Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ok at kjæresten skal ha stripper i 25-årslag?


Gjest LindaXxX

Anbefalte innlegg

kjæresten min og jeg har vært sammen i snart 4 år nå. i desember blir han 25 og han skal arrangere fest. da skal han ha stripper, noe jeg ikke er overlykkelig for. det har jeg sagt til han også, men han bare tuller det bort og mener at jeg bare er hysterisk.

 

hva mener jentene her inne? Er det ok at kjæresten bestiller stripper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjæresten min og jeg har vært sammen i snart 4 år nå. i desember blir han 25 og han skal arrangere fest. da skal han ha stripper, noe jeg ikke er overlykkelig for. det har jeg sagt til han også, men han bare tuller det bort og mener at jeg bare er hysterisk.

 

hva mener jentene her inne? Er det ok at kjæresten bestiller stripper?

 

Jeg er ikke jente, men jeg syns ikke det er greit. Du får ta igjen med å hive han på sofaen noen kvelder (minst), om han er så dum at han gjør det...

Lenke til kommentar

<-----Gutt.

 

Hadde jeg hatt en fest og fått høre at noen ville overraske meg med stripper eller få det med på planene hadde jeg blankt sagt nei hvis jeg hadde hatt dame. Jeg trenger ikke ei annen dame til å gnukke seg mot meg når jeg har ei jeg vil ha. Men det er min individuelle mening.

 

Prøv å ta det opp med han og si at du liker det veldig dårlig. Går veldig fint ann å ha fest uten stripper.

Lenke til kommentar

Gutt, 30.

 

Min personlige mening er at strippere ikke skal være en del av innholdet i en bursdag, eller noe annet selskap for den del.. (Gitt at den ene parten har en annen part å forholde seg til..)

 

Jeg skjønner allikevel at andre er av annen oppfatning..

 

Men, når "den bedre halvpart" er i mot det / ha et problem med det, så er og blir det feil, og det får han/hun være voksen nok til å respektere. Folk har forskjellige meninger, smak og grenser, men skal man leve i et parforhold så er det flere enn seg selv å ta hensyn til..

 

Plages du av dette, så synes jeg absolutt ikke at du skal godta dette. Ta det opp! Jeg støtter deg fullt ut..

Lenke til kommentar
Min personlige mening er at strippere ikke skal være en del av innholdet i en bursdag, eller noe annet selskap for den del.. (Gitt at den ene parten har en annen part å forholde seg til..)

 

Jeg skjønner allikevel at andre er av annen oppfatning..

 

Plages du av dette, så synes jeg absolutt ikke at du skal godta dette. Ta det opp! Jeg støtter deg fullt ut..

 

Sign. Du kan jo spørre ham hvordan han hadde reagert om du hadde hatt mannlig stripper i ditt fødselsdagsselskap.

Lenke til kommentar
Skal ikke du være tilstede på festen?

 

Helt ok med litt uskyldig moro, så lenge han vet hvor grensa går.

 

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg har lyst til å være der ennå... tror jeg vil føle meg passe dum der jeg sitter i et hjørne mens en annen dame holder på å gni seg inn til kjæresten min

 

og ja det er som noen av dere sier. han burde respektere at jeg ikke liker det, for jeg har tatt det opp med han

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...