Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ok at kjæresten skal ha stripper i 25-årslag?


Gjest LindaXxX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjæresten min og jeg har vært sammen i snart 4 år nå. i desember blir han 25 og han skal arrangere fest. da skal han ha stripper, noe jeg ikke er overlykkelig for. det har jeg sagt til han også, men han bare tuller det bort og mener at jeg bare er hysterisk.

 

hva mener jentene her inne? Er det ok at kjæresten bestiller stripper?

 

 

Du kan altids gjøre som Hulk Hogan (en veldig kjente wrestler). Datteren hans fylte 18 år og broren hyrte inn noen strippere, så så han Hulk Hogan dette og heiv de på døra. :!:

Lenke til kommentar
Skal ikke du være tilstede på festen?

 

Helt ok med litt uskyldig moro, så lenge han vet hvor grensa går.

 

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg har lyst til å være der ennå... tror jeg vil føle meg passe dum der jeg sitter i et hjørne mens en annen dame holder på å gni seg inn til kjæresten min

 

og ja det er som noen av dere sier. han burde respektere at jeg ikke liker det, for jeg har tatt det opp med han

 

Si du kan strippe selv..? Dét hadde nok vært hyggelig overraskende svar det! ;)

Lenke til kommentar

Dere kvinnfolk skal lage så big deal ut av allting når dere blir sjalu. Stoler du så lite på han at han ikke kan få et strippeshow til 25årsdagen sin? Det er underholdning, ikke noe mer. Hun er ikke der for å ha sex med han, gifte seg med han, eller whatever. La han har det litt gøy. Siden dere har holdt sammen i 4år så tror jeg ikke en profesjonell underholder er nok til å ruinere forholdet deres, som det høres ut på deg som det kommer til å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg syns det blir mer personlig når han leier inn en til å ha på fest enn om han hadde gått på en strippeklubb.. Veit du noe om hva slags show det er? skal hun gi han lapdance, eller bare et show for alle? Er det guttefest, hvis ikke, kan det pli pinlig for fler både gutter og jenter (spesielt hvis ikke folk veit om dette.) Syns forøvrig det var en snål idè for en 25 års dag..

Lenke til kommentar

Det er opp til deg. Hvis du syns det er ok at kjæresten din har en stripper på festen, så er det ok. Hvis du kjenner at det føles vondt i magen fordi han skal ha en stripper der, så er det ikke ok.

 

Jeg antar at du kanskje føler det siste, siden du skriver inn her. Jeg syns du burde fortelle han hva du føler. Selv har jeg ikke godt nok selvbilde til at kjæresten min kunne hatt en stripper på fest. Blir kvalm bare av tanken...

Lenke til kommentar

Hvis det er noe kammeratene hans har ordnet som han ikke visste om hadde det vært ok, men hvis han selv har bestilt og betalt dette synes jeg det høres feil ut, spesielt omhan snakker om det og gleder seg til det. Personlig tror jeg jeg hadde synes det vare relativt pinlig å ha en profesjonell dame stå og gnikke seg opp ettter meg mens kammeratene står i ring rundt og ser på.

Lenke til kommentar
Hvis det er noe kammeratene hans har ordnet som han ikke visste om hadde det vært ok, men hvis han selv har bestilt og betalt dette synes jeg det høres feil ut, spesielt omhan snakker om det og gleder seg til det. Personlig tror jeg jeg hadde synes det vare relativt pinlig å ha en profesjonell dame stå og gnikke seg opp ettter meg mens kammeratene står i ring rundt og ser på.

 

for ikke å snakke om knipse bilder og legge de ut på facebook, nettby osv.

Lenke til kommentar

Synes det blir feil å tvinge sin vilje over på andre. Hva er det med en stripperske som gjør deg så forbasket arg? For det er bare å innse det: enten det er en stripper på fest, eller en pen jente på gata, så har enhver mann en gang i blant tenkt at: damn, hun der skulle jeg bare likt å bolle! Det er helt naturlig.

 

Hvis du først skal begynne å traske ned denne stien kan du fort forvikle deg på ville veier, med sjalusitokter over hvor han ser, hvem han ser på, hvorfor, osv, osv.. Høres faktisk ut som du er på god vei allerede... Nei, ta det heller med et smil så blir du den "kule" kjæresten! :thumbup:

 

Da kan du sikkert også forvente deg ekstra god behandling i dagene fremover. For selv om vi gutter kanskje ikke viser det, så vet vi jo at noe som dette gnager litt ekstra. Og med litt goodwill, er jo dette stort av deg og selvfølgelig noe som skal belønnes. Det har jo noe med å ikke tape fjes foran kompisene sine også, for må han avlyse kan du banne på at han får "tøffel" stempelet på seg. Og det vil du vel ikke?

Lenke til kommentar
Synes det blir feil å tvinge sin vilje over på andre. Hva er det med en stripperske som gjør deg så forbasket arg? For det er bare å innse det: enten det er en stripper på fest, eller en pen jente på gata, så har enhver mann en gang i blant tenkt at: damn, hun der skulle jeg bare likt å bolle! Det er helt naturlig.

Det med å tvinge sin vilje på andre går begge veier. han ha en betalt stripper, en "prostituert light", på festen for at den skal være vellykket? Skal han virkelig kreve av dama at hun godtar dette? Dersom han ikke gir seg på dette fordi han er redd for å stemples som "tøffel", så får han til gjengjeld stempelt dårlig kjæreste, ikke mye verdt å holde på.

 

Sammenlikningen med å se ei pen jente på gata er også ganske søkt. Det er forskjell på å leie en stripper, og å bare se og tenke på ei pen påkledd jente, men deretter velge å ikke gjøre noe med det, velge å være trofast. En mer relevant sammenlikning ville være om man skulle tilby den pene jenta på gata penger for å se på musa hennes...

Lenke til kommentar
Man må ikke ha alkohol på en fest heller, men det gjør det mye artigere.

Det er et interessant poeng. Et forhold der den ene overhodet ikke godtar alkohol, mens den andre mener det ikke går an å feste uten, vil også slite. Det skulle forøvrig vært artig å vite om det finnes noen som mener alkohol er totalt uakseptabelt, men at stripping er helt uproblematisk?

Lenke til kommentar
Man må ikke ha alkohol på en fest heller, men det gjør det mye artigere.

 

Ja, fy flate så arti det er å ikke huske noen dagen derpå! Riktig nok kan det hende du ikke mente at man drikker seg helt sørpe da, men du vet hvordan ting har en tendens til å utarte seg!

 

 

Anyways, jeg er gutt, 17 år, og jeg skjønner søren meg ikke hvorfor han skal ha en stripper når han har deg? Greit nok, hadde fyren vært singel, og levd livet på den måten hadde jeg ikke tenkt noe mer over det.. Men men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...