Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til de større folderene for Team Hardware.no som ikke ser ut til å folde mer?

Tenkte ikke bare på de større, men jeg kan ikke si jeg kjenner noen andre foldere så jeg har bare ser på top 20 listen 

 

Jeg kan ikke se at disse folder mer:

-alias- (har sett at han er holdt på med IBM sitt prosjekt)

Bjorn_Ole_Alm

mna

nilsch

Christian_Thorkildsen

 

-alias- og nilsch var svært aktive i BigAdv som var "prøveprosjekt" for maskiner med flere prosessorer. Før det ble en god løsning for F@H på GPU.

 

mna og Chrisitain Thorkildsen har vært aktive på GPU i tiden etter -alias- og nilsch var store. De har vell ikke sluttet å folde, men det er som med alt annet, det går i perioder  hva de enkelte prioriterer og har av tid til denne "hobbyen".

 

Bjørn_Ole_Alm var min pappa, og han døde av kreft januar 2018. Han ble syk lenge etter jeg startet med F@H, og han var stolt av mitt bidrag lenge før han ble diagnostisert med kreft. Men han syntes det ga litt ekstra mening å bidra i den siste fasen av livet sitt, så da bisto jeg han litt med å sette opp noen maskiner osv. Så det ble ett lite høydepunkt for han midt oppi cellegift og operasjoner osv å sjekke stats for F@H i sitt eget navn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bjørn_Ole_Alm var min pappa, og han døde av kreft januar 2018. Han ble syk lenge etter jeg startet med F@H, og han var stolt av mitt bidrag lenge før han ble diagnostisert med kreft. Men han syntes det ga litt ekstra mening å bidra i den siste fasen av livet sitt, så da bisto jeg han litt med å sette opp noen maskiner osv. Så det ble ett lite høydepunkt for han midt oppi cellegift og operasjoner osv å sjekke stats for F@H i sitt eget navn.

Det visste jeg ikke, beklager.

Lenke til kommentar

C21 på Turing er latterlig ineffektivt. Er det særlig C22 i omløp, så det er et poeng med IP-blokkering av C21? Jeg er ikke ultra-fan av konseptet, men 40% tap av PPD er ekstremt. Mye mindre forskjell på Pascal.

Jeg har fått mange WUer (core21) som bare gir 1,4-1,6mill PPD på RTX 2080Ti @ 1880Mhz. 

 

Edit: Har også fått 2.8 mill PPD på en WU som var på 150K atomer. Ser det er noen prosjekt som er helt opp til 450K atomer så her er det enda endel å hente.

Endret av xSotte
Lenke til kommentar

C21 på Turing er latterlig ineffektivt. Er det særlig C22 i omløp, så det er et poeng med IP-blokkering av C21? Jeg er ikke ultra-fan av konseptet, men 40% tap av PPD er ekstremt. Mye mindre forskjell på Pascal.

Virker som antall atomer i prosjektene spiller en stor rolle. Mitt rtx 2080 går fra 1.1 til 1.7 avhengig av prosjektene det tygger på.
Lenke til kommentar

C21 på Turing er latterlig ineffektivt. Er det særlig C22 i omløp, så det er et poeng med IP-blokkering av C21? Jeg er ikke ultra-fan av konseptet, men 40% tap av PPD er ekstremt. Mye mindre forskjell på Pascal.

Her er grunnen til at core 22 har blitt mindre av i det siste.

 

I see people wondering if core22 has disappeared from beta - no, there's just another project in beta too right now (viewtopic.php?f=66&t=31525), so you're getting a mix of core21 and core22 until that one moves to advanced.

https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=66&t=31445&p=306299#p306299
Lenke til kommentar

Til info

 

https://www.reddit.com/r/science/comments/beiik6/a_harvard_medical_school_scientist_has_used/

 

"A Harvard Medical School scientist has used end-to-end differentiable deep learning to predict the 3D structure of effectively any protein based on its amino acid sequence. He achieved accuracy comparable to current state-of-the-art methods but at speeds upward of a million times faster."

 

Kilde:

https://www.eurekalert.org/pub_releases/2019-04/hms-fr041619.php

Endret av xSotte
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mista vel en 7 millioner ppd på at c22 forsvant  :dribble:

Og litt pga random maskiner som dør. 

Booter de så kommer det opp syke meldinger ol og os er borte. 

+ kort som blir for varme og pc skrur seg av, typisk rma-gpuer. 

 

Noen som folder mest på c22 enda eller? 

post-64596-0-74103300-1556259950_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

FAHCore_22 is being beta tested. It has exhibited an error rate that is higher than is acceptable for a final release. These errors have been collected and categorized. For each distinct category a fix has been/will be devised and applied to a new version of Core_22. Once that process has been completed, some of the suspended projects may be allowed to continue and/or new projects may be released to beta test that revision. If the error rate drops significantly (as it hopefully will do) that revision may become a release candidate. Otherwise, beta testing will continue.

There's no point in continuing to test the existing version if the error reports simply continue to fall into an existing category.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Error levert i dataene utem krasj da. 

For med stabil core har jeg ikke hatt. 

0 feil på c22 i de 3 ukene vi hadde dem. 

 

Nå har jeg ca 5 c22-jobber på 30 kort. 

 

Nå gir 2x 1070 ca 1 mill ppd med c21

 

Jeg fikk c22 på en pc med 2x 1070 og den har 1,7mill ppd. 

 

Pc med 2060 (800k ppd ) + 2080 ( 1,4mill ppd) tot 2,2 mill ppd c21

 

Pc med 2x 1080 1,6mill ppd c21

 

3x 1070 har dødd denne uka, rma-time. 

Vurderer å bytte de inn i 2060-ish, men klarer ikke folde c22 på 2xxx-serien  :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...