Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det der er hva HTC mener med 'going big', så er det fryktelig skuffende.

HTC 8X er spesifikasjonsmessig bak Nokia 920 og Samsung Ativ S. Med unntak av skjermstørrelsen så er faktisk Nokia 820 bedre også.

 

Har lest snakk om at HTC skal slå på stortromma med Quadcore WP8 telefon (da mest trolig Snapdragon S4 Pro), men da må det isåfall være en helt annen telefon, kanskje HTC HD8?

 

Edit: Ah, ja stod nederst i den ene linken også så jeg. Merkelig uansett at de viser frem en mellommodell, mens konkurrentene viser frem toppmodellene først.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

HTC har ikke visst frem noe, det er en lekkasje. Tilsiktet muligens, men det endrer ikke det faktum at HTC kommer med flere WP8 telefoner. Vi får vite mer 19 september :)

Vet det, en liten skrivefeil. Uansett, de andre lekasjene fra f.eks Nokia handlet jo om toppmodellen 920 stort sett og ikke så mye om 820.

 

Men ut i fra rykter her og der så påstår de at HTC 8X kommer før toppmodellen. Hvis det stemmer så syns jeg det er merkelig etter som Nokia og Samsung stiller med toppmodellen fra start, noe som er det mest logiske å gjøre. For så å komme med mellommodeller senere.

 

For meg personlig så ligger det ann til en Samsung Ativ S. Men jeg er godt fornøyd med min HTC HD2, så hvis de kan klare å kopiere den følelsen med en "HD8", så blir jeg fort vekk mye mer usikker. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Det er kjempemessig! Nå håper jeg på ENDA en pressevisning fra Microsoft der de viser frem WP8 i all sin prakt.

Hadde ikke vært så ille med en lanseringsdato heller.

Kommer Lumia 920 ut i Tyskland før Norge, har jeg heldigvis en kamerat der som har lovet å sende meg den så fort det er mulig. Men satser på at den kommer til Norge samtidig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Så det er i morgen HTC skal vise frem sine WP8-enheter? Så avslutter Huawei WP8-annonseringene neste uke. For det er vel ingen andre enn Nokia, HTC, Samsung og Huawei som kommer med WP8-telefoner i år?

Lenke til kommentar

Så det er i morgen HTC skal vise frem sine WP8-enheter? Så avslutter Huawei WP8-annonseringene neste uke. For det er vel ingen andre enn Nokia, HTC, Samsung og Huawei som kommer med WP8-telefoner i år?

 

Nei, det er iallefall hva jeg har lest, at det er de du nevner som kommer med telefoner i år.

 

Er det noen som vet om det går an å bruke swype eller endre tastatur i WP8?

 

Foreløpig ikke, men vi vet enda ikke om det er en eventuell mulighet før vi vet alt om Windows Phone 8.

Etter hva jeg har sett er Windows Phone 7.5 tastaturet blitt vesentlig "smartere" på 8.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...