Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ok at kjæresten skal ha stripper i 25-årslag?


Gjest LindaXxX

Anbefalte innlegg

Om hun skal godta en stripper på festen.. så kan du også shoppe en guttestripper samtidig!:D så blir det snacks på begge parter!:D

Jeg ville ikke blitt særlig glad om min kjæreste hadde villet ha stripper i sin bursdag. Jeg ville protestert kraftig. Men det er jo mulig han hadde gjort det likevel... Det hadde definitivt IKKE hjulpet om jeg hadde fått en manlig stripper. Jeg vil ikke ha en manlig stripper. Jeg vil ha kjæresten min, jeg. Er kjempeglad i han, og vil at han skal ha en bra dag, men jeg vil helst ha han for meg selv...sånn med tanke på sex og alt som har med det å gjøre. Ikke syns jeg det er særlig egoistisk heller. Han er tross alt MIN kjæreste (og har valgt det selv..).

 

Han er ikke DIN, han er i lag med deg pga han er gla i deg. Prøver du å gjere han DIN så blir du fort singel. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjæresten er bestevennen man har sex med. Ingen hellige eller åndelige bånd, jeg blir ikke blind for andre jenter, jeg slutter ikke å tenke logisk og jeg fortrenger ingen menneskelige behov. Rosene er samme farge, puppene på nabojenta er like store og verden er like uforståelig. Jeg er fortsatt meg selv, og jeg er fortsatt den eneste som vet hva jeg tenker - og den eneste som får bestemme hva jeg får tenke. Jeg kan være høflig og _late som_ jeg ikke tenker på andre jenter eller at strippere ikke tenner meg lenger, fordi jeg er villig til å lyve for å få forholdet til å fungere. Det gjør alle andre også, de klarer bare ikke å innrømme at det er det de driver med.

Lenke til kommentar

Å herregud!!!

Han kommer til å falle pladask for stripperen og flørte mye, som fører til at det blir beising og risting i veggene åsså åsså kommer du til å bli dumpa åsså åsså blir de sammen og blir gift !!!!!!!

 

 

Seriøst. Jeg ser ikke hva som er galt i det her. Det her høres ut som noe han bare har leid inn for å "imponere" kompisene sine. Hvor koslig er det ikke med en stripper i sin bursdagsfeiring?

Lenke til kommentar

Øhm.. Jeg hadde slått typen min hvis han hadde leid stripper.

Jeg hadde avbestilt bitcha og heller kommet selv i ei snerten bekledning ;)

 

Tror aldri jeg ha hørt om de som bestiller stripper til sin egen bursdag. Det er liksom noe en kompis gjør?

Nei, ærlig talt, dette hadde jeg ikke gått med på. Du skal tross alt være der du og (?).

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Skal ikke du være tilstede på festen?

 

Helt ok med litt uskyldig moro, så lenge han vet hvor grensa går.

 

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg har lyst til å være der ennå... tror jeg vil føle meg passe dum der jeg sitter i et hjørne mens en annen dame holder på å gni seg inn til kjæresten min

 

og ja det er som noen av dere sier. han burde respektere at jeg ikke liker det, for jeg har tatt det opp med han

Om du skal være med på festen.. Men liksom.. Det kan da godt være en stripper der.. bare han holder seg unna eller ikke går over grensa.. Eller har jeg missforstod..? Er strippern ment til alle eller bare han?

Lenke til kommentar
Gjest LindaxXx
Skal ikke du være tilstede på festen?

 

Helt ok med litt uskyldig moro, så lenge han vet hvor grensa går.

 

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg har lyst til å være der ennå... tror jeg vil føle meg passe dum der jeg sitter i et hjørne mens en annen dame holder på å gni seg inn til kjæresten min

 

og ja det er som noen av dere sier. han burde respektere at jeg ikke liker det, for jeg har tatt det opp med han

Om du skal være med på festen.. Men liksom.. Det kan da godt være en stripper der.. bare han holder seg unna eller ikke går over grensa.. Eller har jeg missforstod..? Er strippern ment til alle eller bare han?

