Gå til innhold

Fable 2 uten online-samarbeid (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne ikke brydd meg, sånne spill skal spilles med singelplayer, that's it :p

Skal ikke ruinere opplevelsen med en teit co-op del :ph34r:

 

Ingen har sagt at du MÅ spille det i co-op. Da har man iallefall muligheten.

 

aah, 360 spillere fortjener ikke coop uansett, få lag ferdig pc versionen raskest mulig isteden! =P

 

Å? Hvorfor ikke det? Når ble du den som bestemmer hva folk fortjener og ikke fortjener?

Lenke til kommentar

For meg er det kun nedprioritert, da Fable 2 var meg og en kompis sitt store coop spill, som vi har gledet oss å spille sammen.

Nå blir det å bruke tiden på Fallout 3 og heller vente å se hva det blir til med Fable etterhvert.

Noe merkelig at de har vært så ivrige etter å markedsføre akkurat coop delen, når de tydeligvis ikke har hatt kontroll på at de vill få dette til.

En uting også at spill blir gitt ut "halvferdige" for å rekke en dato, men dette er jo ikke noe nytt.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
aah, 360 spillere fortjener ikke coop uansett, få lag ferdig pc versionen raskest mulig isteden! =P

 

Å? Hvorfor ikke det? Når ble du den som bestemmer hva folk fortjener og ikke fortjener?

 

Vennligst ikke mat trollene :)

 

Jeg synes det er dårlig at de ikke kan tilby noe de har lovet, de bør vente med å slippe spillet til det er komplett. Dette lukter av hastverk og ønske om å få ut spillet fortest mulig..

Lenke til kommentar

Et problem er at det ikke står i saken vi kommenterer.

Et annet er at det er Nord Amerika, og som vi vet i spillverden er atlanteren stor når det skal gis ut ting.

Men kommer det ut her så kort etterpå er det vel ikke noe problem, bortsett fra at det blir ganske merkelig at de da i det hele tatt ikke får fikset det til launch om det stod på et par dager.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...