Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått sett første episode, og AMC skuffer ikke i det heletatt. :D Dette kan fort bli en kvalitetsserie hvis nivået holder seg på lik linje med piloten. Har alltid vært svak for overlevelseorienterte filmer, og denne serien gir den samme følelsen. Føler også skuespillerne holder bra nivå, selv om jeg ble litt skremt når jeg så at dama fra Prison Break var med. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig god pilot, selv om jeg ikke helt likte CGI blodet, men det har jo ikke noe å si. Gleder meg veldig til neste mandag!

 

Helt enig, selv om det er en serie som fokuserer på karakterene så var CGI arbeidet virkelig ikke bra. Boarderline til jævlig dårlig til tider, men det får være - alt annet satt som ett skudd.

Lenke til kommentar

Okey, jeg var faktisk så betatt av hele piloten at jeg rett og slett ikke la merke til blodet engang. Men, seriøst. Var jeg den eneste som ikke brydde meg et dugg om det?

 

Hele episoden var en 100% gjennomført pilot av en tv-serie jeg så og si ikke har sett lignende før. Boardwalk Empire hadde en sterk pilot, det samme har hvertfall The Walking Dead.

 

Likte også actingen til hovedskuespillern veldig.

Endret av Empire of Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig god pilot, selv om jeg ikke helt likte CGI blodet, men det har jo ikke noe å si. Gleder meg veldig til neste mandag!

 

Helt enig, selv om det er en serie som fokuserer på karakterene så var CGI arbeidet virkelig ikke bra. Boarderline til jævlig dårlig til tider, men det får være - alt annet satt som ett skudd.

 

Føler meg litt flau at jeg ikke la merke til det. Husker når jeg så den nye filmen til Stallone (og co.) så var det helt håpløst med CGI blodet. Håper jeg glemmer å fokusere på blodet til neste episode - er kjedelig hvis det skal irritere meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...