig). Dette gjøres i PC-suite. Men det kan vel bli vanskelig for deg? Uansett så ble ingen av mine instillinger tilbakestilt. så tror egentlig ikke backup er nødvendig.  

Kan bare velge "OK" etter jeg får opp infoen om versonnummer osv. :hmm:

Lenke til kommentar
Kan man oppdatere firmware utenom kabel? Laste den ned på minnekortet eller noe?

Har selvfølgelig rota bort den kabelen :roll:

Min N82 tar ikke mot signal lengre og håper en opptatering fikser det..

Ja.

 

 

Tast inn *#0000# så trykker du "velg" etterfulgt av "se etter oppdateringer". På denne måten lastes oppdateringer direkte til telefonen over WLAN

 

Husk å ta backup av instillingene dine først (hvis mulig). Dette gjøres i PC-suite. Men det kan vel bli vanskelig for deg? Uansett så ble ingen av mine instillinger tilbakestilt. så tror egentlig ikke backup er nødvendig.  

 

Jeg har også kun valget "Ok" etter at jeg taster inn *#0000#. Hva slags telefon har du JFM ? N78 kanskje? :ermm:

Lenke til kommentar

får ikke til å oppdatere min N82, har prøvd 3 ulike pcer og mange forskjellige versjoner av pc suite. Får bare beskjed om at USB enhet ikke kan finns ( USB device not recognized )

 

Har søkt rundt på nettet og funnet ut at mange andre også har \ eller har hatt samme problemet.. Har sittet på pcen fra 10 i kveld til nå... men nå er d leggetid, opp 6 imårra :p

 

Noen som har vært ute for noe lignende å funnet en løsning på det ?? ( og d gjelder ikke søvnproblemet :)

 

Er mildt sagt frustrert, har versjon 20.0.62.

 

Har forsøkt å fabrikkstille mobilen og slette alle program på den :(

 

RuBINo

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...