Gå til innhold

Anmeldelse av Turok


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man spiller det med åpent sinn uten å sammenligne med den gamle Turok blir nok opplevelsen bedre. Lagringspunkter fra helvete er alltid negativt, men akkurat der er ikke GTA noe bedre heller i mine øyne. La meg lagre der jeg er, eller ihvertfall en "save and exit) knapp.

 

Underholdendende er det ihvertfall.

Lenke til kommentar

Igjen, langt lavere score enn andre nettsteder :o

Selv om det er irrelevant hva andre nettsteder gir når våre anmeldere skriver og argumenterer for hva de syns, så hadde det vært interessant å vite hvilke nettsteder du sammenligner med. Snittet på Gamerankings er 70% (7 av 10), to norske nettsteder gir terningkast 3 og 4, mens et annet norsk spillnettsted gir det 6 av 10.

Lenke til kommentar

Jeg mente bare at jeg ble skuffet over så lav score, etter mine forventinger til spille. Visste ikke at du skulle ta opp stridsøka og forsvare såå fælt :-)

 

http://www.gamespot.com/xbox360/action/turok/review.html 7.2.

http://www.gametrailers.com/game/2816.html 8.3.

http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=564710

 

Sånn, da skal jeg gi meg :-) Gleder meg til å spille det i alle fall!! ^^

Lenke til kommentar

Jeg mente bare at jeg ble skuffet over så lav score, etter mine forventinger til spille. Visste ikke at du skulle ta opp stridsøka og forsvare såå fælt :-)

Neida, jeg forsvarer ingenting. Ville bare få bekreftet at du ordla deg feil og/eller hadde misforstått. Det gagner tross alt ingen å fare med villedende informasjon :-)

Lenke til kommentar

Så for meg kjempeslakt etter å ha lest litt over halve anmeldelsen, men ble jo trekt frem en del positivt mot slutten. Anmeldelsen gir litt inntrykk av at anmelder er rimelig stor fan av det originale spillet til N64, og at karakteren stort sett reddes inn på musikken, dinosaurene og hva spillet kunne ha vært. Sier for all del ikke at det er en dårlig anmeldelse, bare at jeg satt med inntrykket av at dette kom til å lande på 4 eller 5 etter å ha lest konklusjonen.

 

Litt usikker på om jeg plukker opp dette spillet. Demoen var god underholdning, selv om jeg ser for meg at det kan bli litt repetivt i lengden(spesielt kniv-klipp-sekvensene), og var jeg sikker på at dette var et kjøp etter å ha lest IGNs anmeldelse, ble jeg desto mer usikker nå.

Lenke til kommentar

Det er ikke akkurat vanskeklig å vite hvilke spill som blir "slaktet" av anmeldere. Vi som følger litt med vet at det er svært få overraskende omtaler. At TUROK fikk den karakteren det fikk er ingen bombe. Men så er det jo slik at om spill flopper, så har ikke det direkte sammenheng med dårlige omtaler, det finnes det utallige eksempler på.

 

Så å leke spåmenn er egentlig enkelt i en så forutsigbar bransje. Utviklere fòrer oss med filmer av gameplay flere år før spillet kommer. Developers-diaries er også vanlig.

 

For alle de andre der ute, er slike ting uvesentlig. Litt bedre har det blitt etter at dagspressen begynte å ta spill seriøst, men fremdeles er spillbransjen "liten".

Lenke til kommentar

Vel, jeg har spilt igjennom Turok (jobber i butikk fikk det litt tidlig), og er meget uenig i anmeldelsen her og noen andre steder.Det er helt sikkert mulig at ting kunne vært bedre i spillet, men for meg så handler det om å ha det gøy når jeg gamer. Det er faktisk lenge siden jeg har vært så tilfreds etter å ha avslutet et spill.

 

Turok er litt vanskelig noen steder i spillet, men litt utfordring skader ikke.

 

De få bossfightene som er(3-4 sk) er alle meget bra og utfordrene, og når man endelig har "tatt" en jævel, er det med et stort smil om munnen.

 

Nei, kan ikke skjønne at dette spillet får under 8 noen steder.

 

PS Jeg synes også at demoen var dårlig!

Lenke til kommentar

Gadd ikke å lese hele artikkelen, men jeg søkte på disse ordene:

Lag

Hakk

FPS

Biletet per sekund

 

Ingen resultater, og det burde det vært.

Jeg lastet ned demoen til xbox 360 og ble meget skuffet.

Tror aldri jeg har spilt ett spill på 360 noen gang der man til tider kan komme ned i en framerate som må være ett sted mellom 10 og 20, noe som er uakseptabelt lavt for et fps spill.

Hvis fullversjonen er like dårlig så burde ikke spillet bli gitt ut.

IMO!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...