Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ok at kjæresten skal ha stripper i 25-årslag?


Gjest LindaXxX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis han på død og liv skal ha stripper, synes jeg at nestegang du har bursdag, så lei deg inn en mannelig stripper, så kan han se hvor gøy det er;P får han lov, får du lov..dermed basta^^

 

Jeg tror de færreste som har passert 20 vil hevne seg på denne måten. De er uansett ikke noe å samle på.

Lenke til kommentar

Jeg er en gutt på snart 18 år og kunne aldri tenke meg å ha en stripper på fødselsdagen min. Jeg ville heller ikke syntes det hadde vært greit om kjæresten min hadde det. Høres i utgangspunktet ikke ut som en "big deal", men hvis han ikke en gang vurderer å høre på deg når du sier du ikke liker det lyser det varselslamper^^

Lenke til kommentar
Hah! Det er noen år siden ungdomsskolen, jeg har virkelig savnet jenteargumentet "Hallooo?".

 

:love:

 

Herregud. La nå gutter være gutter. Det er uskyldig morro. Jeg kan ikke helt se det store i det.

 

Tror du virkelig at typen din kommer til og forelske seg i stripperen og stikke av med henne?

 

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med og feks latt dama mi få ha en stripper i sitt bursdagsselskap. Tenk på en ting: Det er jo bare gøy.

Lenke til kommentar
For the luls of it.

 

Helt korrekt. Just for the fun of it.

 

Reis med kompisene og spill paintball. Mye gøyere. Hva er "gøy" med en stripper ? At kompisene står og hyler og hoier i bakgrunnen når stripperen gnir rumpa nedover fyren ?

 

Hva hadde betydd mest for deg da? En pirrende striptease fra dama di som kanskje ikke er så kjempe flink, eller en fra ei ukjent stripper som kan det hun driver med?

 

 

Definitivt dama. Grunnen sier du selv. En pirrende striptease. Blir da mye mer tent av å se dama i aksjon enn en random stripper.

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar

Hvordan skal man debattere med en som ikke forstår moroa? Dette kunne like greit vært en tråd hvor han vil ha paintball-party og du skriver "Hva er moro med paintball, å bli skutt av vennene sine og få blåmerker overalt?"Hvis du ikke forstår motivasjonen til at noen vil hyre inn en stripper, så er det klart du aldri vil forstå situasjonen deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...