Gå til innhold

Lyssabelspill til Wii (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke for å høre Fanboy ut men...(Har ikke noen konsoll)

Wii har ufattelig skrøpelig grafikk 0_o Greit at de ikke fokuserer mest på det men... ja..

 

Hadde vært gøy med litt light saber slossing hjemme tho :p

 

Bildet er fra KOTOR, gjør leksen din, gutt.

 

Dette blir fett! Vi med Wii har en fin SW tid forran oss :love:

Lenke til kommentar
Håper det blir bra, og at den reagerer fort og presist etter mine bevegelser.

 

Vi får håpe det, min erfaring er at det sjeldent er hverken kjapp eller presis reaksjon når man bruker wii-moten. Men Noen spill er dyktige nok til at man ikke merker begrensingene. Jeg tror ikke det er lurt å lage et spill der man krever presisjon fra wii-moten, det blir fort mer ergelig enn morsomt.

 

AtW

Lenke til kommentar

GAWD! *Jawdrop* Dette her hørtes jo unektelig svært interessant ut. Bare synd jeg har svidd av alle pengene mine på Xbox 360 og TV på rommet. Men dette spillet kan bli riktig så artig, kommer til å vente spent på omtaler. Nesten så jeg begynner å sikle etter å kjøpe meg en Wii. Må bare selge sjelen min først. ^^

Lenke til kommentar
Håper det blir bra, og at den reagerer fort og presist etter mine bevegelser.

 

Vi får håpe det, min erfaring er at det sjeldent er hverken kjapp eller presis reaksjon når man bruker wii-moten. Men Noen spill er dyktige nok til at man ikke merker begrensingene. Jeg tror ikke det er lurt å lage et spill der man krever presisjon fra wii-moten, det blir fort mer ergelig enn morsomt.

 

AtW

Vel, hvis du har sett på akslerometer grafen til en wiimote, så skjønner du temmelig fort at presisjon er ikke blandt hovedpunktene. Det er så mye vibrasjoner når du holder en wiimote at man skal være flink for å luke ut de virkelige bevegelsene.

Lenke til kommentar

Det er en liten Nintendo-fanboy inni meg, men av alle spillene jeg har prøvd, er det veldig få som har fått akselerometeret i wiimoten til å gjenspeile seg rask nok. Det blir mest risting osv.

 

Peking derimot fungerer svært bra.

 

Så for dere som har tenkt til å kjøpe en Wii, løp og kjøp :p, men gjenke ned forventinger ett par hakk først, og kos dere med spill som No More Heroes (som også har en lyssabel) ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...