Gå til innhold

Sprettoppvinduer mot pirater


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vel, norge har ikke sjangs om amerika angriper landet, men alligavel er det galt å si at vi ikke har brukt for millitæret.

Det kan diskuteres. Personlig mener jeg vi hadde klart oss mye bedre uten militæret. Men så er jeg pasifist, da...

 

 

Uansett, jeg må bare si meg enig i at dette virker rimelig dødfødt. Og dessuten: hvem gidder å piratkopiere vista når det finnes helt utmerkete piratkopier av XP?

Lenke til kommentar
vel, norge har ikke sjangs om amerika angriper landet, men alligavel er det galt å si at vi ikke har brukt for millitæret.

Det kan diskuteres. Personlig mener jeg vi hadde klart oss mye bedre uten militæret. Men så er jeg pasifist, da...

 

 

Uansett, jeg må bare si meg enig i at dette virker rimelig dødfødt. Og dessuten: hvem gidder å piratkopiere vista når det finnes helt utmerkete piratkopier av XP?

 

Vista har DX10 ...

 

Dette blir vel lett cracket som alt annet.

Lenke til kommentar
vel, norge har ikke sjangs om amerika angriper landet, men alligavel er det galt å si at vi ikke har brukt for millitæret.

 

Jeg lurte også på hva det der hadde med saken å gjøre? Har vi lest samme artikkel?:p

 

Ellers finner piratene alltid en vei, så er ikke noe å bekymre seg for! :ninja:

Lenke til kommentar
vel, norge har ikke sjangs om amerika angriper landet, men alligavel er det galt å si at vi ikke har brukt for millitæret.

Hæh? Hva har det med saken å gjøre?

 

 

vel, norge har ikke sjangs om amerika angriper landet, men alligavel er det galt å si at vi ikke har brukt for millitæret.

 

Jeg lurte også på hva det der hadde med saken å gjøre? Har vi lest samme artikkel?:p

 

Ellers finner piratene alltid en vei, så er ikke noe å bekymre seg for! :ninja:

 

terror? :p

Lenke til kommentar
vel, norge har ikke sjangs om amerika angriper landet, men alligavel er det galt å si at vi ikke har brukt for millitæret.

 

Jeg lurte også på hva det der hadde med saken å gjøre? Har vi lest samme artikkel?:p

 

Ellers finner piratene alltid en vei, så er ikke noe å bekymre seg for! :ninja:

Det kalles en analogi og brukes for å eksemplifisere. Mao han viser en 'tilsvarende' situasjon for å billedgjøre poenget.

Lenke til kommentar
vel, norge har ikke sjangs om amerika angriper landet, men alligavel er det galt å si at vi ikke har brukt for millitæret.

Det kan diskuteres. Personlig mener jeg vi hadde klart oss mye bedre uten militæret. Men så er jeg pasifist, da...

 

 

Uansett, jeg må bare si meg enig i at dette virker rimelig dødfødt. Og dessuten: hvem gidder å piratkopiere vista når det finnes helt utmerkete piratkopier av XP?

 

Bare jeg som så ironien i at du har bildet av en død Kenny da? :whistle:

 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette tiltaket derimot, vista er jo hacket på måter som gjør at det er umulig for MS å gjøre noe med det i ettertid(hvertfall uten at det går ut over enormt mange lovlige brukere).

 

Og prøv å ikke gjøre dette til en xp/linux VS Vista diskusjon, det har ingenting med saken å gjøre!

Lenke til kommentar

Dersom dette er et alternativ til et anti-pirattiltak som ikke fungerte, slik jeg skjønte det, er det ikke sikkert dette vil fungere skikkelig heller, men siden windows-funksjonalitet ikke blir fjernet, er det visst "greit". Jeg tror dette har potensiale til å bli et skikkelig irriterende sprettoppvindu, som antakelig henter fokus i tide og utide - nesten som clippy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...