Gå til innhold

Sniktitt: Tom Clancy's Endwar (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er Tom Clancy er han en selv opptatt dritt sekk som er så errogant at han bare må legge navnet sitt i hver eneste tittel som han er med og lage mens sannheten er at han ikke gjør mer en å lage tittelen. eller er han virkelig en super spill lager som gjør alt det vanskelige selv, men når jeg tenker meg om så er val alle hannes spill ganske like.

 

Eneste spill designeren jeg syntes bør kunne legge navet sitt foran tittelen på spillet er han her.

 

 

post-111689-1211996611_thumb.jpg

post-111689-1211996623_thumb.jpg

post-111689-1211996640_thumb.jpg

post-111689-1211996652_thumb.jpg

 

 

 

Bildene er ikke ekte de er laget på Photo shop konkuranse på xspore.com

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar
Hahaha. Ingen her som vet at Tom Clancy er en forfatter? :)

Nei det viste jeg ikke men skal det gjøre saken bedre. Hvorfor i helvete skal en forfatter vare i tittelen på et spill.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Clancy#Video_games

jeg telte 33 spill med unevendig lange navn.

 

Edit : Ikke bare det men mannen er 61 år gammel, men han sluttet vist å skrive i 2003.

 

Writing period 1984 - 2003
Endret av head_hunter
Lenke til kommentar

Så vidt jeg forstår det setter Tom Clancy sitt navn på spill der han har kommet med større eller mindre deler av plotet.

 

Rainbow Six, for eksempel, er ikke bare et spill, det er også en bok. En jævlig lang bok, men en bok. Likhetstrekkene er ganske omfattende, selv om det er forskjeller. Litt mindre forskjell mellom boken og spillene enn det man finner mellom Ian Flemmings From Russia With Love og filmen ved samme navn. Man bruker dog Ian Flemmings navn, "Ian Flemmings James Bond".

 

Og så kommer vi til det som er selvinnlysende. For de over 12 år er Tom Clancy et velkjent navn, med god grunn, Red Storm Rising benyttes ved undervisning ved West Point ffs. Dermed er det god økonomi å strappe navnet hans på en spilltittel.

Lenke til kommentar
Hvem er Tom Clancy er han en selv opptatt dritt sekk som er så errogant at han bare må legge navnet sitt i hver eneste tittel som han er med og lage mens sannheten er at han ikke gjør mer en å lage tittelen. eller er han virkelig en super spill lager som gjør alt det vanskelige selv, men når jeg tenker meg om så er val alle hannes spill ganske like.

 

Eneste spill designeren jeg syntes bør kunne legge navet sitt foran tittelen på spillet er han her.

 

 

post-111689-1211996611_thumb.jpg

post-111689-1211996623_thumb.jpg

post-111689-1211996640_thumb.jpg

post-111689-1211996652_thumb.jpg

 

 

 

Bildene er ikke ekte de er laget på Photo shop konkuranse på xspore.com

 

Okay, jeg skal overse dine groteske særskrivingsfeil, men Tom Clancy er en thrillerforfatter, han skriver jævla godt forresten. Uansett, Han startet et firma for noen år tilbake som skulle lage realistiske og taktiske skytespill, det ble Ghost Recon-serien, Ubisoft kjøpte opp firmaet, Clancy ga seg i spillindustrien og Ubisoft kjøpte da også opp Clancy-navnet, som de nå slenger på spillene som er plassert i Clancy-universet, han har ingenting med de nyere spille å gjøre, Ubisoft har dem der av komersielle grunner, that's it.

Lenke til kommentar

Tom Clancy er en stor forfatter av moderne, semi realistiske krigsthrillere. Han forutså for eksempel "gulf war II" rett etter, eller mens den første gulf krigen raste og ble lenge brukt som rådgiver/kommentator på CNN (om jeg ikke blingser på kanal?).

 

Han var med å lage story på de første Rainbow Six spillene og ghost recon 1, du vet, før de begynte å suge, men har i det siste latt UBI satt navnet sitt på ett hav av middelmådige actionspill som helt og holdent har forlatt den ultrarealistiske visjonen Red Storm startet med. Synd for han var med å skape Tactical shooter genren som har blitt så utvannet i det siste :/

 

Forøvrig Endwar kan bli bra, men jeg har mine tvil så lenge det er UBI Soft...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Tom Clancy er en stor forfatter av moderne, semi realistiske krigsthrillere. Han forutså for eksempel "gulf war II" rett etter, eller mens den første gulf krigen raste og ble lenge brukt som rådgiver/kommentator på CNN (om jeg ikke blingser på kanal?).

CNN er korrekt. ;) CNN var kongene av mediadekningen under Golf I, dette er lenge før den FOX News fikk sin snodige lederposisjon. Og Clancy forutså Golf II (Operation Enduring Freedom.. *frysninger*). Ikke at alle som benyttes som kommentatorer på CNN har kompetanse. Mange av dem sier bare det samme som alle andre og håper at de får rett. Noen ganger har de rett. Min mor mente fryseren vår skulle dø i fem år på rad. Det femte året gjorde den det. "Hva var det jeg sa?". Nuvel.

 

Jeg tror faktisk dette kan bli et bra spill. For meg er storien bak et strategispill noe av det viktigste, og dette virker lovende. Nesten som et modernisert Red Storm Rising. Om det ikke er ført i Clancy's penn, så virker det å være skrevet i hans ånd.

 

Vi får se. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...