Gå til innhold

De beste "data"-filmene du har sett!


White Fox

Anbefalte innlegg

Ok, vet dette ble en elendig emnetittel, men vet ikke helt hvordan jeg skulle formulere det. Er ute etter litt forslag til hvilke filmer som handler mye om data, hacking, teknologi osv som er noe å se? Liker de jeg har sett hittil og vil gjerne ha litt forslag.

 

Disse har jeg sett:

War Games

Hacker 1, 2 og 3

Enemy of the state

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antitrust er en fin film synes jeg. Meget bra!

 

Husker tidlig på 90-tallet at jeg så en datafilm med Sandra Bullock. Hun var liksom "hacker" for CIA/FBI o.l og 30 minutter inn i filmen bestiller hun Pizza fra internet.

 

"Den eksplosive Drømmekvinnen" er også en dataklassiker. To gutter som lager en nice dame, med eget program for å justere puppene. I programmet ser man puppene som vektorer, og kan justeres etter smak og behag.

Lenke til kommentar
Antitrust er en fin film synes jeg. Meget bra!

 

Husker tidlig på 90-tallet at jeg så en datafilm med Sandra Bullock. Hun var liksom "hacker" for CIA/FBI o.l og 30 minutter inn i filmen bestiller hun Pizza fra internet.

 

"Den eksplosive Drømmekvinnen" er også en dataklassiker. To gutter som lager en nice dame, med eget program for å justere puppene. I programmet ser man puppene som vektorer, og kan justeres etter smak og behag.

Het ikke den filmen med Sandra Bullock "The Net" eller noe slikt? Hun blir fratatt sin identitet og alt det der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...