Gå til innhold

Conan uten Directx 10 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vel og bra at conan selger bedre enn wow på forhåndssalg, men så er jo markedet ET HELT ANNET i dag enn det var ved wow sin lansering.. Conan har wow å takke for bra forhåndssalg

 

Conan trenger ikke å takke noen, men funcom derimot... ;)

 

Det er fint at funcom satser på kvalitet, det er få andre som gjør det. AoC kan gjøre det meget bra! Jeg var selv for seint ute for å pre-ordere, men jeg skal kjøpe det når det kommer i butikkene!

 

Håper de oppgraderer server kapasiteten sin, de hadde nok neppe forventet at de skulle få SÅ mange medlemmer :D

 

Håper det blir en verden med store slott og mange personer, slik at det blir mye kamping og en egen verdensøkonomi :D

 

Dette spillet ser så ufattelig bra ut!

Lenke til kommentar
vel og bra at conan selger bedre enn wow på forhåndssalg, men så er jo markedet ET HELT ANNET i dag enn det var ved wow sin lansering.. Conan har wow å takke for bra forhåndssalg

 

Blizzard er ikke den første som gjorde MMO stort, så WoW skylder EQ en del. Ikke noe mmorpg blir laget uten at det blir tatt tips fra tidligere lanseringer og andre store spill som Everquest.

 

Å si at det ikke var noe MMO marked når WoW ble lansert er feil, for du hadde Ultimate online, Everquest, Dark Age of Camelot, Star Wars Galaxies etc. som alle hjalp til med å bygge mmorpg til slik det er i dag.

 

Sier ikke at WoW ikke har hjulpet 'MMO-genre' men de er ikke hele grunnen til hvorfor MMO er populært.

Endret av kinag
Lenke til kommentar

Det er betre at dei får ekstra tid til å jobbe med DX10 utgåva, enn nok ei eventuell utsetting for å få denne klar til lansering. DX10 kan heller bli ein bonus når det ein gong kjem. I tillegg kan det kanskje gi litt ekstra reklame når DX10 blir lansert, og dermed enda fleire som kjøper spelet.

 

Dei gode salstala er svært gledeleg. No får vi bare håpe at dei er klar til å ta i mot alle som vil spele spelet på utgjevingsdagen, og at det ikkje blir alt for mange problem som øydelegg førsteinntrykket til folk.

Lenke til kommentar

Age of Cona / Funcom fortjener all den rosen de kan få!

 

 

En så smooth og god release av et MMO-spill tror jeg nesten jeg ikke har opplevd før.

Husker enda World of Warcraft release, med haugevis av spillere i kø for å komme inn på serverne, server-lagg Deluxe og mye rart. Mens med Age of Conan havnet jeg aldri over 60ms!

 

 

 

Det at de utsetter DirectX10 syntes jeg bare er positivt, grafikken er såpass bra at jeg ikke føler behovet enda.

Ønsker heller å få DirectX10 om noen måneder da jeg kanskje føler meg litt "lei" av grafikken :p

Lenke til kommentar

Funcom har hatt masse ekstra tid og burde levere spillet med DX10. At de kommer 3 dager før release og forteller dette er utrolig uproft. Men siden Funcom innehar den gudegitte tittelen "Norsk spillutvikler" kan de faktisk tillate seg hva som helst uten å bli kritisert. Som at de plutselig fant ut at de måtte stenge muligheten for å spille før release, "ojsann serveren var full gitt, legg ut en melding på forumet om at vi ikke har mer plass". Hadde EA gjort det samme hadde noen sprengt seg utenfor hovedkontoret deres.

 

Personlig håper jeg dette snur slik at man også skal kunne kritisere Funcom. Slik det er nå virker de arrogante og hesten deres blir høyere og høyere.

 

Og ja, jeg har nøkkel og plass.

Lenke til kommentar
Egentlig bare postivt at de utsetter DX10 og bruker mer tid på det, så det ikke bare blir en flopp som DX10en i mange andre spill. Håper bare jeg forsatt spiller dette når den patchen kommer ut

Regner med at dx9 blir mulig å bruke etterpå også, slik som i company of heroes og World In Conflict :) og da også få bruke xp som operativsystem =)

Lenke til kommentar

Ganske skuffende når man har sett bildene som viser forskjellen, eller kommer de til å enable "dx10-effektene"(som egentlig ikke trenger dx10) i dx9-renderen?

 

Men ingen ære i å være nr.2 så derfor har de sikkert ikke noe prioritering av dx10.

 

Kan tenke meg at microsoft ikke er så happy da dette var en av DX10-spillene de reklamerte for.

Lenke til kommentar
Egentlig bare postivt at de utsetter DX10 og bruker mer tid på det, så det ikke bare blir en flopp som DX10en i mange andre spill. Håper bare jeg forsatt spiller dette når den patchen kommer ut

Regner med at dx9 blir mulig å bruke etterpå også, slik som i company of heroes og World In Conflict :) og da også få bruke xp som operativsystem =)

 

Jaja såklart kan man altids kjøre spillet i DX9, DX10 er kun en bonus.

 

Ganske skuffende når man har sett bildene som viser forskjellen, eller kommer de til å enable "dx10-effektene"(som egentlig ikke trenger dx10) i dx9-renderen?

 

Men ingen ære i å være nr.2 så derfor har de sikkert ikke noe prioritering av dx10.

 

Kan tenke meg at microsoft ikke er så happy da dette var en av DX10-spillene de reklamerte for.

 

Forskjellen var egentlig ganske drøy, men ettersom jeg har hørt ser spillet nå ut som DX10 i DX9, så jeg går utifra at spillet igjen i DX10 vil se enda bedre ut enn det bildene viser. Siden de skal vise fram dette på en stor messe og greier burde de vel få til en litt imponerende forskjell ihvertfall.

 

Microsoft er faktisk en av grunnen til at de utsatte DX10, de ville leve opp til visjonen om hvordan Microsoft ville at DX10 skulle være, derfor utsatte de det for å bruke mer tid på det.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...