Gå til innhold

Test: HTC Touch Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er for knotete å aktivere eller deaktivere Wi-fi, og det er for trøblete å søke og koble seg til nye Wi-fi-nett.

Hva med å dra ut tastaturet, trykke FN, og så venstre piltast. For så å trykke på Wi-Fi, vente noen sekunder før den søker ferdig, og trykke OK :D

 

Ellers en meget bra test, jeg støtter absolutt 6ern :thumbup:

 

Som testen også nevner er det at den ikke har Flo-menyene i landskapsmodus et irritasjonsmoment, spesiellt når man må lukke telefonen, åpne e-post leseren, for så å åpne den igjen for å komme til innboks i både e-post og meldinger. Jeg har hvertfall ikke funnet en annen løsning.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Synes amobil burde teste slik ting som VOIP (SIP) når de først tester en smartphone...

 

Noen som vet om VOIP fungerer på Touch Pro?

VOIP fungerer på alle mobiler som kjører Windows mobil! :)

Fungerer fint på min S710, noe som gjør at jeg får ringt gratis til alle fasttelefoner i Norge. Litt knotete å få det til, men uten å være noen WM geek fikk jeg det til uten store vansker ved å lese litt guider.

 

At denne er raskere enn Diamond tror jeg skyldes at dere testet en diamond med eldre firmware. Diamond har blitt vesentlig raskere, og oppfører seg nok likt som pro nå.

Ikke helt, Touch Pro er fremdeles merkbart raskere.

Pro har jo en del mer minne, og dobbelt så stor ROM (uten at dette trenger å si noe på hastigheten), så den bør være raskere med tilsvarende fw.

 

Men jeg bare lurer på én ting. Hva har folk i lommene sammen med mobilen? Jeg kan ikke helt skjønne at skjermen skal bli så ripete dersom man ikke har noe annet enn kanskje ei tyggispakke der. Og btw, en skjerm av glass som f.eks. den man finner hos Iphone har sine negative sider den óg. En plastskjerm knuser ikke når man mister telefonen i bakken.

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...