All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Hva assosierer du med ordet ****-leken
FinalFantasyLover svarte på Kurt Grusom sitt emne i Lekeplassen
Øl. -
Tull.
-
REALITET begynte å følge FOTBALL-VM 2026
-
Påtide å jekke ned optimismen. Alltid morsomt å se norske fans rope om finale så fort man kvalifiserer seg til et mesterskap.
-
Jaaaa Thelo, fortjent redusering!
-
Jaja, kan vi kanskje gjøre noen bytter og gå litt for det? Om B-laget scorer mål så hadde det vært gøy å hatt en litt bedre tropp
-
Det spørs om den hvilen båre beste får er verdt demotiveringen i laget med denne kampen
-
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡 Bare å bytte ut Thorstvedt øyeblikkelig. Fyfaen de får bare stå å prikke de inn.. hvor er midtbanen, bare Berg alene defensivt. Aasgard i ingenmannsland og Thorstvedt helt bortreist. Der scorte faen meg hestehalen, haha!
-
Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate
N-4K0 svarte på Sviskepott sitt emne i Sosialt
Jeg nyter nedpriset kyllingburger m/ cheddar og Jarlsberg nu i aften, med ketchup til 😋 -
Men der SKAL du jo bare utligne, Larsen!!!!!!
-
Er du kontrollert av din egen telefon?
keelling svarte på keelling sitt emne i Religion, filosofi og livssyn
Du som er spec ops burde kunne finne noen linker med Barrie Trower ? (Ikke at jeg er uenig med noe du sier...) -
En kjempesjanse! Endelig.
-
Aasgard er vant med det labre tempoet fra den skotske ligaen!
-
Norge har knapt nok hatt noen gode sjanser. Frankrike har hatt flere.
-
Litt surt at den eneste kampen så langt som går til norsk tidssone-vennlige tider er dette her.
-
Måtte komme. Fy faen, dette blir stortap...
-
Dette går lukt til en viss plass ja
-
Litt kjipt at Frankrike scorer allerede nå. 5-0 ville bli nedtur.
-
Dette kan bli stygt. Elendig av Thorstvedt Elfenbenskysten blir mye hardere enn Sverige..
-
Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]
Simen1 svarte i et emne i Politikk og samfunn
-
Jeg har fått med meg at det er mange som kaster vekk penger på OnlyFans, men jeg trodde det handlet om noe annet.
-
Du kan nok spare deg for fransken, jeg tror de som trenger å høre det snakker norsk. 😂
-
Tror dette går fryktelig dårlig når vi kun stiller med innbyttere
