Gå til innhold

Kulturo: Heath Ledger funnet død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette var ikke akkurat forventa nei. må si jeg ble ganske overraska da jeg så overskrifta.

 

ble han ferdig med rolla som the joker i den nye batman filmen?

 

Ja, jeg ble ganske sjokka når jeg stod opp i dag og så dette, ja...

 

Batman-filmen har premiere i juli, så selve innspillingen er nok over, ja. IMDb skriver også at filmen er i post-produksjon, så det at han dør bør ikke påvirke sluttresultatet så altfor mye. Det står også i artikkelen vår at han hadde begynt å jobbe på en ny film med Terry Gilliam. Allikevel er dette fryktelig trist! Får håpe hans prestasjoner som Jokeren gir ham et verdig ettermæle.

Lenke til kommentar

Værste nyheten innen film som er kommet på lang lang tid. Han har imponert meg helt siden jeg første gang så han i 1999. Et sjeldent talent og mine tanker går ut til hans familie, spesielt datteren.

 

Jeg vil nok tro dette betyr at Batman-serien er over. Tviler på at de lager en oppfølger til The Dark Knight nå, det vil vel bli for tøft for Bale og Nolan. I tillegg ryktes det jo at filmen, om den skulle komme, ville ta for seg Jokeren sin rettssak. Men jeg tror vi i sommer vil få se Heath Ledger gjøre det fenomenalt i The Dark Knight. Filmen vil nok få mye oppmerksomhet grunnet denne tragiske hendelsen.

 

Det er litt James Dean over det hele :(

 

Faren har gitt følgende uttalelse:

 

We, Heath's family, confirm, the very tragic, untimely and accidental passing of our dearly loved son, brother and doting father of Matilda. He was found peacefully asleep in his New York apartment by his housekeeper at 3:30 p.m. U.S. time.

 

We would like to thank our friends and everyone around the world for their well wishes and kind thoughts at this time. Heath has touched so many people on so many different levels during his short life but few had the pleasure of truly knowing him.

 

He was a down to earth, generous, kind-hearted, life-loving and selfless individual who was extremely inspirational to many. Please now respect our families need to grieve and come to terms with our loss privately.

Lenke til kommentar
Det er litt James Dean over det hele :(

 

Litt The Crow over det egentlig og. Hovedpersonen døde jo under innspillingen av den. (Husker ikke navnet her og nå)

 

 

Var vel Brandon Lee, det. - sønn av kampsport-legenden Bruce Lee.

__________________________________________________________

 

 

Dette var en trist nyhet. Ikke sett så mange filmer med Ledger, men av de jeg har sett (A Knight's Tale og The Brothers Grimm) var det ingen tvil om at han hadde et talent.

Lenke til kommentar

Heath Ledger er jo ikke en kar som folk flest, i hvert fall her i Norge, vet hvem er. Litt synd egentlig. Men han har stort sett (med et par unntak) spilt i middelmådige filmer, men hvor han alltid har prestert bedre enn nivået på filmen han er med i.

 

Men nå vet nok de fleste hvem han er. Synd det skulle skje på denne måten :(

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...