Gå til innhold

Logitech satser videre på spillutstyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vel et slikt G19 som erstatter for mitt gammle g15 v1 og G13 for å teste noe nytt(alltid moro).

 

Synd at de ikke har forandret formen på G9 musa, da jeg ikke fikk den til og passe i hånda uansett hvilket av de 2 formene som ble brukt. Men G9 v1 hadde jo allerede en temmelig bra respons.

Lenke til kommentar

Har vært på utkikk etter ny mus en stund nå, gamle mx518 er så slitt at det ikke er mer sortfarge igjenn på logoen, og jeg kan ikke lese at det har stått logitech der... Men musa funker egentlig ellers som ny, med unntak av at den har mistet en fot.

 

G9 ble plutselig et alternativ, før jeg så den så tenkte jeg på roccat kone.

Lenke til kommentar
@ Tilt de tåler endel :p Du er ikke alene om å være hardhent. Førse G15 tastaturet mitt gikk av dage på grunn av pittelitt brus-søl ved skjermfestet. Det nyeste (G15 v 2.0 er som om jeg kjøpte det i går.

 

Hehe, samme skjedde med mitt tidligere G15 (måtte jo selvfølgelig skje en av de to-tre gangene jeg hadde drikke ved siden av tastaturet... er strengt forbudt hos meg ellers ;) ). Jeg fikk åpnet den opp og fikk renset det hele, men fyttigrisen for et mareritt å sette det sammen igjen!

 

Så byttet jeg til en Razer Lycosa for noen måneder siden, som jeg oppdaget hadde litt bedre taster enn G15, men manglet macros (som er ikke det store problemet for min del, siden jeg brukte de ikke så ofte uansett).

Jaja, med min "ha noe i 6 måneder for så å bytte til noe annet" hardware fetisj, så blir det nok garantert kjøp av G19. Kanskje G13 også, hvis det viser seg at begge fungerer bra sammen uten noen som helst konflikter. Kan se for meg at det kan gå heftig for seg i f.eks. simulator spill da... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...