Gå til innhold

Kommentar: Hipp hurra - vi har rundet 15 år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke dette er noe å feire. Er jeg den eneste som ønsker et nettsted om maskinvare med tilbehør og ikke en tabloidavis?

 

"Tabloidaviser har ord på seg for å legga vekt på sensasjonelle oppslag og overfladisk stoff."

 

At Hardware.no mangler konkurranse gjør det ikke til et godt nettsted. Med stadig fallende kvalitet på artiklene, burde HW.no stanse mens leken er god. Det er antakelig kommet til en del nye brukere som for alt jeg vet er kjempefornøyd med dagens tistand, men slik jeg ser det utnytter nettverkets eiere godtroende brukere som i utgangspunktet var her av helt andre årsaker enn hva nettverket står for i dag. Jeg håper at noen mer seriøse kommer på banen og lar denne gjengen få jobbe for sine klikk.

 

Kloke hoder på forumet burde fatte at de kun er med på å generere innhold og klikk til andres kommersielle gevinst. Jeg savner et nettsted av og for brukere og helt uten kommersielle interesser. Det er mange der ute som vederlagsfritt ut av ren goodwill og samholdets interesse kunne skrive langt bedre artikler enn denne reklameoverfylte, klikkbaserte, brukerutnyttende smørja av et nettsted har gjort de siste 6 årene.

Mange brukere har privat mer interressant maskinvare å skrive om enn dette sirkuset som synes det er en god idé å skrive om ketchup som erstatning for termisk pasta og at de har ødelagt nok en prosessor i forsøk på fjerning av varmesprederen.

 

"På den tiden hadde vi verken kontorer eller inntekter. Alt var basert på dugnadsånden, og samarbeidet gikk over IRC og e-post. Noen ganger i året samlet vi oss for arbeidshelger, der arbeidsdagen gjerne ble avsluttet med pizza, øl og noen runder Unreal Tournament."

 

Temmelig lettfattelig å forstå hvorfor det har gått galt. Folk må begynne å gjøre hva som er riktig, ikke hva som er kommersielt gunstig.

Endret av BadCat
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...