Gå til innhold

Microsoft lanserer reparasjonsverktøy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ideen er vel forsåvidt god, det er nok av irriterende windows-problemer, men alt kommer ann på hvordan dette gjennomføres. Og om reviewen det siteres fra er representativ, så er det kanskje ikke så bra gjennomført?

Det er jo en beta.

 

Som vi vet, er "beta" i dag det vi i tidligere tider kalte for "alpha", altså en ustabil versjon som ikke på noen måte er klar for testing blant vanlige brukere.

 

Det vi i tidligere tider kalte "beta" er det som i dag heter "1.0", eller hos de snille: "RC". :)

Lenke til kommentar
Ideen er vel forsåvidt god, det er nok av irriterende windows-problemer, men alt kommer ann på hvordan dette gjennomføres. Og om reviewen det siteres fra er representativ, så er det kanskje ikke så bra gjennomført?

Det er jo en beta.

 

Som vi vet, er "beta" i dag det vi i tidligere tider kalte for "alpha", altså en ustabil versjon som ikke på noen måte er klar for testing blant vanlige brukere.

 

Det vi i tidligere tider kalte "beta" er det som i dag heter "1.0", eller hos de snille: "RC". :)

 

Ja, men så har jo ikke MS hatt for vane å ha særlig mye flere funksjoner i final enn i beta.

 

AtW

Lenke til kommentar
Ideen er vel forsåvidt god, det er nok av irriterende windows-problemer, men alt kommer ann på hvordan dette gjennomføres. Og om reviewen det siteres fra er representativ, så er det kanskje ikke så bra gjennomført?

Det er jo en beta.

 

Som vi vet, er "beta" i dag det vi i tidligere tider kalte for "alpha", altså en ustabil versjon som ikke på noen måte er klar for testing blant vanlige brukere.

 

Det vi i tidligere tider kalte "beta" er det som i dag heter "1.0", eller hos de snille: "RC". :)

 

Ja, men så har jo ikke MS hatt for vane å ha særlig mye flere funksjoner i final enn i beta.

 

AtW

Lurer på hvor mye dette hjelper.

Lenke til kommentar

Jeg frykter at flere av HW.no skribenter har mistet sin objektivitet og nøytralitet. Man skal på liv og død benytte seg av enhver anledning til å slenge litt dritt på MS.

 

Jeg vet ikke hvor dårlig dette programmet er, men hvis man skal slakte noe så brutalt som i denne artikkelen, da bør man teste og granske det selv.

 

Slike Fudzila-omtaler vil undergrave HW.no som et seriøst aktør, mener jeg.

Lenke til kommentar
Jeg frykter at flere av HW.no skribenter har mistet sin objektivitet og nøytralitet. Man skal på liv og død benytte seg av enhver anledning til å slenge litt dritt på MS.

 

Jeg vet ikke hvor dårlig dette programmet er, men hvis man skal slakte noe så brutalt som i denne artikkelen, da bør man teste og granske det selv.

 

Slike Fudzila-omtaler vil undergrave HW.no som et seriøst aktør, mener jeg.

 

MS lanserer jo bare skrot så da fortjener de jo omtaler på skrotet sitt.

Dessverre er nok dette verktøyet ALT for langt ute til å være nyttig for mine Windows problemer, drivere er ikke skyldig hos meg, jeg finner alltids de bugsene MS håpet jeg ikke skulle finne :p

Lenke til kommentar
MS lanserer jo bare skrot så da fortjener de jo omtaler på skrotet sitt.

Jupp, det er vel derfor 90% av verdens databrukere benytter seg av deres produkter når det finnes 100vis av andre gratis alternativer.

Å, hurra, nok et argument av typen "en trillion fluer liker skitt, derfor må det være teh rage" eller "McDonald's er skikkelig poppis, da må det være bra mat".

 

Volum har ikke nødvendigvis noe med kvalitet å gjøre.

Lenke til kommentar
MS lanserer jo bare skrot så da fortjener de jo omtaler på skrotet sitt.

Jupp, det er vel derfor 90% av verdens databrukere benytter seg av deres produkter når det finnes 100vis av andre gratis alternativer.

Å, hurra, nok et argument av typen "en trillion fluer liker skitt, derfor må det være teh rage" eller "McDonald's er skikkelig poppis, da må det være bra mat".

 

Volum har ikke nødvendigvis noe med kvalitet å gjøre.

Hva begrunner du med at alle bruker microsoft, at de lager drittprogrammer?

Eller at folk erfornøyde med de lager og velger heller å bruke penger på programmene deres istedenfor å benytte seg av gratis alternativer. McDonalds er billig derfor spiser folk der, hadde bagatelle hatt samme priser ville folk valgt dem istedenfor. Mens her har vi gratis alternativer vs betalvare og folk foretrekker betalvare.

 

Mulig det har noe med at microsoft produkter er gode produkter..?

Lenke til kommentar
Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg. I verste fall står det på stedet hvil de nærmeste årene, i beste fall vil flere og flere fikser finne veien inn i MS sin database etter hvert som folk bruker programmet, slik at det kan løse flere problemer.

I hvor mange år har Microsoft samlet data fra dette rapporteringsverktøyet nå, forresten?

Lenke til kommentar
Hva begrunner du med at alle bruker microsoft, at de lager drittprogrammer?

Eller at folk erfornøyde med de lager og velger heller å bruke penger på programmene deres istedenfor å benytte seg av gratis alternativer. McDonalds er billig derfor spiser folk der, hadde bagatelle hatt samme priser ville folk valgt dem istedenfor. Mens her har vi gratis alternativer vs betalvare og folk foretrekker betalvare.

 

Mulig det har noe med at microsoft produkter er gode produkter..?

Dårlig sammenlikning. Det billige alternativet til McDonald's er f.eks. å lage maten selv. Billigere, bedre, og det var slik man gjorde det før i tiden.

 

Noen av Microsofts produkter har, takket være mange års utvikling og ekskludering av konkurranse, klart å bli bedre enn de utskvisede konkurrentene.

 

Noen av Microsofts produkter har, takket være mange års utvikling klart å bli gode i sin egen rett.

 

Mange av Microsofts produkter har minst like mange problemer som konkurrentenes.

 

Og noen av Microsofts produkter lever KUN pga. markedsmanipulasjon.

Endret av dios
Lenke til kommentar
Du prater mye tull, ingen kan si at programmet er dritt uten å ha prøvd det. Jeg ser du prøver å ro men du kommer ikke så langt med det.

Det er utrolig hva du klarer å lese inn i en kritikk av din elendige argumentasjonsteknikk.

 

Påhengsmotoren din fusker, forresten.

Lenke til kommentar
Ikke så mye hjelp i dette programmet om det ikke jobbes mere med å skaffe fungerende drivere til (trådløs)nettverk.

Når det fortsatt er store problemer med 11n klientprodukter fra både Intel og D-link m.fl etter snart 2 år med Vista så kan en begynne å lure på hvilket fokus MS har. Kvalitet kan det umulig være.

 

Det er ikke mulig at kanskje Intel og D-link osv burde gjøre en jobb da? Hvis du kjøper dårlige dekk til bilen din, er det bilprodusentens feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...