 

Sikert ment for alle, men det er jo han som har bursdag og det er han som kommer til å få mest oppmerksomhet av denne stripperen kan jeg tenke meg...... har snakket med han igjen, men han vil fortsatt ikke høre på meg så jeg har bestemt meg for å ikke være på festen

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Gni seg inntil kjæresten sin? Hva har de skaffet han, ei hore?

 

Hvis de har planner om å ha en ordentlig stripper så er det en no touch policy. Ingen skal ta på hun, uansett hva.

 

Hører skrekkhistorier om damer som gnir seg, koser, runker og blir fingret, men da har de nok skaffet seg en hore og ikke en stripper. Stripping har ganske så strenge regler.

Lenke til kommentar
Sikert ment for alle, men det er jo han som har bursdag og det er han som kommer til å få mest oppmerksomhet av denne stripperen kan jeg tenke meg...... har snakket med han igjen, men han vil fortsatt ikke høre på meg så jeg har bestemt meg for å ikke være på festen

Og så kan du jo (dersom du ikke velger å bryte med dusten) erte han det kommende året for at han stadig er en barnslig 24-åring, for den 25-årsdagen anerkjenner du ikke. ;)

Lenke til kommentar
kjæresten min og jeg har vært sammen i snart 4 år nå. i desember blir han 25 og han skal arrangere fest. da skal han ha stripper, noe jeg ikke er overlykkelig for. det har jeg sagt til han også, men han bare tuller det bort og mener at jeg bare er hysterisk.

 

hva mener jentene her inne? Er det ok at kjæresten bestiller stripper?

 

Selvsagt er det ok. Du kan også kontakte meg om du trenger strippere. Jobber med dette

Lenke til kommentar

Ja, det er greit om jeg får være med på mora.

 

Nei, for å være ærlig hadde jeg nok blitt ganske så gretten om det var snakk om lapdance. Titting er da greit. Det gjør man nå uansett. Jeg kan gjerne diskutere/titte på både gutter og damer med kjæresten så lenge vi begge vet hvor grensene går.

Lenke til kommentar

Ok, jeg kan se hvorfor mange ikke synes det er OK med stripper slik som dette, men jeg syns selv det er helt greit. Det er jo bare uskyldig moro, såfremt det er han og kompisene på festen(?). Hos mange av de som ikke syns det er greit med stripperen, tror jeg kanskje problemet ligger andre plasser, at man evt. ikke er sikker nok på kjæresten sin og forholdet, og kanskje seg selv.

Etter min mening burde du være såpass kjent med, og sikker på kjæresten din at en stripper ikke vil endre hans oppfatning av hverken deg eller noe annet i ettertid. Han leier ikke akkurat inn stripperen for å utvide horisonten på damefronten, så hvis du ser det fra hans ståsted, skjønner du nok at det hele er ganske uskyldig moro med vennene.

Lenke til kommentar

Selv er jeg gutt, og jeg hadde aldri gått inn i et forhold hvor det å se på og bli tent av andre mennesker var et problem. Det er fordi jeg mener at det ikke skal være nødvendig å lyve til seg selv for å være i et forhold. Jeg er et menneske med naturlige behov og lyster, og jeg ser ikke noe problem i å kunne se på andre og bli tent av det.

 

Om man skal være i et lengre fungerende forhold, og samtidig ha kontakt med omverdenen er det helt nødvendig å stole på hverandre, og at begge parter holder seg innenfor grensene som de har satt for seg selv.

 

Så hvis det er slik at du og typen din har to helt ulike oppfatninger om hva som er greit og hva som ikke er greit, har dere et alvorlig problem som dere bør bli enige om hvis dere vil få forholdet deres til å funke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...