Gå til innhold

EA byr på Take-Two


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

kan ikke bare EA la andre selskap være og heller finne opp egne franchiser istedet for å kjøpe opp andre sine og så ødlegge de tottalt, et godt eksempel på dette er C&C serien, sim city, need for speed osv...

Lenke til kommentar

Merker jeg blir sint når jeg leser dette. Det er ødeleggende at de ser ut til å ville eie alt i spillbransjen. Skummelt, men så lenge oppkjøpsemnene står på sin rett, skulle en tro de ikke ville klare å kjøpe opp alt. Men å gå bak Take-Twos rygg og appellere til aksjeholderne, det er lavmål. Hvorfor EA vil prøve å tvinge studioene til å jobbe for dem når de ikke selv vil er også helt uforståelig. Nei, EAs handlinger i denne sakens øyemed skriker ikke akkurat "vi vil lage kvalitetsspill igjen", som sjefene så fint lovet.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Yeah. F*** EA! Virker som de har ødelagt Army of Two!

Jeg har allerede Skate, og sliter med at når jeg spiller online så får jeg beskjed om at jeg mister forbindelse med serveren eller noe. Når jeg kjøpte Ao2 opplevde jeg akkuratt det samme når jeg skulle teste det online! Det vel sikkert EA sine servere som er fooka da? Syns de heller skal bruke de pengene på å lage og forberede spill selv, ikke bare kjøpe opp kjente spill for å ikke forbedre det, kanskje heller ødelegge. Tenk hva som kan skje med GTA! Miste sjarmen jeg følte vi fikk fra T2. Nå kommer det vel et GTA spill hvert år som er 50% av det det kunne vært om de hadde brukt like lang tid som før, som det er verdt.

 

NEINEINEI! Vil ikke at dette møkka selskapet skal få fingra sine rundt GTA :(

Lenke til kommentar

Måtte de brenne i helvete! Dessverre så er de fleste som driver med aksjer interesserte i å tjene på dem, så dette trekket fra EA kan gi utslag.

 

Men hvordan vil Take Two som et firma jobbe under ett tak de ikke ønsker å være i?

 

Hvis EA ender opp med Take Two under sine vinger så forventer jeg at de begynner å spytte ut GTA 2008, GTA 2009, GTA 2010 osv...

Lenke til kommentar

Jeg slenger meg på.

 

F*** EA OG ALT DET STÅR FOR!!

 

Klarer de å gjennomføre dette her boikotter jeg dem også, selv om det betyr færre spill. Klarer de IKKE å gjennomføre det, skal jeg kjøpe spillene deres av sympati for at de er udugelige knøl som ikke greier å gjøre sine egne greier bra nok til at det holder for dem.

Lenke til kommentar
Hvorfor EA vil prøve å tvinge studioene til å jobbe for dem når de ikke selv vil er også helt uforståelig. Nei, EAs handlinger i denne sakens øyemed skriker ikke akkurat "vi vil lage kvalitetsspill igjen", som sjefene så fint lovet.

 

Historieløst.

 

Hadde du tatt deg tid til å lese korrespondansen mellom de to partene tidligere, så hadde du sett at Take Two ikke er kritiske til EA. Det de er kritiske til er tidspunktet for budene, men at de er åpne for diskusjoner etter at GTAIV slippes, når markedsverdien deres etter all sannsynlighet går opp endel.

 

At EA er "the devil" får så være. Alle sports franchisene deres fortsetter å selge. Det samme gjør vel NFS serien, så noe må de jo tydeligvis gjøre rett. I tillegg er det jo endel rapporter fra studioer som er blitt tatt over om at EA har blitt mye bedre på hvordan de håndterer slikt.

 

Men, får bare vente å se. Mange av dere maler fanden på veggen alt for tidlig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...