Gå til innhold

Thunderbird blir voksen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brukte thunderbird før, men når jeg kunne ha både hotmailen og gmailen min i windows live mail så begynte jeg å bruke det.

 

Windows Live er noe skvip :p

 

Men fra spøk til alvor (selv om jeg oppriktig ikke har noe spesielt positivt å si om Live mail) så er du vell klar over at du kan ha både hotmail / live mail og gmail i Thunderbird? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Håper de ikke gjør for mye, jeg finner det nesten perfekt sånn som det er i dag; Enkelt, oversiktlig og brukerkontrollert.

6 epost kontoer og 10 email adresser administreres.

 

Søkefunksjon ?

Jeg opererer pr dd med 783 regler (rules) så jeg har ikke det store behovet for søking siden alt legges i et (mer eller mindre) sinnrikt mappesystem.

Lenke til kommentar

Windows Live mail er noe skvip ja. Omtrent som Microsoft Works.

 

Mozilla Thunderbird konkurrerer hovedsaklig mot Microsofts Outlook* men nåværende versjon, 2, er etter min mening ikke helt på høyden med Outlook for de mest avanserte brukerne. Personlig har jeg ikke behov for de funksjonene Outlook har men Thunderbird ikke har. Da ser jeg heller ikke noe vits i å betale ganske mye for å få Outlook.

 

(*Thunderbird konkurrerer selvsagt mot flere men jeg trekker bare frem disse siden det var snakk om Mozilla vs. Microsoft)

Lenke til kommentar
Håper de ikke gjør for mye, jeg finner det nesten perfekt sånn som det er i dag; Enkelt, oversiktlig og brukerkontrollert.

6 epost kontoer og 10 email adresser administreres.

 

Søkefunksjon ?

Jeg opererer pr dd med 783 regler (rules) så jeg har ikke det store behovet for søking siden alt legges i et (mer eller mindre) sinnrikt mappesystem.

 

Regler er fett nok det, men å dele det inn kun i mapper er litt "primitivt", derfor vil jeg gjerne ha metadata. Slik at man kan gi en amil flere attributter enn bare en.

 

AtW

Lenke til kommentar
Funker ikke med live.no adresser..

 

Noen muligheter for å få det til?

Jepp, hold deg sju mil unna alt som har live i navnet så funker alt som en drøm ;)

 

hehe, skal ikke si meg heelt uenig der nei ;)

 

Men kun der jeg fikk adresse med kun 3 bokstaver da..

 

En ting til, er det mulig å få til at alle epostkontoene kommer i samme innboks?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...